Eefje 2514 Geplaatst 23 Augustus 2020 Share Geplaatst 23 Augustus 2020 Ik heb gisteren a star is born gekeken. Ik wist er weinig van, behalve dat lady gaga een ster wordt met de hulp van Bradley Cooper en dat hij waanzinnig aantrekkelijk is. Ik vond het een heftige film. Mooi ook, maar ook heel erg triest en echt een paar buikpijnmomenten, waarvan 1 heel specifiek. Heb er nog even wakker van gekregen zelfs. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Huntingmiew 126 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 We hadden zin in iets simpels laatst, ondertussen zijn we 3 seizoenen verder van de big bang theory 😆 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Okki 389 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Wij kijken nu naar Locke & Key. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 De dierenkliniek UK sommige dingen zijn wel apart maar er is zeker ook een hoop interessant. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Married at first sight Australia. Zoveel drama! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 43 minuten geleden zei Eefje: Married at first sight Australia. Zoveel drama! Dat ben ik ook met mn vriend aan t kijken. We lopen wel achter dus geen spoilers. Maar idd wat een... Bijzondere dingen zitten er in Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 46 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Dat ben ik ook met mn vriend aan t kijken. We lopen wel achter dus geen spoilers. Maar idd wat een... Bijzondere dingen zitten er in Welke kijk je? Eerste of tweede seizoen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 2 uur geleden zei Eefje: Married at first sight Australia. Zoveel drama! Krijg t niet weg Seizoen 6 op tv Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Ik kijk op Videoland, welke koppels zitten erin? Heidi en Mike en cam en Jules? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Ja, die zitten er in! Zijn bij aflevering 34 lopen een beetje achter😅😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Echt genieten vond ik die! Bizar gedrag, maar je gaat toch meeleven met iedereen. Je moet die Elizabeth eens opzoeken op Instagram, je weet niet wat je ziet! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Heb geen instagram, volgens mij kan je t dan niet zien. Ik vond de zonder/ weinig make up mooier iig dan met. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 @MichelleloveElmo Bij deze ❤️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Damn wat is ze mager... En anders😳😳 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Ja ze is flink afgevallen maar ziet er veel beter uit, mooie zachte make up, ik vind het een forse verbetering! Bijna onherkenbaar tov dat harde heftige wat ze had. Ze heeft kennelijk nog een keer meegedaan en daar een leuke vent uit overgehouden met haar nieuwe look. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1679 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 Ik kijk naar Contagion, dat was van de week op tv. Een film over een besmettelijke ziekte die zich verspreidt over de hele wereld. Zoiets als corona zeg maar. Maar vergeleken bij de situatie in de film valt het hier in Nederland best mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 5 September 2020 Share Geplaatst 5 September 2020 1 uur geleden zei Eefje: Ja ze is flink afgevallen maar ziet er veel beter uit, mooie zachte make up, ik vind het een forse verbetering! Bijna onherkenbaar tov dat harde heftige wat ze had. Ze heeft kennelijk nog een keer meegedaan en daar een leuke vent uit overgehouden met haar nieuwe look. Ohh, dat is idd echt tof. Afvallen is opzich niks mis mee. Die armpjes doen mn alleen aan een eetstoornis denken en dat is niet zo tof natuurlijk. Niet dat ze echt dikker moet worden, maar een beetje spiermassa zou wel gezond zijn denk ik. Al moet ze het vooral zelf weten. De make-up is echt een verbetering. Die dikke laag plamuur deed haar geen goed. Hoop trouwens dat Innus ( geen idee hoe je haar naam schrijft) therapie gehad heeft. Man wat een psychopaat.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 517 Geplaatst 6 September 2020 Share Geplaatst 6 September 2020 Foto's op social media zijn natuurlijk niet helemaal betrouwbaar, kan heel goed zijn dat er flink aan gephotoshopt is om haar zo 'slank' te maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 6 September 2020 Share Geplaatst 6 September 2020 Op de videobeelden is ze net zo slank. Ik vind het niet extreem, ben zelf ook zo. Ze heeft hard gewerkt en ziet er nu geweldig uit! Kunnen we dat niet gewoon leuk vinden? Wel een beetje vrouwengebitch, om dan meteen te roepen te dun! Photoshop! Doeslief 😃 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 6 September 2020 Share Geplaatst 6 September 2020 Ik heb t vooral over der armen. Maar idd, hard gewerkt. Vind jou niet dun hoor @Eefje. Slank en gespierd, dat wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 517 Geplaatst 7 September 2020 Share Geplaatst 7 September 2020 23 uur geleden zei Eefje: Op de videobeelden is ze net zo slank. Ik vind het niet extreem, ben zelf ook zo. Ze heeft hard gewerkt en ziet er nu geweldig uit! Kunnen we dat niet gewoon leuk vinden? Wel een beetje vrouwengebitch, om dan meteen te roepen te dun! Photoshop! Doeslief 😃 Zo bedoelde ik het niet hoor, was meer een algemene opmerking dat je social media nooit echt kunt geloven door photoshop. Maar goed, ik denk dat we een beetje te ver off topic gaan als we daarop doorgaan inderdaad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Heyyitsme 2 Geplaatst 7 September 2020 Share Geplaatst 7 September 2020 Ik kijk momenteel Atypical. Ik moet er nog even inkomen. Verder heb ik gisteren de film "it's kind of a funny story" gekeken. Heel confronterend voor mij, maar een hele leuke film. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2514 Geplaatst 7 September 2020 Share Geplaatst 7 September 2020 Ik vond atypical erg leuk, moest inderdaad wel even inkomen maar nu vind ik het jammer dat ik alles gezien heb! Ik ben begonnen aan the oa, erg de moeite waard tot nu toe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1503 Geplaatst 7 September 2020 Share Geplaatst 7 September 2020 Atypical vond ik ook super leuk. Sex education ook Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Boefje 230 Geplaatst 8 September 2020 Share Geplaatst 8 September 2020 (bewerkt) Ik ben dus weer alle romantische comedy's en kerstfilms op netflix bij langs aan het gaan.. bijna alles al tig keer gezien maar hey het blijft chill knus gezellig lief en zooo ontzettend voorspelbaar dat zero stresshormonen worden geactiveerd om er naar te kijken. Heerlijk!! Oja en de film Just like that is ook erg leuk trouwens. 8 September 2020 bewerkt door Boefje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts