Spring naar bijdragen
Evee

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Recommended Posts

Ik ben net klaar met seizoen 3 van McLeod's Daughters. Nu even een pauze tot mijn vent er is want ik moet elke aflevering gigantisch janken als iemand wat liefs doet voor een ander. Stomme hormonen 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mc Leod's Daughters🥰🥰🥰

Ik weet nog wel dat ik alleen thuis was, t na een uur afgelopen was en dacht wat is dit voor rare korte film met een abrupt einde. En er toen achter kwam dat t een serie was en ik er nog veel langer van kon genieten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben de harry potter films op het moment nog een keer aan het kijken, was echt lang geleden! Toch wel weer leuk 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nieuwe afleveringen van Jane the Virgin!!!! JAAAHAAAAAAA EINDELIJK!!! 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn gisteren begonnen aan Dirk Gently's Holistic Detective Agency. Het is nogal leip!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het A-woord, de Nederlandse versie. Ik heb een tijd terug de Britse versie (The A Word) op BBC gekeken en die vond ik mooi. Ik ben nooit zo’n fan van Nederlandse series, maar wilde het toch proberen. Deze is wel echt bijna een exacte kopie van de Britse (zelfs het uiterlijk van de personages is bijna perfect gematcht). De Britse versie is overigens ook al een vertaling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

The Marvelous Mrs. Maisel (van dezelfde makers als Gilmore Girls. Dat is wel te merken aan de humor vind ik. Erg leuk tot nu toe).

Downton Abbey. Heb ik wel al behoorlijk wat afleveringen van gezien, maar nooit in volgorde. Afgelopen weekend een abonnement op Prime Video afgesloten, zodat ik ze nu allemaal in de juiste volgorde kan zien :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd naar A life on our planet, van David Attenborough, op netflix. Staat nog op mijn te kijken lijstje. Iemand die al gezien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Ik ben wel benieuwd naar A life on our planet, van David Attenborough, op netflix. Staat nog op mijn te kijken lijstje. Iemand die al gezien?

Nee, nog niet! Ik wilde ‘m gisteren kijken, maar uiteindelijk hebben we American Murder: The Family Next Door en Abducted in Plain Sight gekeken. 😶

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren de docu van David Attenborough gekeken. Erg indrukwekkend! Er zitten wat foutjes in zijn oplossingen, maar de overall boodschap is luid en duidelijk. Iedereen zou dit moeten zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn gisteren begonnen met Jane the virgin, maar we vinden het niet grappig, en ik lees in het recensies dat het steeds meer drama wordt ipv komedie. Dus we stoppen er ook maar weer mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Okki:

Wij zijn gisteren begonnen met Jane the virgin, maar we vinden het niet grappig, en ik lees in het recensies dat het steeds meer drama wordt ipv komedie. Dus we stoppen er ook maar weer mee.

Kan me voorstellen dat het een kwestie van smaak is, wij vonden het geweldig en zo jammer dat ik hem uit heb nu 😭

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Eefje:

Kan me voorstellen dat het een kwestie van smaak is, wij vonden het geweldig en zo jammer dat ik hem uit heb nu 😭

Haha ja, smaken verschillen! We zijn nu begonnen met How I met your mother en dat vinden we veel leuker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Okki:

Haha ja, smaken verschillen! We zijn nu begonnen met How I met your mother en dat vinden we veel leuker. 

Vind ik ook leuk, maar heb ik al bijna allemaal op tv gezien. Idd heel anders!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Eefje:

Vind ik ook leuk, maar heb ik al bijna allemaal op tv gezien. Idd heel anders!

Ik had er hooguit af en toe vijf minuten van gezien! 🤣 Ik moet alleen bij die ene vrouw, ben haar naam kwijt, steeds denken aan Bandcamp...🤣🤣🤣

bewerkt door Okki

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben nu bezig met Braveheart. Wat een hilariteit zit daarin zeg, dat had ik er niet achter gezocht!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Ripley:

Ik ben nu bezig met Braveheart. Wat een hilariteit zit daarin zeg, dat had ik er niet achter gezocht!

Hilariteit in Braveheart? Dat kan ik me niet herinneren hoor. Ik vond hem vooral heftig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vraag mij nu ook af of er een comedy versie van bestaat, ik vond er toch ook niet zoveel humor in zitten?

Wij hebben afgelopen week Dr Dolittle gekeken (de nieuwe die op amazon prime staat), die was erg leuk om te kijken. En mission impossible, de allereerste, maar die maakte dat we ons toch wat oud voelden hahaha, qua technologie die er in zit en op dat moment (jaren 90) echt het nieuwste van het nieuwste was, maar nu verschrikkelijk verouderd is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Pablo&Lola:

Net de nieuwe Borat-film gekeken. Jeetje, hoe relevant.. 

Gisteravond toevallig ook een film met Sacha Baron Cohen gekeken die ook verbazingwekkend relevant is, the trial of the Chicago seven 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites