Ga naar inhoud

Gekke bekken

Aanbevolen berichten

• Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik vind Brenda nog altijd erg grappig op deze foto staan 😮

Heb vandaag een leuke gemaakt. 

Nog meer PANIEK!   

14 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Haha die zijn leuk, dat tongetje ook. En die eerste is net zo’n cartoon mondje 😂

Rollen zijn omgedraaid, nu kijkt Lewis heel schattig 😉

Haha! Stiekem moet ik bij de bovenste foto ook nog steeds om Lewis lachen, want hij kijkt weer echt in de camera met zo’n blik van “haiiiiiii”. 🤣

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden zei Rosinda:

Oh dit is denk ik wel 1 van mijn favoriete topics op BB! Komt mede ook omdat je zulke mooie en scherpe fotos maakt!😱 waar maak jij je fotos mee? Dat je die mondjes erop kan zetten zou mij nooit lukken met in ieder geval mn telefooncamera 😅

Dat vraag ik me ook af. Mij lukt het in elk geval ook niet met mijn telefoon 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei Rosinda:

Oh dit is denk ik wel 1 van mijn favoriete topics op BB! Komt mede ook omdat je zulke mooie en scherpe fotos maakt!😱 waar maak jij je fotos mee? Dat je die mondjes erop kan zetten zou mij nooit lukken met in ieder geval mn telefooncamera 😅

1 hour ago zei mammafelina:

Dat vraag ik me ook af. Mij lukt het in elk geval ook niet met mijn telefoon 😅

Wel met mijn telefoon dus, haha. Ik heb een iPhone, maar zo heel fancy is de camera volgens mij niet hoor. 😉 Gewoon super dicht op de konijnen zitten, hopen dat ze lang genoeg blijven zitten om scherp te stellen en de bijt- en knaagschade aan je telefoon voor lief nemen. 😜

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .