Spring naar bijdragen
Evee

Coronavirus bij een kat

Recommended Posts

Ik las in een ander bericht wel dat de vrouw die het had overgedragen aan haar kat erg intiem was met de kat. Ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen, en ik denk dat ik dat ook zo wil houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij krijgen de laatste tijd steeds te horen "ik aai geen honden meer, want op de vacht kan het virus zitten of komen". Voor ons geen probleem dat ze onze honden niet aaien natuurlijk, al vinden twee van onze honden het wel heel raar dat hun vriendelijke begroeting genegeerd wordt. Komen ze vast ook wel weer overheen. 🙂 Maar het voedt wel alle onzekerheden over wat dat rotvirus nu wel en niet doet/kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net als oppervlakten het een tijdje kunnen dragen, lijkt het er op dat onze huisdieren het ook een tijdje kunnen dragen. Tot nu toe dan alleen een kat die er ook echt zelf ook ziek van geworden is.

Ik knuffel gewoon nog net zo veel met alle eigen huisdieren hoor, maar het maakt je wel wat voorzichtiger met vreemde dieren. Bij ons komen de hond en katten niet op de slaapkamer,de konijnen wonen buiten. En als wij zelf echt ziek zouden zijn, zou ik er wel alert op zijn denk ik, in ieder geval meer bewust van het contact. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites