Francisca 132 Geplaatst: 27 november 2020 Delen Geplaatst: 27 november 2020 Laten vallen. Ik kijk liever op mijn tablet en het allerliefste slaap ik gewoon 😉 Het nieuwe boek van Hendrik Groen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 27 november 2020 Delen Geplaatst: 27 november 2020 Laten vallen. Een tv heb ik al niet eens in de woonkamer, haha. Ik kijk alleen via internet op de computer. Wel een heel goed scherm daarvoor overigens. Een bank. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 28 november 2020 Delen Geplaatst: 28 november 2020 Vangen, krijg m denk ik alleen niet in de Fiat fiasco 😬 Thermo kleren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7345 Geplaatst: 28 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2020 Vangen! Ik werk in een onverwarmde loods 😉 Een rozenboog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 28 november 2020 Delen Geplaatst: 28 november 2020 Vangen, zo gaaf! Een wasbeer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
lolalisa 72 Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 (aangepast) Nee bedankt, die laat ik vallen 😂 Een pizzaschaar! 🍕 29 november 2020 aangepast door lolalisa Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 Vangen! Geen vierkante pizza's meer voor mij omdat de messen nooit hun ding doen 🤣 Een boombox Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 909 Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 Wat is me dat? Ik laat het vallen want ik weet niet eens wat het is. een pauwenveer Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 29 november 2020 Delen Geplaatst: 29 november 2020 @Punky🐰, het is een draadloze 'versterkte' speaker. Zie het maar als een soort radio 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 5 Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Vangen voor versiering Een looprad Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bunny Rosalie 108 Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Vangen, ik wil graag een hamster, dus dat zou dan weer schelen. Een ren? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Vangen, daar zullen Ripley en Lena wel blij mee zijn! Een voerautomaat die op gezette tijden de gewenste hoeveelheid biks voert. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 5 Geplaatst: 30 november 2020 Delen Geplaatst: 30 november 2020 Laten vallen ik kan het niet in de kooi zetten dan knagen mijn ratten eraan ik heb namelijk glazen bakjes ik wil het alleen als hij ook deurtjes open kan doen en er ook nog bij kan Een waterautomaat die op de gezette tijden de gewenste hoeveelheid water er in doet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 809 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Laten vallen Een analoge wandklok Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 18 januari Delen Geplaatst: 18 januari Laten vallen!!!! Vreselijke herrie-apparaten hahaha. Word ik letterlijk getikt van 😉 Een flink pak sneeuw. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7345 Geplaatst: 19 januari Auteur Delen Geplaatst: 19 januari Vangen! Beter dan de regen en storm die we hier nu hebben. Een palmboom Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2889 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Ehh, een mini-versie wil ik wel vangen. 😉 Een nagelschaartje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 995 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Die kan ik wel goed gebruiken dankzij mijn werkschoenen 😅😂 Een pot muurverf. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Vangen, maar die bewaar ik dan wel tot ik weer een koophuis heb. Een skivakantie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2889 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari VANGEN!!! Een skivakantie is mijn favoriete vakantie. Een gratis bezoekje aan de sauna (zonder andere bezoekers). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 809 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Vangen, lijkt me heerlijk. Een interview bij Man Bijt Hond. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Laten vallen. Ik heb geen idee wat dat programma inhoudt hahaha. Een moestuin. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7345 Geplaatst: 22 januari Auteur Delen Geplaatst: 22 januari Vangen! Vroeger hadden wij een hele grote moestuin. Maar dat werd toen ik ziek werd toch te veel werk, dus die hebben we verkocht. Als straks de tuin gedaan is heb ik een moestuin hoekje, zomaar een paar vierkante meter om zelf kruiden, groenten en fruit te kweken. Met natuurlijk de 50 jaar oude perenboom! Een bubbelbad Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 809 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Vangen! Een Gamecube Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7345 Geplaatst: 22 januari Auteur Delen Geplaatst: 22 januari Laten vallen. Ik game liever op de pc. Een puppy! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.