Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
1 minuut geleden zei Eefje:

Ik vind het nieuwe seizoen van the handmaids tale niet leuk. Al was leuk nooit het goede woord. Maar ik heb nu irritaties. Heel jammer.

O dan heb ik nog niks gemist. Jammer, de trailers waren veelbelovend. Hoeveel afleveringen staan er nu op Videoland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago zei Eefje:

Volgens mij heb ik net de laatste gezien. Aflevering 6. Zag er aardig uit als een einde! 

Ik heb het net opgezocht, er zijn in totaal 10 afleveringen in seizoen 4. Dus we moeten nog even 😅 Er komt volgens jaar blijkbaar ook seizoen 5, maar die ga ik niet kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Miekmoek:

Ik heb het net opgezocht, er zijn in totaal 10 afleveringen in seizoen 4. Dus we moeten nog even 😅 Er komt volgens jaar blijkbaar ook seizoen 5, maar die ga ik niet kijken. 

Ooh echt? Ik weet serieus niet of ik dat nog af ga kijken. Ik vind haar erg vermoeiend in dit seizoen. Mijn vriend irriteert zich ook dood. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik vond m wel vrij goed tot nu toe. Voor mijn gevoel eindelijk wat voortgang in het verhaal. Maar het eerste seizoen was wel duidelijk het beste.

Lucifer is trouwens ook weer begonnen! Heb nog maar 1 aflevering gezien.

Kijkt iemand nog Pose? Volgende week is de laatste aflevering en volgens mij gaat die echt heel zielig zijn 😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met lucifer loop ik een beetje achter, ik was dat op een bepaald moment beu, vond het langdradig worden. Ik denk wel dat ik over een tijdje weer verder kijk, ik ben nu ergens half seizoen 3 blijven hangen.

Wij kijken nu samen op prime covert affairs, daar zijn we bij het laatste seizoen, de laatste paar afleveringen.

En de films van the maze runner, de eerste twee hebben daar nu van gezien. Die staan op Disney.

En om zelf nog wat luchtigs te kijken te hebben, was ben ik aan Firefly lane begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Evee:

Met lucifer loop ik een beetje achter, ik was dat op een bepaald moment beu, vond het langdradig worden. Ik denk wel dat ik over een tijdje weer verder kijk, ik ben nu ergens half seizoen 3 blijven hangen.

Wij kijken nu samen op prime covert affairs, daar zijn we bij het laatste seizoen, de laatste paar afleveringen.

En de films van the maze runner, de eerste twee hebben daar nu van gezien. Die staan op Disney.

En om zelf nog wat luchtigs te kijken te hebben, was ben ik aan Firefly lane begonnen.

Firefly lane ben ik na een halve aflevering afgehaakt, vond het een heeel slap aftreksel van het boek (en het boek was ook al niet echt een enorm hoogstandje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net special gekeken, vind t minder dan atypical, maar kijkt wel lekker weg. Op een of andere manier gaat het ergens over terwijl het nergens over gaat. Pure is ook weer op tv, echt een aanrader. 

The bolt type heb ik ook met veel plezier gekeken.

Ook Ragarōk heeft weer een nieuw seizoen. Wel helaas weer een seizoen met maar 6 afleveringen😭

Laatst het nieuwste seizoen van de blacklist gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Wij zijn vanavond aan Katla begonnen op Netflix. Eerste 2 afleveringen gezien, is tot nu toe interessant, maar weet nog niet waar 't naar toe gaat met het verhaal. Nog even afwachten dus of het ook een aanrader wordt. Het is in ieder geval mooi gefilmd en acteurs zijn goed. Nu hopen dat het verhaal goed blijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .