Spring naar bijdragen
Lillith!

Ik zoek een baasje voor Lillith

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb ongeveer 10 jaar konijnen gehad. Altijd in een koppeltje. Joris heb ik bijna 9 jaar lang gehad en heb ik onlangs moeten laten inslapen. Ik heb nu alleen nog  Lillith. Ik wil niet verder met konijnen en ben daarom op zoek naar een baas voor Lillith. Een baas met een maatje en genoeg ruimte, 

Lillith is vier jaar oud. Ik heb haar vorig jaar uit een knaagdieren opvang gehaald en haar al vrij snel laten steriliseren/castreren, omdat ze maar steeds nestjes bleef maken. 

Ik vind Lillith prachtig. Ze heeft een mislukte Hollander tekening in verschillende beige tinten. Pluisjes tussen haar oren. Een blauw en een bruin oog.

Lillith is super nieuwsgierig en dol op uitbreken. Ook kan ze hoog springen, een afscheiding van 90 cm is niet hoog genoeg voor haar. 

Lillith krijgt hooi, hooi, hooi, water en een beetje biks. Verder iedere dag een konijnen snoepje en verder nog iets van verse kruiden, of een stukje fruit of ik leuk het hooi op met bijvoorbeeld ‘ gedroogde bloemenweide” .

Ik kan Lillith terug brengen naar de knaagdierenopvang, maar liever zorg ik zelf ervoor dat ze goed terecht komt.

Vriendelijke groet,

Linda

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Check even de overeenkomt die je hebt getekend met de knaagdierenopvang. Veel opvangen hebben als voorwaarde dat je een dier naar hun moet terug brengen als je er weer vanaf wilt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites