Domino Geplaatst: 13 april 2020 Delen Geplaatst: 13 april 2020 Ik denk dat de meesten de strijd om het lekkers wel herkennen 🙂 Joep en Debby wel 🙂  Hee jij hebt wat lekkers, dat wil ik ook!  Nee!! Dat is van mij!  Zo, nu heb ik hem!  Ik wil hem terug!!  Geef nou hieeerrr!!!  Nouuuu!!!  Joep heeft z'n eigen bloem nu ook gehad  Hoooo!! Denkt Debby, er is weer nieuwe!!  Shit, waar is hij nou?  Ze heeft er ook nog 1 gehad 🙂 5 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 13 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2020 Ook Bruce en Loes kennen deze strijd 😄  Hee jij hebt iets wat ik ook wel lust!  Ik wil ook!  Zoo, van mij!  He geef eens terug!  Nou, het is wel duidelijk wie de strijd heeft gewonnen 🙂  Even de mond poetsen  Neus ook netjes  Hij heeft een nieuwe gehad hoor 🙂  Jeeej!!  Lekker puh! 5 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 13 april 2020 Delen Geplaatst: 13 april 2020 Hahahahaha! Wat leuk. Herkenbaar. Bij mij is er altijd 1 de klos. De ander is veel fanatieker en sneller. 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2020 Delen Geplaatst: 14 april 2020 Wat een gemeen baasje ben jij, leedvermaak! 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 14 april 2020 Delen Geplaatst: 14 april 2020 Haha leuk fotoverslag!  Het is inderdaad herkenbaar.  14 uur geleden zei Mira11: Hahahahaha! Wat leuk. Herkenbaar. Bij mij is er altijd 1 de klos. De ander is veel fanatieker en sneller. 😄  Het ene konijn laat zich inderdaad sneller iets afpakken dan het andere. En dan krijgen ze het voor elkaar dat je iets extra's geeft, omdat het anders zo sneu is (zou het een truc zijn? 🤔)... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 14 april 2020 Delen Geplaatst: 14 april 2020 3 uur geleden zei Lienappelsien: Haha leuk fotoverslag!  Het is inderdaad herkenbaar.   Het ene konijn laat zich inderdaad sneller iets afpakken dan het andere. En dan krijgen ze het voor elkaar dat je iets extra's geeft, omdat het anders zo sneu is (zou het een truc zijn? 🤔)... Had hun tactiek nog niet door hahaha. Ik geef dan idd ook nog wat extra. Zo sneu als hij dan nog denkt wat lekkers te kunnen pakken en dan ligt er niets meer onder zijn neus. 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 19 april 2020 Delen Geplaatst: 19 april 2020 Ha, ha, heel herkenbaar @Domino! Prachtige fotoserie! Bij de pleegdametjes gaat het meestal in harmony, de ene gunt de ander wel wat. Bij mijn eigen konijnen gaat het soms even fout als de ram denkt dat hij iets lekkers van zijn vrouw af kan pakken...dan haalt zij namelijk even pittig uit met haar voorpoten! Vaak pikt hij dat wel van haar en loopt weg, maar soms pakt hij haar dan toch even terug. Net of hij wil zeggen 'beetje respect voor je mannetje hoor'. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 april 2020 Delen Geplaatst: 19 april 2020 Ik hou altijd snoepjes over. Ik ga naar de ren met 4 snoepjes, dan komt de hele meute aangerend. Maar zodra ik een konijn een snoepje heb gegeven begint de strijd. Mijn ram, die vindt dat hij de baas is, is zijn lekkers al heel snel kwijt. Ze trekken het gewoon bij elkaar uit de bek. Uiteindelijk heeft iedereen wel een stukje, en meestal heb ik het vierde snoepje nog in mijn hand. Dus dit is geen gunstige tactiek, maar dat hebben ze blijkbaar nog niet in de gaten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten