Boaz 3 Geplaatst: 11 april 2020 Delen Geplaatst: 11 april 2020 Hallo allemaal, Ik heb de stoute "schoenen" aangetrokken en doe momenteel een poging om Boaz te koppelen aan een voedster. Beiden 1 jaar. Inmiddels zitten zij ruim 3,5 uur bij elkaar in een neutrale ruimte. Niet gevochten, gelukkig pfff...Boaz heeft in het begin wel af en toe gestampt en beiden af en toe op elkaar gereden. Daarna gingen zij naast elkaar liggen en samen wat eten. Maar wat nu, zo laten? Of kunnen zij al naar het inmiddels grondig gereinigde buitenverblijf? Is dit al een goede koppeling? Hoop op jullie hulp.. Groetjes, 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 11 april 2020 Delen Geplaatst: 11 april 2020 Ziet er goed uit, maar ik zou ze voor de zekerheid nog een poosje in de neutrale ruimte laten zitten voor je ze in het permanente verblijf zet. Link naar bericht Delen op andere sites
Boaz 3 Geplaatst: 11 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2020 Oeps, ik heb ze al verhuisd. Maar ook daar gaat het tot nu toe goed 😊...Hoop dat het zo blijft..Bedankt voor jouw reactie Floppyears! 👍 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Boaz 3 Geplaatst: 16 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2020 Na vier dagen alsnog behoorlijk fout gegaan 😕..Vier dagen lang zaten /lagen zij naast elkaar, waste elkaar en huppelde vrolijk achter elkaar aan. Alles gedaan zoals beschreven "hoe een koppeling moet" op de website van Bunnybunch.nl. De 4de dag in de avond begon het: hele flinke vechtpartijen met overal plukken vacht van Boaz in de ren, toen hij echt gewond raakte bijtwonden in zijn kont en oren tot bloedens toe heb ik ze uit elkaar gehaald. 😒 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 16 april 2020 Delen Geplaatst: 16 april 2020 (aangepast) Ik zou ze zeker wel de hele dag + vannacht in de neutrale ruimte laten. Pas morgen op z'n vroegst verhuizen. Edit: oh sorry ik reageerde op de beginpost, zag dat er al updates waren verderop. 16 april 2020 aangepast door Evee Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 16 april 2020 Delen Geplaatst: 16 april 2020 1 minuut geleden zei Boaz: Na vier dagen alsnog behoorlijk fout gegaan 😕..Vier dagen lang zaten /lagen zij naast elkaar, waste elkaar en huppelde vrolijk achter elkaar aan. Alles gedaan zoals beschreven "hoe een koppeling moet" op de website van Bunnybunch.nl. De 4de dag in de avond begon het: hele flinke vechtpartijen met overal plukken vacht van Boaz in de ren, toen hij echt gewond raakte bijtwonden in zijn kont en oren tot bloedens toe heb ik ze uit elkaar gehaald. 😒 Ohh dat is balen zeg! Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1597 Geplaatst: 16 april 2020 Delen Geplaatst: 16 april 2020 Wat ontzettend vervelend! Jammer hoor.. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten