Evee Geplaatst: 21 juli 2020 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2020 Laten vallen haha. De enige keer in mijn leven dat ik een jurk met hoepel gedragen heb, was op mijn trouwdag! En dat was een heel bescheiden hoepeltje, zeker geen 1.5 meter diameter hahaha. Voor de corona-afstand heeft het ook geen zin, dan zou je hoepel 3 meter diameter moeten hebben en dat is wel heel enorm 🤣 Een vleesetende plant Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 22 juli 2020 Delen Geplaatst: 22 juli 2020 Laten vallen! Ze zijn in de zomer misschien best handig met alle vliegjes/mugjes etc, maar ik vind ze toch maar eng, haha. Een krulhazelaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Vangen, daar lusten de konijnen wel wat van! Een ventilator Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 18 augustus 2020 Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Vangen, wij hebben er 1. Was genoeg voor ons appartement, maar sinds we verhuisd zijn zou het geen overbodige luxe zijn om hem niet steeds de trap op en af te hoeven dragen. Post-its/notitiebriefjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2020 Laten vallen! Door een bestelfoutje heb ik namelijk al een mega-pack van die dingen op voorraad haha. Kan ik een leven lang mee vooruit! Een kitten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 augustus 2020 Delen Geplaatst: 19 augustus 2020 Vangen! Die laat ik echt niet te pletter vallen. Een vliegengordijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2020 Nou ze zijn hier weer akkers aan het bemesten, dus groene vliegen overal 😥 Een vliegengordijn kan ik vast wel ergens gebruiken nu! Een suikerspin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 augustus 2020 Delen Geplaatst: 28 augustus 2020 Laten vallen, ik houd niet zo van zoete dingen.😬 Een cactus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 29 augustus 2020 Delen Geplaatst: 29 augustus 2020 Vallen. Vangen doet zeer 🥺 Een blok ijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Laten vallen, beetje koud, haha. Een elektrische fiets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Laten vallen, doe mij maar gewoon menselijke trapkracht anders werkt het niet voor mijn conditie. Een rondvaartboot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2020 Laten vallen, maar niet op mijn hoofd haha. Wat moet je nou met een rondvaartboot? Een sup-board. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 Laten vallen, doe mij maar een kano als je moet peddelen! Een muggennetje voor om je hoofd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 Laten vallen, doe mij maar een kano als je moet peddelen! Een muggennetje voor om je hoofd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 7 september 2020 Delen Geplaatst: 7 september 2020 Ehh, laten vallen. Ik heb liever een hele klamboe, haha. Een bureaustoel met massagefunctie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 8 september 2020 Delen Geplaatst: 8 september 2020 Vangen! Ik ben dol op massages! 😁 Een robot grasmaaier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2020 Vangen! Hoewel, we hebben er eigenlijk pas al één gekocht 😄 Een egeltje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 8 september 2020 Delen Geplaatst: 8 september 2020 Vangen! Maar dan wel met handschoenen aan. Ligt aan de conditie of ik hem dan weer vrij laat of naar de egeltjesopvang breng. Een bezem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 10 september 2020 Delen Geplaatst: 10 september 2020 Laten vallen, ik heb liever een stofzuiger, haha. Gisteren had ik een mooie bedacht. Maar ja, wat was dat ook alweer... Een muffin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Lekker! Vangen dus. Een dekbedovertrek met konijnen erop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Laten vallen, met mij eronder op mijn bedje 😴 Een vlinder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Laten vliegen, mag dat ook? 🙃 Een groot springkussen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 12 september 2020 Delen Geplaatst: 12 september 2020 Mezelf erop laten vallen! Boink boink... Een uitnodiging voor een groot feest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 19 september 2020 Delen Geplaatst: 19 september 2020 Laten vallen, lijkt me niet verstandig nu met covid... Een nieuwe set gordijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2020 Vangen! Onze gordijnen hangen er nog niet zo lang hoor, maar omdat de katten over de vensterbanken lopen blijft er zo verschrikkelijk veel haar aan zitten. Niet helemaal de juiste stof gekozen, hoewel ik eigenlijk nooit gordijnstof gevonden heb die helemaal geen haren vasthoud. Heel irritant. Heeft niemand daar nog iets op gevonden??? Zouden ze in de droger kunnen denken jullie? Of zou ik ze dan verpesten? Dan zijn de haren er wel goed af! Een nintendo switch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten