Ga naar inhoud

Penis van ram heel rood?


Konijnen123

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Konijnen123:

Slechte foto. Maar dit was de enige die ik kom plaatsen kan ik op een of ander manier foto’s plaatsen boven 1,95 mb?

Tijd voor een dierenarts? Baarmoederkanker bij een ram kan natuurlijk nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de foto kan ik niet echt iets zien, maar als je het idee hebt dat het niet goed is, zou ik contact zoeken met een dierenarts. Misschien kun je daar de foto's naar mailen. Hoewel een ram geen baarmoeder heeft, kan er natuurlijk best iets ontstoken zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon best ver van de da. Kan zelf ook niet rijden. Ik heb gister de da gebeld. Die zei dat ik gewoon even moet wachten en het moet schoonmaken met een wattenstaafje. Vandaag zag ik iets slijmerigs bij de geslachtsdeel. Toen heb ik een de da weer gebeld. Maar die kreeg ik niet aan de lijn dus had ik een andere gebeld. Die zei dat ik beter hem binnen moest halen en op een handdoek moet leggen. Schoonmaken mocht absoluut niet van hem. Ik weet nu niet wat ik beter moet doen. Volgens hun allebei is het niet nodig om een afspraak te maken. Ach ik word echt steeds meer bezorgd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Rifca:

Volgens mij is het piemeltje altijd best rood, goed doorbloed denk ik?

Maar als je het niet vertrouwd is er maar een iemand die je echt kan helpen: de dierenarts. Ik zou gewoon even bellen en overleggen.

Ik had bij een andere ram gekeken. Die is niet zo rood. Hij wilt ook niet dat ik het aanraak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Evee:

Aan de foto kan ik niet echt iets zien, maar als je het idee hebt dat het niet goed is, zou ik contact zoeken met een dierenarts. Misschien kun je daar de foto's naar mailen. Hoewel een ram geen baarmoeder heeft, kan er natuurlijk best iets ontstoken zijn. 

Hoe ziet een ontstoken penis eruit? Het kan best zoiets zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op de foto die je geplaatst hebt niets raars.

 

Het geslachtsdeel van een ram hoort wel donkerder roze te zijn dan de huid er omheen.  Dat zou je ook wel rood kunnen noemen denk ik.  Maar als het in dit geval erger is dan normaal, of je twijfelt of of er problemen zijn, is een dierenartsbezoek aan te raden. Of misschien kun je een scherpe, goede foto whatsappen of emailen naar de dierenarts en het navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .