Ripley Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Vangen! Die gaat hier wel komen zodra we een koophuis hebben en 1 van ons in elk geval full time thuis is. Een muizenvanger (ook wel kat genaamd). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Vangen Een lift Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Lsten vallen. Een beetje te zwaar om te willen vangen Een professionele massage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Heb ik bijna 1 jaar gehad maar heeft me niet veel geholpen dus laat maar vallen. Een pan met gebakken zalm ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Deep tissue massage kan ik wel gebruiken. Een compleet nieuwe kleding set. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Oh, zag dat @Koosje net wat sneller was 😂 dus ik haak daar ff op in. vallen, ben niet zo'n zalm gek. Nogmaals: nieuwe kleding set 😬 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Vangen, maar wel praktisch en warm graag. Fancy uitzien heb ik niks aan met dagtemperaturen van -12 😉 Een bezoekje aan de tandarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Laten vallen:geen twijfel mogelijk 😜 Helaas moet ik in Maart weer... Vanavond Chinees eten, vangen of laten vallen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Ja vangen! Kom je het dan ook brengen? Chinees eten hier is echt heel vies hahaah. Een vleugel (piano). 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Laten vallen neemt te veel ruimte in Een tamme rat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 (aangepast) Laten vallen. Ratten vind ik vies, ook als ze tam zijn. Een limousine, met chauffeur uiteraard. 23 januari 2021 aangepast door Ripley Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 23 januari 2021 Delen Geplaatst: 23 januari 2021 Wat denk je 😜 natuurlijk een chauffeur met limousine! Vangen dus Zeker als je normaal gesproken 3 kwartier naar school moet fietsen 🙁😄 Je krijgt een hond uit een asiel (Met een slechte achtergrond) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2021 Ik bewonder de mensen die het aandurven, maar ik "laat hem vallen", als we geen andere dieren hadden misschien wel, maar met drie bejaarde katten en al een hond in huis vrees ik dat dat niet zo een succes gaat zijn. Een kokosnoot 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Vangen denk ik😅 kan je lekker uit drinken, das echt heel lekker Kattenbrokjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Laten vallen we hebben geen kat Een hele oude auto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Vangen! Ik vind oude auto's veel leuker dan nieuwe auto's! Tegenwoordig lijkt alles op elkaar, komt natuurlijk door de europese veiligheidsrichtlijnen. Maar ik vind dat jammer. Doe mij maar een oude VW bus, of een jaguar E-type cabrio uit de jaren '60 😄 British racing green graag qua kleur 😂 Een verlengsnoer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 (aangepast) Laten vallen 😅 wij hebben al een verlengsnoer die het prima doet... Je wint een wedstrijd en krijgt een make-over van je huis/kamer aangeboden. Neem je het aan of denk je:nee, vreselijk. 25 januari 2021 aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Ik neem het aan. wie weet is het wel heel leuk, en zo niet, dan zet je de boel toch gewoon op marktplaats daar na 😂 Een robotstofzuiger 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Hebben! Onze heeft het begeven (mag ook wel, ding was zo'n 30 jaar oud en wij hadden die overgenomen van familie). Een sjoeltafel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Laten vallen. Leuk bij iemand anders, hooguit eens per jaar haha. Een nieuw konijnenhok. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Superleuk, als tie maar wel groter is dan we nu hebben 😅 Ons konijnenhok is ook prima hoor, ook groot genoeg 😉 Een boom in je tuin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Vangen! een wilgenboom graag, lekker voor de konijntjes! een compleet ingerichte villa voor konijnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Vangen, Winny's hok valt bijna uit elkaar 😅 Een levende sneeuwpop (Olaf) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Vangen! (De wortelneus is voor de konijntjes, sorry Olaf 😉) een zorgboerderij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Vangen! Het lijkt me supertof! een bureaulamp Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten