Ga naar inhoud

Is mijn konijn zwanger?


Molenaar

Aanbevolen berichten

Hai iedereen, ik heb een meisjes konijn en ik dacht dat ik nog een meisjes konijn had ( zo had ik hem namelijk gekocht als meisje) maar mijn eerste konijn beauty is nu al een paar dagen aan het persen ( paar keer per dag niet altijd ) en als je onder haar buik voelt voel je wel dingetjes bewegen ens maar ik weet het natuurlijk nooit zeker of dat baby’s zijn uiteindelijk is ze nu aan haar nest begonnen ze trekt heel veel hard eruit ze is op een plek zelfs kaal en ze beschermt het ook heel erg en ze ligt er bijna heel de dag bij ze eet ook heel erg veel weten jullie of dit echt een zwangeren konijn is want ik dacht namelijk dat ik twee meisjes konijn had😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Molenaar:

Nou gewoon stil zitte en persen en dan piept ze daar ook bij en dan likt ze aan haar vulva en de ram heeft geen ballen maar hebben al de rammen dat?

Rammen hebben ballen als ze niet gecastreerd zijn kun je dit zien. Het klinkt niet goed dat ze perst en piep. Het lijkt me verstandig om met haar naar de dierenarts te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen maken een nest voordat de bevalling begint, of als ze schijnzwanger is. Dus ik vermoed dat ze niet al dagen aan het bevallen is, maar dat er echt iets mis is. Ik zou morgenochtend meteen de dierenarts bellen. Misschien kun je allebei je konijnen meenemen, dan kunnen ze van de andere meteen het geslacht controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .