Evee Geplaatst: 15 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Laten vallen. Alle planten hier in huis zijn veilig voor alle huisdieren die er rondlopen. Wel zo prettig. Dus nee, giftige planten hoef ik niet. Een bak ben & jerry's ijs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Laten vallen. Ben nog steeds misselijk. Ahoewel ik wel geld nodig heb, zodat ik wat lekkers te drinken kan kopen. Dus miss toch vangen en hem dan doorverkopen?? Nieuwe oortjes. Wel met draad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2020 (aangepast) Vangen. Ik heb nog geen draadloze oortjes, en mijzelf kennende ben ik die ook in no-time kwijt. Gewoon lekker ouderwets met draad dus. Koriander 15 maart 2020 aangepast door Evee typfoutje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Laten vallen, nog nooit gehad en wat je niet kent kun je ook niet missen. Een witte oversized hoodie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Vangen, klinkt als prima kleding voor de zondag! Koriander vind je of lekker, of heeel heeel erg vies. Ik ben zo iemand die het dus heel vies vind 😉 Wees blij dat je het nooit op hebt haha. Een stekelvarkentje 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trekkies Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 vangen en beetje melk en katte eten geven en dan terug loslaten in de natuur want, stekelvarkentjes zijn heel mooi cristal glas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen123 Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Laten vallen. Ik gebruik vooral mokken. Een bed (figuurlijk een bed kan je natuurlijk niet gooien en vangen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Vangen! Ik ben best wel aan slaap toe. 😴 Een tijdreis naar het verleden. Als je 'm vangt, naar welke periode zou je terug willen reizen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Vangen! Dat lijkt mij wel gaaf! Naar welke tijd is wel lastig, kiezen! Ik denk dat ik dan echt naar de steentijd zou willen 🙂 Echt naar het begin van de geschiedenis van de mens dus. Een appeltaart! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Vangen. Maar zelfgemaakt zijn die toch wel het lekkerst. Een pak wc papier 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2020 hahaha nou in deze tijden van crisis zullen we die maar vangen dan, blijkbaar is dat een éérste levensbehoefte! Een reis naar keuze (als dit hele gebeuren voorbij is 😉 ) En als je hem vangt, waar ga je heen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Vangen, omdat we volgend jaar toch wel op huwelijksreis hopen te gaan. Waarschijnlijk wordt het Engeland, Oxford en Londen. Misschien zelfs een soort rondreis, maar we willen eigenlijk allebei niet autorijden daar, dus dan zouden we een busreis moeten doen, of zelf met de trein. Een vaatwasser Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Laten vallen, we hebben een goede 🙂 Een pizzarette Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Laten vallen. Mijn vader had zo'n ding. Ooit één keer gebruikt en daarna nooit meer, want toen was de lol eraf. 😜 Het vermogen om in de toekomst te kijken (en dus de mogelijkheid om ALLE toekomstige gebeurtenissen, zowel positief als negatief, van tevoren te kunnen zien). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trekkies Geplaatst: 17 maart 2020 Delen Geplaatst: 17 maart 2020 laten vallen want als je toch al de toekomst weet wat is dan nog het lol van het leven om nieuwe gebeurtenissen mee te maken Reïncarnatie en in wat voor dier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Laten vallen. Ik hoef niet te reïncarneren, en ik zou ook niet weten als welk dier, omdat bijna alle dieren wel op de één of andere manier leed aangedaan word. Een dagje naar de sauna Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avalon Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Laten vallen. Heb ik gedurende de Corona maatregelen niks aan 😄 Een helicoptervlucht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen123 Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Vangen! Natuurlijk! Ik hou van vliegen en dan graag ook parachute springen🪂 Zak rijst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Vangen natuurlijk. Met al die hamsteraars tegenwoordig... Een kilo biefstuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Vallen! Ben inmiddels 15 jaar vegetariër en vlees hoef ik nooit meer. Een butler. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Vangen, lijkt me heerlijk, ik lijk soms wel de butler hier in huis voor mijn verloofde, de kat en de konijnen 😂 Een kleurboek voor volwassenen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Laten vallen! Ik vind tekenen wel leuk, maar kleuren binnen lijntjes niet echt haha. Laat mij maar lekker zelf tekenen! Een baal hooi van 30 kg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen123 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 natuurlijk vangen! Zullen die nijnen hier erg lekker vinden. Hoef ik ook niet meer naar de winkels Doos puur chocola bon bons (ik zal laten vallen puur chocola vind ik echt niet lekker. Chocola zelf wel) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Pure chocolade is meestal de enige chocolade die ik mag eten (die vegan & zonder melk is), dus in dit geval vangen. Een tamagotchi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Vangen, voor de nostalgie. Ik heb vroeger vaak geprobeerd om mijn ouders over te halen voor een konijn door een maand lang een tamagotchi in leven te houden 😂 Het werkte niet. Daar was ik toen heel boos over, want het was toch duidelijk dat ik verantwoordelijk was en goed voor een konijn kon zorgen, maar nu begrijp ik het wel. Als je als ouder de zorg voor een dier niet op je wilt/kunt nemen, dan is het inderdaad beter om het niet te doen, want niet alle kinderen beseffen goed wat de zorg voor een dier inhoudt. Gelukkig voor mij is goed gekomen toen ik wat ouder was 😉 Een bunnycam 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten