Francisca Geplaatst: 27 november 2020 Delen Geplaatst: 27 november 2020 Laten vallen. Ik kijk liever op mijn tablet en het allerliefste slaap ik gewoon 😉 Het nieuwe boek van Hendrik Groen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 27 november 2020 Delen Geplaatst: 27 november 2020 Laten vallen. Een tv heb ik al niet eens in de woonkamer, haha. Ik kijk alleen via internet op de computer. Wel een heel goed scherm daarvoor overigens. Een bank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 28 november 2020 Delen Geplaatst: 28 november 2020 Vangen, krijg m denk ik alleen niet in de Fiat fiasco 😬 Thermo kleren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2020 Vangen! Ik werk in een onverwarmde loods 😉 Een rozenboog Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 28 november 2020 Delen Geplaatst: 28 november 2020 Vangen, zo gaaf! Een wasbeer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lolalisa Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 (aangepast) Nee bedankt, die laat ik vallen 😂 Een pizzaschaar! 🍕 29 november 2020 aangepast door lolalisa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 Vangen! Geen vierkante pizza's meer voor mij omdat de messen nooit hun ding doen 🤣 Een boombox Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 Wat is me dat? Ik laat het vallen want ik weet niet eens wat het is. een pauwenveer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 @Punky🐰, het is een draadloze 'versterkte' speaker. Zie het maar als een soort radio 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Vangen voor versiering Een looprad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny Rosalie Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Vangen, ik wil graag een hamster, dus dat zou dan weer schelen. Een ren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Vangen, daar zullen Ripley en Lena wel blij mee zijn! Een voerautomaat die op gezette tijden de gewenste hoeveelheid biks voert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Laten vallen ik kan het niet in de kooi zetten dan knagen mijn ratten eraan ik heb namelijk glazen bakjes ik wil het alleen als hij ook deurtjes open kan doen en er ook nog bij kan Een waterautomaat die op de gezette tijden de gewenste hoeveelheid water er in doet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Laten vallen Een analoge wandklok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Laten vallen!!!! Vreselijke herrie-apparaten hahaha. Word ik letterlijk getikt van 😉 Een flink pak sneeuw. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2021 Vangen! Beter dan de regen en storm die we hier nu hebben. Een palmboom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 20 januari 2021 Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Ehh, een mini-versie wil ik wel vangen. 😉 Een nagelschaartje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 20 januari 2021 Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Die kan ik wel goed gebruiken dankzij mijn werkschoenen 😅😂 Een pot muurverf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 20 januari 2021 Delen Geplaatst: 20 januari 2021 Vangen, maar die bewaar ik dan wel tot ik weer een koophuis heb. Een skivakantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 VANGEN!!! Een skivakantie is mijn favoriete vakantie. Een gratis bezoekje aan de sauna (zonder andere bezoekers). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Vangen, lijkt me heerlijk. Een interview bij Man Bijt Hond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Laten vallen. Ik heb geen idee wat dat programma inhoudt hahaha. Een moestuin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Vangen! Vroeger hadden wij een hele grote moestuin. Maar dat werd toen ik ziek werd toch te veel werk, dus die hebben we verkocht. Als straks de tuin gedaan is heb ik een moestuin hoekje, zomaar een paar vierkante meter om zelf kruiden, groenten en fruit te kweken. Met natuurlijk de 50 jaar oude perenboom! Een bubbelbad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Vangen! Een Gamecube Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Laten vallen. Ik game liever op de pc. Een puppy! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten