Ga naar inhoud

Castratie


Newport

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is oud genoeg om gecastreerd te worden. Echter heb ik geen eigen vervoer en in verband met het virus, kan ik ook niet met iemand mee rijden. Ik heb al gekeken voor een dierentaxi of een dierenarts die de dieren ophaalt, maar ik kan niks vinden. Hebben jullie een idee? Ik vind het zo sneu als die nog langer zonder een soortgenoot moet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ver is het naar een konijnkundige dierenarts? Zit er geen op loopafstand van je huis? Soms heb je dat geluk net 😉 

 

Je zou het ook gewoon aan de dierenarts kunnen vragen, wie weet hebben zij een oplossing of een idee.

Zo zit mijn dierenarts op 30 minuten rijden, maar woont één van de assistentes wel vlak bij. Als het een keer nodig is, kan ik dan of daar wat ophalen, of geeft ze het hier af (meestal medicijnen, maar op zich zou het misschien met een konijn ook wel kunnen?). 

 

Een oproepje doen in een "durf te vragen" groep of andere lokale groep op facebook kan natuurlijk ook gewoon 🙂 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dierenambulance kan hier vaak ook wel mee helpen (tegen betaling), maar ik weet niet of die in deze periode dit soort ritten nog maken.

Misschien wil je hier zeggen welke regio je woont? Misschien wel iemand van hier in de buurt die je kan helpen. Mocht je in de buurt wonen zou ik dat geen probleem vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei IreneM:

De dierenambulance kan hier vaak ook wel mee helpen (tegen betaling), maar ik weet niet of die in deze periode dit soort ritten nog maken.

Misschien wil je hier zeggen welke regio je woont? Misschien wel iemand van hier in de buurt die je kan helpen. Mocht je in de buurt wonen zou ik dat geen probleem vinden.

Nee, dat doen ze nu niet hoorde ik van een vrijwilliger bij de opvang die ook geen eigen vervoer heeft. Ofja ze doen het wel, maar dan kan je zelf niet meerijden en halen en brengen ze het konijn.

Ik ben idd ook best bereid om te helpen als je in de buurt woont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .