Ga naar inhoud

Ontstoken oog


Elisa Lin

Aanbevolen berichten

Ik weet dat mijn andere konijn een soort gelijk probleem had en maakte dagelijks dr oog schoon. En dat ging vanzelf over. 
Bij dit konijn was de oog ontstoken en zat er een stukje hooi ook vast maar ik zag ook dit rare ding, ik heb natuur documentaires gekeken en dit deed me dus daarom ook denken aan parasieten. Dit oog is ook van dag 2 ik heb het net schoon gemaakt. 
 

Ik weet nu niet of dit vanzelf over gaat of niet maar ik wil met de Corona niet onnodig naar Buiten gaan en Ook ben ik een beetje gespannen voor de dierenarts want ik ben er nog nooit geweest.
 

 

A55C2A77-BEDA-4D5E-A65B-87CD23A9DA84.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou direct de dierenarts (konijnkundig!) bellen, want dit moet echt behandeld worden. Is het konijn gevaccineerd? Zo nee, dan zou het zomaar myxomatose kunnen zijn. Zo ja, dan is er iets anders met het oog aan de hand dat echt behandeld moet worden. Mijn ervaring is dat problemen met ogen heel vervelend zijn en ook heel erg kunnen worden als je niet gaat behandelen. Ik snap dat je liever niet de deur uit gaat nu, maar dit is iets dat echt even onderzocht moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .