Spring naar bijdragen
Evee

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Recommended Posts

Ik heb gisteren a star is born gekeken. Ik wist er weinig van, behalve dat lady gaga een ster wordt met de hulp van Bradley Cooper en dat hij waanzinnig aantrekkelijk is. Ik vond het een heftige film. Mooi ook, maar ook heel erg triest en echt een paar buikpijnmomenten, waarvan 1 heel specifiek. Heb er nog even wakker van gekregen zelfs. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Eefje:

Married at first sight Australia. Zoveel drama! 

Dat ben ik ook met mn vriend aan t kijken. We lopen wel achter dus geen spoilers. Maar idd wat een... Bijzondere dingen zitten er in

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Dat ben ik ook met mn vriend aan t kijken. We lopen wel achter dus geen spoilers. Maar idd wat een... Bijzondere dingen zitten er in

Welke kijk je? Eerste of tweede seizoen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk op Videoland, welke koppels zitten erin? Heidi en Mike en cam en Jules? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt genieten vond ik die! Bizar gedrag, maar je gaat toch meeleven met iedereen. Je moet die Elizabeth eens opzoeken op Instagram, je weet niet wat je ziet! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ze is flink afgevallen maar ziet er veel beter uit, mooie zachte make up, ik vind het een forse verbetering! Bijna onherkenbaar tov dat harde heftige wat ze had. Ze heeft kennelijk nog een keer meegedaan en daar een leuke vent uit overgehouden met haar nieuwe look.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk naar Contagion, dat was van de week op tv. Een film over een besmettelijke ziekte die zich verspreidt over de hele wereld. Zoiets als corona zeg maar. Maar vergeleken bij de situatie in de film valt het hier in Nederland best mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Eefje:

Ja ze is flink afgevallen maar ziet er veel beter uit, mooie zachte make up, ik vind het een forse verbetering! Bijna onherkenbaar tov dat harde heftige wat ze had. Ze heeft kennelijk nog een keer meegedaan en daar een leuke vent uit overgehouden met haar nieuwe look.

Ohh, dat is idd echt tof. Afvallen is opzich niks mis mee. Die armpjes doen mn alleen aan een eetstoornis denken en dat is niet zo tof natuurlijk. Niet dat ze echt dikker moet worden, maar een beetje spiermassa zou wel gezond zijn denk ik. Al moet ze het vooral zelf weten.

De make-up is echt een verbetering. Die dikke laag plamuur deed haar geen goed.

Hoop trouwens dat Innus ( geen idee hoe je haar naam schrijft) therapie gehad heeft. Man wat een psychopaat....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Foto's op social media zijn natuurlijk niet helemaal betrouwbaar, kan heel goed zijn dat er flink aan gephotoshopt is om haar zo 'slank' te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de videobeelden is ze net zo slank. Ik vind het niet extreem, ben zelf ook zo. Ze heeft hard gewerkt en ziet er nu geweldig uit! Kunnen we dat niet gewoon leuk vinden? Wel een beetje vrouwengebitch, om dan meteen te roepen te dun! Photoshop! Doeslief 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Eefje:

Op de videobeelden is ze net zo slank. Ik vind het niet extreem, ben zelf ook zo. Ze heeft hard gewerkt en ziet er nu geweldig uit! Kunnen we dat niet gewoon leuk vinden? Wel een beetje vrouwengebitch, om dan meteen te roepen te dun! Photoshop! Doeslief 😃

Zo bedoelde ik het niet hoor, was meer een algemene opmerking dat je social media nooit echt kunt geloven door photoshop. Maar goed, ik denk dat we een beetje te ver off topic gaan als we daarop doorgaan inderdaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk momenteel Atypical. Ik moet er nog even inkomen. Verder heb ik gisteren de film "it's kind of a funny story" gekeken. Heel confronterend voor mij, maar een hele leuke film. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond atypical erg leuk, moest inderdaad wel even inkomen maar nu vind ik het jammer dat ik alles gezien heb! 

Ik ben begonnen aan the oa, erg de moeite waard tot nu toe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben dus weer alle romantische comedy's en kerstfilms op netflix bij langs aan het gaan.. bijna alles al tig keer gezien maar hey het blijft chill knus gezellig lief en zooo ontzettend voorspelbaar dat zero stresshormonen worden geactiveerd om er naar te kijken. Heerlijk!! Oja en de film Just like that is ook erg leuk trouwens. 

bewerkt door Boefje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites