Ga naar inhoud

Hulp Koppel poging Boaz met voedster

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb de stoute "schoenen" aangetrokken en doe momenteel een poging om Boaz te koppelen aan een voedster. Beiden 1 jaar.

Inmiddels zitten zij ruim 3,5 uur bij elkaar in een neutrale ruimte. Niet gevochten, gelukkig pfff...Boaz heeft in het begin wel af en toe gestampt en beiden af en toe op elkaar gereden.

Daarna gingen zij naast elkaar liggen en samen wat eten. Maar wat nu, zo laten? Of kunnen zij al naar het inmiddels grondig gereinigde buitenverblijf? Is dit al een goede koppeling?

Hoop op jullie hulp..

Groetjes, 

Yes.jpg

samen.jpg

mooi.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Na vier dagen alsnog behoorlijk fout gegaan 😕..Vier dagen lang zaten /lagen zij naast elkaar, waste elkaar en huppelde vrolijk achter elkaar aan. Alles gedaan zoals beschreven "hoe een koppeling moet" op de website van Bunnybunch.nl. De 4de dag in de avond begon het: hele flinke vechtpartijen met overal plukken vacht van Boaz in de ren, toen hij echt gewond raakte bijtwonden in zijn kont en oren tot bloedens toe heb ik ze uit elkaar gehaald. 😒

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou ze zeker wel de hele dag + vannacht in de neutrale ruimte laten. Pas morgen op z'n vroegst verhuizen.

Edit: oh sorry ik reageerde op de beginpost, zag dat er al updates waren verderop.

aangepast door Evee
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Boaz:

Na vier dagen alsnog behoorlijk fout gegaan 😕..Vier dagen lang zaten /lagen zij naast elkaar, waste elkaar en huppelde vrolijk achter elkaar aan. Alles gedaan zoals beschreven "hoe een koppeling moet" op de website van Bunnybunch.nl. De 4de dag in de avond begon het: hele flinke vechtpartijen met overal plukken vacht van Boaz in de ren, toen hij echt gewond raakte bijtwonden in zijn kont en oren tot bloedens toe heb ik ze uit elkaar gehaald. 😒

Ohh dat is balen zeg!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .