Ga naar inhoud

Welke serie of film kijk jij op het moment?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Wij hebben netflix en disney plus. Genoeg te kijken dus! 

Mijn man en ik zitten niet altijd op één lijn van wat we leuk vinden om te kijken, dus dat is wel eens lastig haha. 

Samen met mijn man kijk ik op het moment The big bang theory. Daar hebben we allebei wel al veel van gezien op tv, maar nooit echt op volgorde. Toch wel leuk om die nog een keer wel in de goede volgorde te zien! Meestal zetten we een aflevering aan tijdens het eten. Lekker met je bord voor de tv zitten en een serie kijken. 

Afgelopen weekend hebben we samen "the english game" gekeken op netflix. Dat is een serie die gaat over voetbal, waar ik zelf totaal niets mee heb, maar het speelt zich in het verleden af, in de tijd dat de arbeiders mee gingen doen met het spel dat voorheen voor de elite was: over de eerste betaalde voetballers en hoe het spel daardoor veranderde. Het was een goede mix van voetbal en drama, en daardoor voor ons allebei heel goed te kijken. Het voetballen leek overigens meer op rugby dan op het voetbal van nu 😂

Verder kijk ik de serie "night on earth". Over natuur in het donker, erg interessant!

Wat ik ook echt een aanrader vind is de film "all the bright places". Niet echt luchtig om te kijken, maar heel mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Big Bang theory is echt een van m’n favorieten! 

Het laatste wat ik op Netflix gekeken heb is ‘Babies’, een docu over hoe babies ontwikkelen en leren. Het was een beetje saai, maar ja ik moet nu eenmaal alles weten over babies 😉☺️
Maar eigenlijk kijk ik amper iets van tv.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben vanavond net de laatste aflevering van The Bridge gezien, een Deens/Zweedse politieserie. Leuke serie, er zijn nog meer seizoenen van. Maar dit seizoen is wel een afgerond verhaal, dus nu eerst wat anders kijken. Nog geen idee wat dat dan wordt. Verder kijken we iedere week naar Young Sheldon. The Big Bang Theory hebben we op dvd in de kast staan en ook helemaal gekeken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn nu Doctor Who opnieuw aan het kijken, dat zijn nu 12 seizoenen, dus we zijn wel even bezig. De eerste seizoenen zijn wel echt oud, en dat merk je. Maar we zijn echte fans, dus het is niet erg. (We willen zelfs een Tardis op onze bruidstaart😅).

Staat niet op Netflix of Disney+, maar we hebben ze op DVD.

Op Disney+ staat een documentaire over de training van blindegeleide honden, die is ook goed.

Brooklyn 99 op Netflix is ook een goede serie. Een comedy slice of life net als big bang theory, maar dan over een politiestation. En dan moet ik ook denken aan How I Met Your Mother (netflix) en The Office (US versie, staat niet op netflix).

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geloof ik ernstig in de minderheid, maar ik heb geen Netflix of dat soort gedoe... 😶

Op dit moment kijk ik ER. RTL8 is ergens in november of zo begonnen met iedere avond 1 aflevering van alle 22 seizoenen uit te zenden. Ik heb die serie vroeger gekeken en nu dus weer en het is en blijft een goeie serie. (over een ziekenhuis in Chicago)

Verder kijk ik New Amsterdam over een ziekenhuis in New York, heb ik nog een paar afleveringen van ‘Het geheime dagboek van Hendrik Groen’ die ik terug moet kijken, evenals ‘Baantjer, het begin’ en wacht ik met smart tot ze ‘The Blacklist’, ‘Code Black’ en ‘The Good Doctor’ in Nederland de nieuwe seizoenen gaan uitzenden. Én op de herhalingen vanaf seizoen 13 van ‘Criminal Minds’. Ik ben verslaafd aan die serie maar mijn moeder heeft ze niet opgenomen vanaf dat seizoen... en dat waren de laatste seizoenen 😢

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk ook New Amsterdam,  Chicago Meds, Grey's Anatomy, Code Black (derde keer maar blijft leuk). ER niet, ik weet eigenlijk niet waarom. Criminal Minds, ik ben laat ingestapt dus niet alle afleveringen die worden uitgezonden heb ik al gezien. Verder Law&Order: Special Victims Unit, soms NCIS, SWAT, Madam Secretary, Major Crimes, The Player. Dat klinkt alsof ik hele dagen voor de tv zit, maar in werkelijkheid loop ik met alles achter en gaat de tv hier zelfs niet iedere dag aan.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Outlander' is ook echt een aanrader. Ik heb eerst alle boeken gelezen en daarna begon de serie. Verder vind ik ook 'When calls the heart' heerlijk on jaar te kijken. 'The big bang theory' en 'How I met your mother' blijven ook leuk. En oude series zoals 'Gilmore Girls' en 'That 70s show' geweldig!

Ik vind veel verschillende dingen leuk. Hebben jullie die documentaires van Felix Starck, 'Pedal the World' en 'Expedition happiness', al gezien? Wow!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlander is zeker een leuke serie om te kijken. Hoewel ik moeite heb door het nieuwste seizoen te komen. Met When calls the heart ben ik wel helemaal bij. The Gilmore Girls is zeker ook leuk, hoewel ik de 4 laatste afleveringen (a year in the life ofzo iets?) dan weer minder vond. 

Expedition happiness heb ik inderdaad ook gezien, ik had wel echt te doen met de hond, wat  doen ze hem aan 😧 Gelukkig breken ze uiteindelijk de reis er wel voor af. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat hier ook nog Gilmore Girls-fans zijn! Het zal een generatiedingetje zijn :). Ik heb de serie inmiddels al behoorlijk vaak gekeken en moet toegeven dat ik hem nu ook weer volg. Ik was al het coronanieuws helemaal zat, werd er met vlagen ontzettend verdrietig en bang van en de Girlmore Girls zijn dan lekker vertrouwd. Het vervolg (A year in the life of) vond ik behoorlijk zwak.

Ik ben ook nog bezig met Outlander. When Calls the Heart heb ik ook allemaal gezien (vonden jullie het ook zo bizar hoe slecht ze Lori Loughlin uit de serie hebben geschreven?). Virgin River vond ik erg leuk.

Al dat zoetsappig gedoe wissel ik dan af met Handmaids Tale,  Madame Secretary, Elementary etc.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jane the virgin, hilaaaaaaarisch! Mijn vriend vindt het ook geweldig, mijn zus is verslaafd en mijn zwager nu ook. Zelden zo vaak hardop gelachen bij een serie. Helaas moet ik nu wachten op het nieuwe seizoen...

Verder op videoland the Handmaids tale, ook aan het wachten op een nieuw seizoen. Meisje van plezier vond ik ook leuk en ik ben nu bezig aan Overspel. Begon matig vond ik, maar inmiddels spannend, ik word wel meegezogen in het verhaal.

Eergisteren hebben we weer eens de film The grand Budapest Hotel gekeken. Ik hou zoveel van die film!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlander heb ik ook gekeken, maar ik ben op gegeven moment afgehaakt, het werd langdradig vond ik. Zelfde met die drugsserie, hoe heetie ook alweer die zo populair is. Breaking bad. Eerste paar afleveringen vond ik leuk, daarna vond ik die man echt te vervelend worden om nog naar te kijken.

Lucifer vond ik trouwens heel erg leuk, vooral het laatste seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eefje:

Eergisteren hebben we weer eens de film The grand Budapest Hotel gekeken. Ik hou zoveel van die film!

Geweldige film inderdaad, wij hebben hem pas geleden ook voor de tweede of derde keer gezien!

Jane the virgin ga ik even onthouden.

Outlander vind ik geweldig, heb alle boeken al tig keer gelezen. En hoe mooi ik de serie ook vind: die haalt het toch niet bij de boeken. In de boeken zit zóveel meer humor!

Wij kijken nu naar The letter for the king, naar het boek van Tonke Dragt. Tot nu toe leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Eefje:

Jane the virgin, hilaaaaaaarisch! Mijn vriend vindt het ook geweldig, mijn zus is verslaafd en mijn zwager nu ook. Zelden zo vaak hardop gelachen bij een serie. Helaas moet ik nu wachten op het nieuwe seizoen...

Het is echt een serie die zo makkelijk wegkijkt. Zoveel drama en plottwists haha. Ik dacht dat er nog een seizoen was, maar dat staat nu niet meer op netflix, heel vreemd. Ik ben wel even gestopt met kijken toen dat ene personage doodging, dat kon mijn hart echt niet aan. Maar een paar maanden later heb ik het toch weer opgepakt en ze hebben het verder wel goed geschreven.

12 uur geleden zei Eefje:

Lucifer vond ik trouwens heel erg leuk, vooral het laatste seizoen.

Lucifer is inderdaad ook heel goed, en ik vond ook het laatste seizoen het beste. Daarin komt de groei van de personages echt heel duidelijk naar voren, en krijg je eindelijk dat moment waar je al de hele serie op wacht. En dan eindigt het met zo'n cliffhanger!!😨

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucifer is leuk ja. Die ben ik op aanraden van een vriend gaan kijken en die is gebleven. Verder Pretty Little Liars, Gossip Girl, Suits en the Blacklist. Al heb ik die al vaker opgenoemd geloof ik. Oh, en Riverdale! 13 reasons why moet ik ook weer aan verder eigenlijk. Misschien vanavond en morgen Netflix maar weer eens opstarten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .