Spring naar bijdragen
ssara

Mijn konijn is overleden

Recommended Posts

Hi, mijn konijn heb ik een paar uur geleden laten inslapen heel snel is het allemaal gegaan want vanochtend lag tie nog lekker te spelen en alles wat hij normaal ook deed me kleine jongen heette stitch en was pas 9 weken oud. Aan t eind van de middag begon hij heel apart te doen hy wou niet spelen niet eten en toen opeens liep hy mank ik ben meteen naar de dierenarts geweest en hoorde dat hij paracieten heeft en dat ze best wil proberen hem te helpen maar dat het waarschijnlijk geen zij heeft want een volwassen konijn red dat al meestal niet. Dus heb ik de keus gemaakt om hem te laten in slapen dit was zo moelijk voor mij want hy betekend alles voor mij ik heb hem begraven in de tuin maar ik kan niet om gaan met de pijn die ik nu voel ik huil al sinds dat hij mank liep en dat is 4 uur smiddags. Wat kan ik doen zodat ik er over heen kom ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat vreselijk. Huilen helpt om het te verwerken. Sommige mensen vinden het fijn om van zich af te schrijven of om erover te praten. 

Bij Bunnybunch op de website kun je informatie vinden over het verlies van een konijn. 

Op het forum kun je (als je dat fijn vindt) een topic aanmaken bij 'De Regenboogbrug'. Daar vertellen mensen hun verhaal en kunnen ze ook foto's delen van hun overleden konijn. Heel veel sterkte!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel sterkte. Het verlies van een dierbare, dier of mens maakt niet uit, is altijd heel heftig. Het laat zo'n groot leeg gat achter..

Dit zijn de dingen die voor mij helpen:
Heel veel huilen
Veel erover praten, dat kan met mensen om je heen, maar ook online. Het is maar net wat je prettig vindt.

Foto's kijken (en daar praat ik dan gewoon tegen, het maakt me niet uit wat anderen daar van vinden 😉 )