Ga naar inhoud

Vangen of laten vallen?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden, Lollie zei:

Boterham met hagelslag

Laten vallen want ik wil hagelslag met een boterham.

Nee, ik bedoelde het echt andersom. Vroeg at ik een witte boterham met roomboter en daar hagelslag op en nog een laagje roomboter en weer hagelslag. Mjammie.

Tiramisu

aangepast door To van de Veluwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat valt er nu?

Ik heb overigens weleens zo'n sneu hamsterkooitje gekocht en daar heb ik geen spijt van. Maar daar doe ik natuurlijk geen hamster in. Hij lag vorig jaar voor een prikkie (2 euro) op de vrijmarkt op Koningsdag, de onderbak staat nu onder de hooiruif bij de cavia's, heel makkelijk met verschonen. Ik weet nu zeker dat daar geen hamster in komt dus dat voelt ook goed. Een keer vakantie moesten de cavia's beneden staan voor verzorging, maar het hok kan bijna niet verplaatst, ik had dus een gratis dingetje van marktplaats afgehaald. Die vond ik te klein dus toen heb ik het bovendeel van de hamsterkooi eraan vastgemaakt. Hadden ze toch nog wat extra ruimte. Ik moet zeggen dat die kooi echt wel een stuk groter is dan je vaak ziet, maar de onderbak is heel laag en meer dan 50 cm lang zal ie niet zijn. Dus alsnog zielig voor een hamster.

Een ventilatiebuis waar een konijn doorheen past

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .