Ripley 180 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Vangen! Die gaat hier wel komen zodra we een koophuis hebben en 1 van ons in elk geval full time thuis is. Een muizenvanger (ook wel kat genaamd). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 4 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Vangen Een lift Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 609 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Lsten vallen. Een beetje te zwaar om te willen vangen Een professionele massage Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1449 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Heb ik bijna 1 jaar gehad maar heeft me niet veel geholpen dus laat maar vallen. Een pan met gebakken zalm ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 888 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Deep tissue massage kan ik wel gebruiken. Een compleet nieuwe kleding set. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 888 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Oh, zag dat @Koosje net wat sneller was 😂 dus ik haak daar ff op in. vallen, ben niet zo'n zalm gek. Nogmaals: nieuwe kleding set 😬 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Vangen, maar wel praktisch en warm graag. Fancy uitzien heb ik niks aan met dagtemperaturen van -12 😉 Een bezoekje aan de tandarts. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 113 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Laten vallen:geen twijfel mogelijk 😜 Helaas moet ik in Maart weer... Vanavond Chinees eten, vangen of laten vallen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Ja vangen! Kom je het dan ook brengen? Chinees eten hier is echt heel vies hahaah. Een vleugel (piano). 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 4 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Laten vallen neemt te veel ruimte in Een tamme rat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari (aangepast) Laten vallen. Ratten vind ik vies, ook als ze tam zijn. Een limousine, met chauffeur uiteraard. 23 januari aangepast door Ripley Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 113 Geplaatst: 23 januari Delen Geplaatst: 23 januari Wat denk je 😜 natuurlijk een chauffeur met limousine! Vangen dus Zeker als je normaal gesproken 3 kwartier naar school moet fietsen 🙁😄 Je krijgt een hond uit een asiel (Met een slechte achtergrond) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 24 januari Auteur Delen Geplaatst: 24 januari Ik bewonder de mensen die het aandurven, maar ik "laat hem vallen", als we geen andere dieren hadden misschien wel, maar met drie bejaarde katten en al een hond in huis vrees ik dat dat niet zo een succes gaat zijn. Een kokosnoot 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 113 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen denk ik😅 kan je lekker uit drinken, das echt heel lekker Kattenbrokjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 4 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Laten vallen we hebben geen kat Een hele oude auto Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari Vangen! Ik vind oude auto's veel leuker dan nieuwe auto's! Tegenwoordig lijkt alles op elkaar, komt natuurlijk door de europese veiligheidsrichtlijnen. Maar ik vind dat jammer. Doe mij maar een oude VW bus, of een jaguar E-type cabrio uit de jaren '60 😄 British racing green graag qua kleur 😂 Een verlengsnoer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 113 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari (aangepast) Laten vallen 😅 wij hebben al een verlengsnoer die het prima doet... Je wint een wedstrijd en krijgt een make-over van je huis/kamer aangeboden. Neem je het aan of denk je:nee, vreselijk. 25 januari aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6468 Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari Ik neem het aan. wie weet is het wel heel leuk, en zo niet, dan zet je de boel toch gewoon op marktplaats daar na 😂 Een robotstofzuiger 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 888 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Hebben! Onze heeft het begeven (mag ook wel, ding was zo'n 30 jaar oud en wij hadden die overgenomen van familie). Een sjoeltafel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Laten vallen. Leuk bij iemand anders, hooguit eens per jaar haha. Een nieuw konijnenhok. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 113 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Superleuk, als tie maar wel groter is dan we nu hebben 😅 Ons konijnenhok is ook prima hoor, ook groot genoeg 😉 Een boom in je tuin Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 75 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen! een wilgenboom graag, lekker voor de konijntjes! een compleet ingerichte villa voor konijnen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 180 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen, Winny's hok valt bijna uit elkaar 😅 Een levende sneeuwpop (Olaf) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 75 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen! (De wortelneus is voor de konijntjes, sorry Olaf 😉) een zorgboerderij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 410 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen! Het lijkt me supertof! een bureaulamp Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.