Evee Geplaatst: 29 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Laten vallen Een plantenkas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Vangen, lijkt me leuk! lekker kweken 😛 een stoffer en blik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Ik heb er al 1! Laten vallen dus! een brood Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 31 maart 2022 Delen Geplaatst: 31 maart 2022 Vangen Sinaasappelsap Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2022 Vangen, ik heb dorst! Een pinguin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 maart 2022 Delen Geplaatst: 31 maart 2022 Laten vallen, ik kan een pinguïn geen goed leven geven met genoeg ruimte en pinguïnvriendjes. zeep Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roosje.snuitje Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Vangen ik heb zeep nodig is bijna op en ik ben het vergeten te kopen🤣 Kaars Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Vangen, gezellig! Een poster met een foto van je konijnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Vangen natuurlijk 😄 een zak potgrond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2022 Vangen! een rol plakband Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Laten vallen, ik heb genoeg! Een prullenbak! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Vangen, ik heb er eigenlijk nog eentje nodig voor onder het bureau. Viel die rol plakband maar bij mij uit de lucht. Plakband is net zoiets als gummen en puntenslijpers. Je bent het altijd kwijt. Een pak sneeuw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 6 minuten geleden, Lollie zei: Vangen, ik heb er eigenlijk nog eentje nodig voor onder het bureau. Viel die rol plakband maar bij mij uit de lucht. Plakband is net zoiets als gummen en puntenslijpers. Je bent het altijd kwijt. Een pak sneeuw Hee, dat zei @Ripley ook al op pag. 7 van dit topic. Niet gezien. Sorry 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Nu geen sneeuw meer, dan gaan mijn plantjes dood. Maar in de winter, graag! Een drone Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Vangen, wie weet is het leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Een kat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Vallen, een kat komt toch altijd op zijn pootjes terecht. Een groot konijnenhok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Vangen, doneer ik het wel aan een konijnenopvang. een joggingbroek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Vangen. Zo fijn om aan te trekken als je midden in de nacht met de hond naar buiten moet 😄 Snel, warm, comfortabel. Een appelflap Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 1 uur geleden, Evee zei: Vangen. Zo fijn om aan te trekken als je midden in de nacht met de hond naar buiten moet 😄 Snel, warm, comfortabel. Een appelflap Vangen! Die is voor mij! Weet je zeker dat er geen twee appelflappen vallen? 😄 Een heel lief huisvarken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Nouuuu…… een varken in huis…..? Nee 😅 liever een varken buiten met vriendjes 😄 een bril Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 17 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Nouuuu…… een varken in huis…..? Nee 😅 liever een varken buiten met vriendjes 😄 een bril Een huisvarken kan je ook buiten in de tuin of zo hebben. Dan koop je er nog wat vriendjes bij 😄 Als ik hem zou laten vallen gaat 'ie stuk. Dat zou zonde zijn. Ik vang hem wel. Ik zie wel wat ik ermee doe. Misschien geef ik hem door aan iemand anders, maar laten vallen vind ik zonde. Een caviakoppel met alles wat je erbij nodig hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Laten vallen , die heb ik al! een onbewoond eiland Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 23 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Laten vallen , die heb ik al! een onbewoond eiland Waarom niet nog een koppel? Ik zou ze dan in elk geval eerst vangen en dán neerzetten. Anders vind ik het zielig. En de spullen kun je nog gebruiken voor als er iets stukgaat. Vangen natuurlijk, dat lijkt me fantastisch! Misschien zou ik er een natuurgebiedje of zo van kunnen maken waar ik lekker in m'n eentje (of met de hond) kan wandelen. Of een klein vakantiehuisje neerzetten om eens helemaal in m'n eentje te kunnen zijn en genieten van stilte. Of een groot cavia-grondgebied van te maken, waar ze heerlijk kunnen ravotten. Of juist voor konijnen, dan blijven de cavia's thuis en kan ik toch konijnen. Want daar heb ik nu geen ruimte voor. Je merkt het, ik droom al helemaal weg! Een kippenhok. Je kan hem niet gebruiken voor konijnen maar voor kippen is 'ie perfect. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 38 minuten geleden, Lollie zei: Waarom niet nog een koppel? Ik zou ze dan in elk geval eerst vangen en dán neerzetten. Anders vind ik het zielig. En de spullen kun je nog gebruiken voor als er iets stukgaat. Vangen natuurlijk, dat lijkt me fantastisch! Misschien zou ik er een natuurgebiedje of zo van kunnen maken waar ik lekker in m'n eentje (of met de hond) kan wandelen. Of een klein vakantiehuisje neerzetten om eens helemaal in m'n eentje te kunnen zijn en genieten van stilte. Of een groot cavia-grondgebied van te maken, waar ze heerlijk kunnen ravotten. Of juist voor konijnen, dan blijven de cavia's thuis en kan ik toch konijnen. Want daar heb ik nu geen ruimte voor. Je merkt het, ik droom al helemaal weg! Een kippenhok. Je kan hem niet gebruiken voor konijnen maar voor kippen is 'ie perfect. Waarom zou ik nog een koppel willen ? Ik heb ook al vier konijnen, drie kippen, zes visjes, een kat en twee andere cavia’s! De spulletjes wil ik wel hoor 🤗 laten vallen! Ik heb al een ideaal kippenhok! een kattenluik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten