Spring naar bijdragen
lisadejong

Hulp met voeders alsjeblieft!

Recommended Posts

Hoi! ik ga binnenkort een jonge hengst van 4 jaar kopen, ik wil met dit paard gaan presteren in de sport. Het is een jonge temperamentvolle warmbloed hengst. Het paard is zadelmak gemaakt, maar heeft nog niet echt hoeven presteren. Ik wil de intensiteit van de training langzaam opbouwen. Om te kunnen presteren is voeding natuurlijk erg belangrijk, welke voeders raden jullie aan?  Of eventuele supplementen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Lisa,

Toevallig heet ik ook lisa. Ik heb een hoop dieren en ik ben mij aan het orienteren op natuurlijke supplementen op het internet. Na een lange zoektocht zie ik dat Omega 3, vetzuren en Visolie ook gebruikt kan worden voor dieren. Wellicht goed voor paarden om eens naar te kijken, een voorbeeld: finndal.nl (klikbare link is verwijderd)
Hopelijk helpt dit een beetje.
Groetjes,

Lisa

bewerkt door Evee
link verwijderd, zie forumregels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Visolie is niet iets wat ik aan paarden zou voeren.

Ik zou vooral niet te veel zoeken in supplementen. Een goede vitaminebrok volstaat vaak al, al dan niet ondersteund met een extra algemene brok.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites