Ga naar inhoud

Vangen of laten vallen?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Vangen, omdat we volgend jaar toch wel op huwelijksreis hopen te gaan. Waarschijnlijk wordt het Engeland, Oxford en Londen. Misschien zelfs een soort rondreis, maar we willen eigenlijk allebei niet autorijden daar, dus dan zouden we een busreis moeten doen, of zelf met de trein.

Een vaatwasser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vangen, voor de nostalgie. Ik heb vroeger vaak geprobeerd om mijn ouders over te halen voor een konijn door een maand lang een tamagotchi in leven te houden 😂

Het werkte niet. Daar was ik toen heel boos over, want het was toch duidelijk dat ik verantwoordelijk was en goed voor een konijn kon zorgen, maar nu begrijp ik het wel. Als je als ouder de zorg voor een dier niet op je wilt/kunt nemen, dan is het inderdaad beter om het niet te doen, want niet alle kinderen beseffen goed wat de zorg voor een dier inhoudt. Gelukkig voor mij is goed gekomen toen ik wat ouder was 😉

Een bunnycam

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .