Spring naar bijdragen
Pablo&Lola

Gekke bekken

Recommended Posts

Welk huisdier trekt de gekste bek? 

Post hier de gekke-bekken-foto's van je konijnen (of andere huisdieren), zodat we allemaal even kunnen lachen terwijl we thuis zitten/werken. 😉

Ik zal beginnen met Lewis. Hij kan soms een enorm paniekhoofd opzetten. Hier vloog er bijvoorbeeld een vogel over.. 

Screenshot_20200313_134047.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

charlie-gebitscontrole.jpg

En om deze van Charlie moet ik ook altijd lachen, is niet op natuurlijke wijze een gekke bek, maar was met het verwijderen van haakjes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Evee:

Volgens mij komt het door het blauw van de ogen dat het een extra verbaasde  paniek blik geeft.

Oh, dat zou best kunnen. Het is in ieder geval niet z'n beste look, haha. Gelukkig kan hij ook wel normaal kijken hoor. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij lag er ook nogal bijzonder bij, ik lag op de bank met mijn knieën wat opgetrokken, hij maakte een bunnyflop tegen mijn buik aan en lag dus tegen mijn buik en bovenbenen. En toen viel hij in slaap dus viel z'n hoofd naar achteren (niet normaal hoe diep dat konijn kan slapen) 😅 en hij heeft z'n tong vaak wat uit z'n bekkie hangen dan ziet ie er sowieso al uit als een debieltje 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

u70IDpNHufNuiusIlYhTLmd17KjPvWfZSxcCeTEjzIPebLLP2BoToGqePke2Vkur7cDtOoWsrx9ocN_e_gWlwrzY_8zKIz65jGkIMs2uTW-IkadMIGHXHJXab_pR17qSPRkw2rUFcK1BbNPpQIEqWvmytYiraA6YHtfEYFhFuf8kmwsnzg6tUNg2tiazXTe_VpxM_tClvmXeT_dhaVhgufJuc6UFf-IdrjJZp-BgFBaK_oUcWy18qCUnku1RvZOhDiWZu6do1BGTMAgTjtFztq18KYZSUOlfGPiyE--Fh284YbObCfUxx-Cr90OE4jQg6NrT1cYs8c2WepSKrmqi62OmJ7s4IoIHGbVujl5hiqBLz5cIUgPEmdJ0Oxn5lia4vpDc5i7KRHTCS7XjJTg4ct94TKe-Y77dcFuARy_MX-VY1xAXL8xpbPQehTRqnTjTf-_XCEKxTbFaOLbKgsen-xVAA5mUDGRd-TL2hKMVAfQD-DPQuE91XLMBOVxl5XjfPmTZqbO_HcGHWZXorLID_yC5gqkpPFUL1OYW23SkU6IeKazgAvhipZP9T755-nH_vWxEaJxQMFREdYx2IJ1KuAEzliEOb3bYHp6xLXzICnn3vPhuX1x4wc1rWk9MLpE5WkA0xxHlqj-NPc47AQMFFU-SrVQhcNSPtTO-vbDDamZ4F31cdmEAknHjWQ7baXAMN84FHCbh-7UsthEPKsEqlF5BFtwRdeNlsQ2mQAsc3A=w516-h915-no

Deze foto was vlak er voor genomen, daarna viel hij dus in slaap en viel z'n hoofd achterover. Laten we het er maar op houden dat hij niet helemaal spoort 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei JokeC:

Ik heb nog steeds niet door hoe hij ligt, zelfs met jouw aanwijzingen niet, maar het klinkt wel heel bijzonder en grappig. 

Als je het filmpje een kwartslag naar links draait en z'n snuitje en oortje hebt geïdentificeerd, dan volgt de rest vanzelf, haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oooow, wat onweerstaanbaar koddig en lief. De foto van net ervoor vind ik al geweldig, het filmpje slaat alles (nu ik het eindelijk doorheb hoe hij ligt). 🥰

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites