Ga naar inhoud

Mijn konijn is gek?


ThaGuus

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, 

Mijn konijn (Joris) doet eigenlijk elke ochtend een raar ren en spring ritueeltje en vroeg me toch af of meer konijnen dit hebben.. 
Ik heb het ook wel eens het vrouwtje (de neus) zien doen maar Joris heeft eigenlijk elke ochtend en soms avond even zo'n momentje.  

Ook vroeg ik me af waarom hij op het filmpje zie je ook dat hij heel raar schud met zijn lichaam bijvoorbeeld op 00:27 in mijn ogen is het namelijk wel schattig allemaal  maar toch 😛 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gekke sprongetjes met een draai zijn binkies. Dat doen konijnen als ze blij zijn. Vaak sjezen ze dan ook rond, zoals Joris ook doet. Hij heeft dan een dolle, vrolijke bui.

 

Geweldig om zo’n blij konijn te zien, daar word je zelf ook blij van. 

 

Meer van zulk soort filmpjes zijn altijd welkom op BunnyBunch 😉 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat een blij ei is dat! Die witte zie je echt zo "jonge doe eens normaal" kijken haha! Mijn Monster kan ook zo uit zijn stekker gaan en dan zit Muffin ook maar een beetje geërgerd te toe te kijken (en soms wordt ze onder de voet gelopen).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien! Mijn konijnen kunnen ook zo lekker vrolijk doen. Liz is zo blij als ze brokjes krijgen (2× daags) dat ze gaat springen en gek doen. Olaf is dan wat rustiger en zit te wachten bij het voerbakje,  Liz komt wat later omdat ze zo door het dolle heen is dat ze nog rondspringt om vervolgens aan te vallen alsof ze weken niet gegeten heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .