Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei happy211:

Ik snap waarom het mensen fascineert, maar de korte uitleg die ik van een vriendin kreeg vond ik al heftig genoeg. Ik heb echt totaal geen behoefte om het te gaan kijken.

Ik was net aan het bedenken dat ik dit gemakkelijker te kijken vind dan Dumbo. Liever veel dode mensen dan zielige olifantjes blijkbaar πŸ€”

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Eefje:

Ik wist overigens niet wat ik ging kijken toen ik het aanzette. Nogal wat *wortelhapjes* momenten in het uur dat daarop volgde πŸ˜…. Maar nu toch de tweede aflevering opgezet 😬.

Ik heb de eerste aflevering gezien. Eerste helft was slaapverwekkend, de tweede helft was daarna wel verrassend. Maar ik vind het niet erg dat mijn zoon de rest van het seizoen zonder mij heeft gekeken. Alleen jammer dat hij nu steeds die melodie van "groen licht, rood licht" opzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

We zijn gisteren naar de nieuwe James Bond geweest, en hij was echt goed! Ik had al best hoge verwachtingen, en die zijn ver overstegen.Β 

Het verhaal is voor mijn gevoel minder complex dan sommige eerdere films, waardoor het wat beter te volgen was, maar ze verwezen wel veel terug naar personages uit de eerdere films van Daniel Craig, dus het is wel handig (en leuk!) om die opnieuw te kijken voor je No Time To Die kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .