Ga naar inhoud

Even voorstellen

Etje
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb hier net en vindt dit een handige site en daarom heb ik maar een account aangemaakt ik heb 2 konijnen jul& Julia ze zijn 2 jaar oud en zitten in een hok van 1,50 bij 0,50 meter ook gaan ze vaak in het buitenhok gekoppeld aan het binnenhok zie foto ik ben bezig met zindelijkheids training als ze dat kunnen ga ik verder met dingen trainen jul houd van graven en daarom had ik een vraag kan ik in de poepbak zand doen zodat ze er ook in kunnen graven en dat er wat anders dan in het bovenhok zit dat ze het verschil zien wat zouden jullie doen?

Groetjes elise 12 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Je kunt als je ze zindelijk wil maken denk ik het beste 1 of meer konijnentoiletjes neerzetten met hooi erin. Konijnen eten graag als ze keutelen. Als je geen hooi los in het hok legt maak je op die manier het verschil duidelijk waar ze moeten poepen en plassen. 

Een zandbak is een goed idee. Wel zou ik daar geen toilet van maken, dat is voor Jul & Julia wel zo schoon en fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mira11:

Welkom op het forum!

Je kunt als je ze zindelijk wil maken denk ik het beste 1 of meer konijnentoiletjes neerzetten met hooi erin. Konijnen eten graag als ze keutelen. Als je geen hooi los in het hok legt maak je op die manier het verschil duidelijk waar ze moeten poepen en plassen. 

Een zandbak is een goed idee. Wel zou ik daar geen toilet van maken, dat is voor Jul & Julia wel zo schoon en fijn

Dankuwel er ligt stro boven en en dan doe ik hooi beneden maar het lukt al goed als ze zindelijk zijn wil ik een kleedje boven leggen op dit plaatje is juliaimg_1576825433915.jpg.7f6127ef3358dee6fdb6b4fd9f017c1a.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op bunnybunch!

De specifieke konijnenvragen kun je meestal beter in het betreffende forumonderdeel plaatsen, dan bij voorstellen, dan krijg je meer reacties 😉

Had je het artikel over zindelijkheidstraining al ontdekt hier op de website? Daar staan ook veel tips in. 
https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-zindelijk-maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .