Ga naar inhoud

Vangen of laten vallen?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Annasbeestenbende zei:

Waarom zou ik nog een koppel willen ? Ik heb ook al vier konijnen, drie kippen, zes visjes, een kat en twee andere cavia’s! De spulletjes wil ik wel hoor 🤗

laten vallen! Ik heb al een ideaal kippenhok! 

een kattenluik 

Waarom ook niet... Ik ben een echte rasverzamelaar. Alles waarvan ik denk het misschien ooit nog te kunnen gebruiken bewaar ik. Ik heb dan wel geen kat, misschien kan ik het nog ergens anders voor gebruiken! Een schuilhuis voor de cavia of zo 😂

Een mooi schuurtje voor in de tuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vangen, altijd handig!

Een boek: ''De grote worteltjesdiefstal'' van uitgeverij Knijnzovoort, uit de serie Detective Flapoor. Je hebt al een stukje gelezen:

Moedig sloop Detective Flapoor door de moestuin. Hij verschool zich tussen de boerenkool. Ja hoor, daar kwam de dief. Een flinke Lotharinger hupte door de gewassen en had een grote zak bij zich. Detective Flapoor kon hem duidelijk zien en probeerde gauw wat aantekeningen te maken. ''Groot, wit met zwarte stippen, grote zwarte streep op zijn rug.'' De dief trok alle worteltjes uit de grond, hup, de zak in. Detective Flapoor voelde zich boos worden en sprong overeind. De dief ging er als een haas vandoor. Maar Detective Flapoor was sneller. Ineens voelde hij dat hij in zijn nekvel werd beetgepakt. ''Je bent dus zélf de dief!'' riep Fluffy uit. ''Nee, nee, dit is een misverstand!'' riep Detective Flapoor uit. Hè jakkes, nu had hij de dief bijna gepakt en ontsnapte hij toch nog. ''Ik heb toch geen worteltjes bij me, laat me gaan! Ik moet achter de dief aan!'' riep hij. Fluffy inspecteerde hem nauwkeurig, en toen hij niks vond liet hij hem toch maar los. ''Bedankt. Nu ben ik hem kwijt.'' zei Detective Flapoor. Fluffy mompelde wat verontschuldigingen en liep gauw weg. ''Even mijn hark halen'', mompelde hij. Detective Flapoor ging maar naar huis, alles op een rijtje zetten. Hij schrok. Er hing een briefje aan zijn deur: ''Ik zou maar stoppen als ik jou was. Anders leef je niet lang meer! Lotje Litteken.'' Er zat wat bloed op het briefje. Detective Flapoor bibberde. Hij ging maar gauw naar binnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet, altijd handig toch? Ik zou hem vangen.

Nu we het toch over pennen hebben, een bibberpen. Die had ik ooit, geen idee waar dat ding gebleven is. Er zitten zeg maar batterijtjes in waardoor de pen als hij aanstaat de hele tijd trilt. Daardoor krijg je een heel gek handschrift.

aangepast door Lollie
  • Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, wat een onzin. Laat de maan lekker op de maan. Ik vind het heelal zeer interessant, maar ik mij mij wel zorgen over of de impact van de mens daar niet net zo slecht gaat zijn als op aarde. 

Een verhuisdoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee het stukje maan blijft ook op de maan. Je mag er ook niets mee doen. Je krijgt letterlijk een papiertje waarop staat dat het stukje maan van jou is en je mag het een naam geven. Dus je hebt gelijk hoor, grote onzin. Maar je kan en mag er niks mee doen dus is dat ook niet slecht voor de maan of zo.

Vangen, daar weten de cavia's wel raad mee!

Een bezem

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .