Spring naar bijdragen

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Recommended Posts

ooh ik kan echt wel bingen hoor! Zeker op mijn vrije dag. Dan kan ik rustig tot twee uur smiddags in mijn badjas op de bank series kijken, om vervolgens te moeten haasten om nog voor het donker paard te kunnen rijden nu de klok is verzet 😁. Moet ik er wel bij zeggen dat ik op mijn vrije dag meestal om een uur of 10 mijn bed uit rol, dan ga douchen en dan weer mijn badjas aantrek, dus ik begin dan rond een uur of 11, heb je het eigenlijk nog maar over 3 uurtjes. 

Friends zou ik ook niet bingen. Maar interessante series als Sense8 waar ik nu mee bezig ben zeker wel! Ben nu bij de laatste aflevering aangekomen, balen joh. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeeej, goed zo! Is echt één van mijn lievelingsfilms haha. Operation Christmas drop vond ik, van alle slechte kerstfilms, nog enigszins redelijk ja. Ik kijk ze graag omdat het zo hersenloos kijkt maar

Ik heb net Otje afgekeken. Jeugdsentiment. Wamt voor je het weet ben je 30... ik wilde ook zo'n groene broek en oranje vest vroeger. En veertjes zoeken voor een verenkussen. En zo'n picknickmand waar

Mc Leod's Daughters🥰🥰🥰 Ik weet nog wel dat ik alleen thuis was, t na een uur afgelopen was en dacht wat is dit voor rare korte film met een abrupt einde. En er toen achter kwam dat t een serie wa

Gek is dat eigenlijk hè, je wilt snel weer verder naar de volgende aflevering om te weten hoe het verder gaat, maar als je dan bij de laatste aflevering bent dan baal je weer dat het (bijna) is afgelopen. 😆

En dan moet je weer op zoek naar een andere serie om weer hetzelfde te kunnen doen 🙄

bewerkt door Lienappelsien
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Eefje:

peaky blinders ben ik ook eens mee begonnen, en afgehaakt bij de derde aflevering ofzo. Ik kwam er niet in, terwijl iedereen zegt dat hij briljant is. 

Ik heb drie keer opnieuw moeten beginnen voordat ik erin zat, dus ik kan mij dat wel voorstellen. Nu vind ik het echt geweldig. Wel vrij gewelddadig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Eefje:

peaky blinders ben ik ook eens mee begonnen, en afgehaakt bij de derde aflevering ofzo. Ik kwam er niet in, terwijl iedereen zegt dat hij briljant is. 

Hier hetzelfde, het kon me echt niet boeien. Dan maar niet hoor. Ik heb me al door acht seizoenen Game of thrones 'geworsteld'.Dat boeide net genoeg om te blijven kijken maar ik vond het totaal niet spannend en ik had niet zoveel met de personages. Ik ga niet nog een keer zoiets doen met een serie! 🤣

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren de laatste aflevering van sense8 gekeken. Die duurde lang! Balen dat hij nu af is. Ik moest wel erg hard lachen om het allerlaatste beeld. Degene die de serie gezien hebben weten waar ik het over heb, aan degenen die hem niet gezien hebben kan ik het niet vertellen want dan denk je: wat heb jij zitten kijken dan 😆😆😆

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Eefje:

Gisteren de laatste aflevering van sense8 gekeken. Die duurde lang! Balen dat hij nu af is. Ik moest wel erg hard lachen om het allerlaatste beeld. Degene die de serie gezien hebben weten waar ik het over heb, aan degenen die hem niet gezien hebben kan ik het niet vertellen want dan denk je: wat heb jij zitten kijken dan 😆😆😆

🤣 je maakt me wel nieuwsgierig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook vaak dat ik aan een serie begin, waar bijv. maar 1 seizoen van is. Dan heb je dat af en komt er op een bepaald moment seizoen 2, maar dan kom ik er totaal niet meer in, en haak ik dus al vrij snel af. Het werkt voor mij beter als ik meerdere seizoenen gelijk achter elkaar kan kijken en niet elke keer een jaar moet wachten op het vervolg. 

Soms kijk ik dan seizoen 1 opnieuw met het idee seizoen 2 er achteraan te kijken, maar dat haal ik meestal ook niet, dan vind ik het toch niet zo boeiend meer voor de tweede keer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat heb ik ook. Alleen bij the handmaids tale niet. Natuurlijk zou ik het liefst alles achter elkaar kijken, dat is ook het eerste wat ik doe als er weer een nieuw seizoen is. Maar zodra het volgende seizoen komt zit ik vooraan hoor! Maar dat zal nu nog wel heel lang duren met corona 😭

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Marjoleink:

Daar is dit jaar geen nieuwe reeks van uitgekomen toch? Ik neem ieder jaar alleen even videoland om daar naar te kijken.

Er staan nu 3 seizoenen op Videoland. Ik weet niet meer precies wanneer seizoen 3 er op is gezet, wel al een tijdje terug iig.. eigenlijk zou dit najaar een nieuw seizoen komen dacht ik, maar de opnames liggen al lang stil 😭

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort (ja, echt, ik ben dramatisch qua tv kijken...) The Big Bang Theory ontdekt. Ik lig echt helemaal dubbel om die serie, ik hou van die humor. En jaaaa, die serie is al oud en versleten en afgelopen, maar ach. Zo heb ik deze zomer ook Vampire Diaries gekeken. Ook al oud en versleten en afgelopen. Ik loop gewoon graag achter de feiten aan 😁 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Zojuist de film over the moon gekeken. Een tekenfilm met een mega schattig konijntje Bungee die behalve de kleur erg lijkt op Noellie. Ineens moesten we ook allemaal heel nodig met Noellie knuffelen tijdens de film. Erg leuke en ontroerende film. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij kijken nu naar The Crown. Ik denk niet dat we alle seizoenen achter elkaar gaan kijken. Eerst seizoen 1, dan even wat anders en dan seizoen 2 ofzo. We waren ook begonnen met How I met your mother maar dat vind ik veel van hetzelfde. Leuk om af en toe eens wat van te zien, maar niet om te bingewatchen of iedere dag een aflevering van te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Evee:

Niet gezien, dus geen idee. Ik ben bezig aan de serie virgin river, die is tot nu toe nog best goed te doen. Het is ook niet de meest interessante serie, maar lekker rustig en makkelijk te kijken. 

Geen briljante serie maar wel vermakelijk en geen hersens voor nodig. Seizoen twee komt eraan geloof ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites