Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vangen. Ik heb nog een appeltaart mix liggen. een tas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vallen, heb er al te veel. Kant-en-klare maaltijd voor vanavond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Laten vallen, ik heb al eten voor vanavond en ik hou niet van kant-en-klaarmaaltijden. Een warm dekentje voor op de bank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vangen! een schuilhuisje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vangen, altijd handig! Een zak diepvriesfriet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vangen. En dan graag Aviko kreukfriet. Met wat olijfolie erover is die het lekkerste in de Airfryer. Doperwtjes uit de diepvries (nooit geweten dat die zo lekker zijn) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vangen, ook altijd handig om te koelen bij kneuzingen! Zeeuwse bolus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Vangen! Haantje pik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari Delen Geplaatst: 13 januari Die moest ik even opzoeken, maar: vangen! Een dvd van The Sound of Music. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Vallen, heb ik al Vishengel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Vallen, vissen is niks voor mij. Een aquarium. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Vallen. Wij hadden er vroeger thuis één en een keer zag ik een stekel uit het zand steken. Lag daar een dode vis onder. brrrr. Wij hebben wel vissen in een vijver. Een vijver Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Vangen @To van de Veluwe ik had ooit elritsen (koudwatervisjes ter grootte van een guppie, komen ook in Nederland in het wild voor), ik vond ze heel leuk maar het zijn wel klunzen ja (en dat terwijl de meeste vissen nog ingewikkelder zijn). Er is er ooit een blijven steken onder een plantje, die had het niet overleefd. Met een hittegolf zijn de anderen ook overleden helaas, ik was toen op vakantie. Vissen zijn wel slimmer dan je zou denken. Mijn elritsen kwamen naar mijn hand toezwemmen en sommige vissen kunnen zelfs trucjes leren ⬇️ Hondenbench 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Laten vallen, ik heb geen hond en wil geen hond. Een opblaasboot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Op 14-1-2023 om 23:43, Lollie zei: sommige vissen kunnen zelfs trucjes leren Wat leuk dat je dat filmpje erbij deed. Nooit geweten. Knap hoe men dat een vis kan leren. Ik vind het ook zo knap dat er mensen zijn die katten kunnen trainen. Vangen. Een JBL hoofdtelefoon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Vangen! Een mud aardappelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Vangen! Ik ben dol op aardappelen! Een monstera met enorme luchtwortels (ik heb er twee in aanbieding!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Vangen! Geweldig gaaf! Een snuggle hoody. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Vangen, mijn zusje wil er heeel graag 1! een tulpenvaas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari 49 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Vangen, mijn zusje wil er heeel graag 1! Ik wóón in zo'n ding, heerlijk! Tulpenvaas laat ik vallen, ik hou niet van bloemen in een vaas. Een jukebox. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari 6 uren geleden, Okki zei: Een snuggle hoody Ik heb er sinds een paar maanden één en het is ideaal. Echt warm. De verwarming kan dan echt lager. Alleen lastig dat ik hem over mijn hoofd uit moet trekken. Elke keer je haar in de war. Vallen. Is iets van vroeger. Pick-up Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Een jukebox zou ik graag willen hebben, dingen van vroeger vind ik juist leuk. Maar de pick-up laat ik vallen, want die heb ik al. Een groot kattenkrabklimpaalding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Laten vallen. De kat heeft liever de boom buiten. Orchidee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Vallen, Vliegtickets naar Hawaii Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Vangen! Niet bepaald milieuvriendelijk, maar ik ben er al eens geweest en het is daar zo heerlijk! Dan blijf ik wel meteen 1,5 jaar ofzo, dan is die lange reis tenminste de moeite waard 😄 Gepofte kastanjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten