Ga naar inhoud

Welk voer is voor mijn nijntjes het beste?


Jenkie2014!

Aanbevolen berichten

Hoihoi allemaal,

Ik heb sinds ik mijn konijnen heb Hope Farms SuperTrio gevoerd. Nu wilde ik het vandaag weer bestellen en kwam ik erachter dat het niet meer geproduceerd wordt. Dus nu de vraag wat moet ik mijn konijnen voeren? Ik vind het zo moeilijk om het beste voer voor mijn konijnen te vinden, want er is zoveel aanbod. Waar moet ik opletten? En war raden jullie mij aan? 

 

Even over de situatie nu:

  • Ik heb een koppeltje  hier zitten:  een dwergje van 6 jaar en een middelgrote van 4 jaar
  • Het rammetje heeft gevoelige darmen en we zijn al vaak bij de dierenarts beland, dus het zal mooi zijn als er voer is wat de darmen een beetje ondersteunt
  • Verder krijgen ze natuurlijk 24/7 hooi 

 

Ik hoop dat jullie mij een beetje verder kunnen helpen en jullie ervaringen en kennis willen delen.

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

RKijk eens in de webshop van BunnyBunch, daar wordt eigenlijk alleen goed voer verkocht.

 

Ik heb zelf ook een aantal jaar Hope Farms SuperTrio gevoerd, totdat ze het allemaal niet meer wilden eten na een productiefoutje in de fabriek. Sindsdien geef ik al weer een aantal jaar Science Selective van Supreme of Care+ van Beaphar. Die 2 brokken staan heel goed bekend (heel goede kwaliteit) en worden over het algemeen ook goed gegeten. Beide brokken zijn helaas wel duurder dan Hope Farms SuperTrio. 

 

Er zijn ook graanvrije brokken te koop in de webwinkel van BunnyBunch. Ik heb dat zelf nog nooit gegeven, dus heb daar geen ervaring mee.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je aanraden om voor Beaphar nature te kiezen dan. Niet omdat die beter zijn (eigenlijk vind ik de rosewood brok iets beter), maar omdat de rosewood brokken niet ruim / makkelijk beschikbaar zijn, en ik verwacht dat dat met de brexit en corona nu voorlopig ook niet beter gaat worden. Dan zit je veiliger met de beaphar nature brok, wat ook een goede brok is! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .