Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...

Na een tijdje streamingsloos te zijn geweest hebben we nu Amazon prime, voornamelijk om verzendkosten te drukken bij bestellingen. We hadden wat dingen nodig die daar toch echt een stuk goedkoper en sneller geleverd konden worden dan bij de concurrentie.

Ben een beetje verslaafd geraakt aan Bosch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Taskmaster ❤️ begonnen met losse stukjes, maar nu hele afleveringen en begonnen bij serie 1 en inmiddels bij serie 5

Geniaal

Hahaha dat is toevallig die kijk ik ook al 2 weken! In dezelfde categorie vind ik Would I lie to you? ook leuk.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Okki Het is een echte avonturenfilm met met modern randje. In vergelijking met de superhelden films van nu is het langzame film, wat eigenlijk wel een beetje bij genre hoort. 

Flauwe grappen, bekende deuntjes, spannende momenten en een beetje liefde beschrijven denk ik wel de sfeer van de film zonder te veel spoilers te geven.

Verwacht geen kaskraker van een film maar eentje waarbij je goed kan vermaken samen met je familie,  ik heb mij prima vermaakt. Voor de jongere onder ons kunnen er wel wat spannende momenten in zitten.

aangepast door Gast
Overtollige witregels weggehaald
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago zei Anul:

@Okki Het is een echte avonturenfilm met met modern randje. In vergelijking met de superhelden films van nu is het langzame film, wat eigenlijk wel een beetje bij genre hoort. 

Flauwe grappen, bekende deuntjes, spannende momenten en een beetje liefde beschrijven denk ik wel de sfeer van de film zonder te veel spoilers te geven.

Verwacht geen kaskraker van een film maar eentje waarbij je goed kan vermaken samen met je familie,  ik heb mij prima vermaakt. Voor de jongere onder ons kunnen er wel wat spannende momenten in zitten.

Dank je. Dat klinkt als wat ik ervan verwacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de afgelopen weken ‘The Heart Guy’ op Net 5 gekeken. Leuke serie! Helaas nu afgelopen, hoop dat er nog een seizoen 2 van komt. 
Vanaf dinsdag start het derde seizoen van ‘New Amsterdam’ op Net 5, ook een erg goede serie. Dus ik ga daar mee verder. 
En ‘The Good Doctor’ is weer begonnen op RTL 4 ❤️  

En ik heb mezelf de ‘Fantastic Beasts’ films (1&2) cadeau gedaan, dus die kan ik ook nog gaan kijken. 

aangepast door JacB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn zus vorige week naar jungle cruise geweest. Een voorspelbare, makkelijk te kijken avonturenfilm, gewoon vermakelijk.  Voor een  spontaan uitje vonden wij het prima!

Ik ben deze week ook aan outer banks begonnen maar nu bij aflevering 2 en ik weet nog niet of het echt wat is. 

Verder ben ik voor mijn gevoel een beetje uitgekeken op de meeste films en series, wat dus ook de reden was dat ik hier even kwam kijken 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop op een nieuw seizoen van cursed, dat vond ik echt een gave serie! Ben nu nog bezig met Riverdale, maar eigenlijk vind ik het een beetje overtrokken, totaal onrealistisch. Hoop dat dit het laatste seizoen is, ben er wel een beetje klaar mee (maar wil toch weten hoe het afloopt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn aanraders zijn ('t zijn wel allemaal series);

Travelers (mensen die terug komen uit de toekomst naar de 21e eeuw),

Brooklyn 99 (comedy, vindt plaats op een politiebureau),

Stranger Things (noemen ze horror, maar ik zou het eerder "paar spannende stukjes" noemen),

The Good Place (heel leuk concept over het hiernamaals, zeker waard om een kans te geven, wordt ook nooit saai),

The Umbrella Academy (m'n favoriet. Super goed in elkaar gezet, afwisseling van spannend en grappig)

Trailers leggen het waarschijnlijk wel 10x beter uit dan ik 😁 Alles is op Netflix te vinden trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago zei Kolino:

Mag ik even schelden? Ik zit net even te zoeken wanneer seizoen 2 komt van Cursed, hebben ze de hele serie gecanceld. Serieus, ik snap dat niet, als er 1 serie was waar ik niet kon stoppen met kijken was het die wel, zo gaaf!

Ik snap het wel, ze hebben best veel series die een beetje vergelijkbaar zijn; ook shadow and bone, shadow hunters, warrior nun, the winx saga & the witcher (en nog wel een aantal) in die categorie, en ik denk dat die shadow and bone & the witcher op het moment meer succesvol zijn, van die series komt wel een volgend seizoen. Ik denk dat het ook niet de meest goedkope series zijn om te maken, en dat ze daarom soms wat laten afvallen. Sneller dan bij een soap achtige serie. Neemt niet weg dat het jammer is als je net fan bent van een serie, en het dus niet echt een einde heeft door die beslissing. 

Eigenlijk zouden ze nog een extra aflevering moeten opnemen na het eerste seizoen, die uitgezonden kan op het moment dat een serie niet verlengd gaat worden. Dat ze die niet uitbrengen als de serie wel doorgaat, maar wel als het niet doorgaat. Zodat het verhaal wel een einde heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .