Ga naar inhoud

Broodfokker melden

Aanbevolen berichten

Heel eerlijk vraag ik me af of het wel effect heeft. Als je kijkt wat bij hondenfokkers allemaal wordt toegestaan en hoeveel moeite het kost om een vergunning te ontnemen zelfs als fokkers doodzieke pups illegaal vanuit het buitenland geïmporteerd verkopen... wat kan een fokvereniging doen? De fokker van zijn lijst schrappen is waarschijnlijk de meest ernstige sanctie. 
Het wordt echt tijd dat dieren meer rechten krijgen vind ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb geen antwoorden op je vraag. Goed dat je een melding hebt gedaan bij de dierenbescherming.

Ik heb vrij recent een melding gemaakt van een caviaopvang die echt afschuwelijk slecht met dieren omging. De zaak loopt nog maar de dierenbescherming is een strafzaak begonnen tegen de caviaopvang. 

Later hoorde ik pas van anderen dat ze ook slechte ervaringen hadden gehad met diezelfde opvang. Mensen denken vaak dat het niet zo veel uitmaakt als je ergens een melding doet en gaan er al op voorhand van uit dat er toch niets mee gedaan wordt. 

Jammer, wat soms gebeurd er dus echt  wel wat. 

Goed dat je kijkt wat mogelijk is en dat je actie onderneemt.👍

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .