Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

7 hours ago zei Lienappelsien:

Vanavond begint expeditie Robinson weer! 

Het is dit seizoen 2 keer per week. Ben wel benieuwd of het dan gewoon eerder is afgelopen of dat er meer uitzendingen zijn.

Jaa leuk! Zal ik terugkijken 😊

Ik ken trouwens ook niemand, maar vind dat juist helemaal niet erg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben gisteren de laatste aflevering van Outer Banks gezien. Ik vond het een leuke serie met wel wat onlogische dingen erin. Een mix van tienerdrama, schatzoeken en actie.

Vandaag de eerste aflevering van Rojst gezien en daar blijft het bij. Erg traag en niet spannend. De karakters spraken me ook totaal niet aan.

aangepast door Okki
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Ik vind het zo jammer dat je tegenwoordig best wel wat mist als je geen sociale media hebt. Maar ga ook zeker niet voor dit soort programma's ze aanschaffen. Ik vond het ook een leuke programma met veel leuke deelnemers, ook al ken ik de meeste niet.

Hoe bedoel je? Ik heb ook geen social media, maar heb niet het gevoel iets te missen als ik Expeditie kijk... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dat ook allemaal niet op social media volgen. 

Ik las dat de nieuwe Wie is de mol? kandidaten via een live stream werden voorgesteld. Dat ga ik dan ook niet kijken. Ik wacht wel tot de gewone uitzendingen. 

Nou ben ik wel meer fan van expeditie Robinson dan van de mol, maar dan nog. Hebben ze dan eigenlijk ook extra’s van Robinson op social media? Daar ben ik me niet van bewust. Of misschien heb ik die verwijzingen naar social media gewoon weggefilterd 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
2 hours ago zei IreneM:

Ik kijk graag comedyseries met afleveringen van 20-30 min, maar ik ben door alle series heen en kan niks leuks meer vinden. Heeft iemand nog tips? De heel bekende ken ik uiteraard wel. Liefst geen animatie.

(Sorry als ik dit al eens gevraagd had 🙈)

Only murders in the building? Iig een hele leuke serie, geen idee of je die onder de categorie comedy schaart.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .