Ga naar inhoud

Vangen of laten vallen?

Evee

Aanbevolen berichten

Vangen, klinkt als prima kleding voor de zondag!

Koriander vind je of lekker, of heeel heeel erg vies. Ik ben zo iemand die het dus heel vies vind 😉 Wees blij dat je het nooit op hebt haha. 

Een stekelvarkentje 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nou in deze tijden van crisis zullen we die maar vangen dan, blijkbaar is dat een éérste levensbehoefte! 

Een reis naar keuze (als dit hele gebeuren voorbij is 😉 ) En als je hem vangt, waar ga je heen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vangen, omdat we volgend jaar toch wel op huwelijksreis hopen te gaan. Waarschijnlijk wordt het Engeland, Oxford en Londen. Misschien zelfs een soort rondreis, maar we willen eigenlijk allebei niet autorijden daar, dus dan zouden we een busreis moeten doen, of zelf met de trein.

Een vaatwasser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten vallen. Mijn vader had zo'n ding. Ooit één keer gebruikt en daarna nooit meer, want toen was de lol eraf. 😜

Het vermogen om in de toekomst te kijken (en dus de mogelijkheid om ALLE toekomstige gebeurtenissen, zowel positief als negatief, van tevoren te kunnen zien). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vangen, voor de nostalgie. Ik heb vroeger vaak geprobeerd om mijn ouders over te halen voor een konijn door een maand lang een tamagotchi in leven te houden 😂

Het werkte niet. Daar was ik toen heel boos over, want het was toch duidelijk dat ik verantwoordelijk was en goed voor een konijn kon zorgen, maar nu begrijp ik het wel. Als je als ouder de zorg voor een dier niet op je wilt/kunt nemen, dan is het inderdaad beter om het niet te doen, want niet alle kinderen beseffen goed wat de zorg voor een dier inhoudt. Gelukkig voor mij is goed gekomen toen ik wat ouder was 😉

Een bunnycam

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .