Lollie Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Vangen Boterham met hagelslag 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 (aangepast) 52 minuten geleden, Lollie zei: Boterham met hagelslag Laten vallen want ik wil hagelslag met een boterham. Nee, ik bedoelde het echt andersom. Vroeg at ik een witte boterham met roomboter en daar hagelslag op en nog een laagje roomboter en weer hagelslag. Mjammie. Tiramisu 24 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 december 2022 Delen Geplaatst: 24 december 2022 Vallen Boterham met heel veel hagelslag 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Laten vallen een bril Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Vangen, heb nog een nieuwe nodig Gevulde musketkransjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Vangen!!!! een paar oortjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 1 uur geleden, Annasbeestenbende zei: Vangen!!!! een paar oortjes Vangen! Die van mij zijn kapot. Een gevulde kippiepan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Wat is dat? 😂 meen cavia Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 december 2022 Delen Geplaatst: 25 december 2022 Laten vallen (niet te hard) Kerst-cd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 Laten vallen een wekker ⏰ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 december 2022 Delen Geplaatst: 26 december 2022 Laten vallen. (heb ik de iPhone voor) Zak oliebollen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 VANGENN!!! Zonder krentjes graag, krijg ik er poedersuiker bij? ☺️❄️ Kerstdiner Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Laten vallen, beetje laat en ik ga vandaag op vakantie. een eiland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2022 Vangen. Lijkt mij wel leuk om een eigen eiland te hebben 😄 Bouw ik er lekker een zelfvoorzienend tiny house op. Een slee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Laten vallen, wij zijn er door de vakantie achter gekomen dat we er vier hebben 😅 een berenmuts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 27 december 2022 Delen Geplaatst: 27 december 2022 Vangen, kan mijn man goed gebruiken. Beeld: horen, zien en zwijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 Vallen Politieagent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 laten vallen Slagroomtaart Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Vallen Vlaamse reus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Opvangen en dan de dierenbescherming bellen 😂 een doos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Vangen Staande lamp Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Vangen, want één hier thuis knippert af en toe. Bos rode en witte anjers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Vangen, daar kan ik mijn moeder blij mee maken. Sneue hamsterkooi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Hard laten vallen- ik neem aan zonder hamsters erin! - want ik heb niets met hamsters. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari Wat valt er nu? Ik heb overigens weleens zo'n sneu hamsterkooitje gekocht en daar heb ik geen spijt van. Maar daar doe ik natuurlijk geen hamster in. Hij lag vorig jaar voor een prikkie (2 euro) op de vrijmarkt op Koningsdag, de onderbak staat nu onder de hooiruif bij de cavia's, heel makkelijk met verschonen. Ik weet nu zeker dat daar geen hamster in komt dus dat voelt ook goed. Een keer vakantie moesten de cavia's beneden staan voor verzorging, maar het hok kan bijna niet verplaatst, ik had dus een gratis dingetje van marktplaats afgehaald. Die vond ik te klein dus toen heb ik het bovendeel van de hamsterkooi eraan vastgemaakt. Hadden ze toch nog wat extra ruimte. Ik moet zeggen dat die kooi echt wel een stuk groter is dan je vaak ziet, maar de onderbak is heel laag en meer dan 50 cm lang zal ie niet zijn. Dus alsnog zielig voor een hamster. Een ventilatiebuis waar een konijn doorheen past Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten