Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Laten vallen, ik heb er al drie 😜 mijn konijntjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Nou... Ik denk dat je het al raden kan... Vangen! Maar zou jij ze niet een beetje gaan missen @Annasbeestenbende😄 Een baljurk (precies in jou maat) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Natuurlijk ga ik ze missen! 🥺 laten vallen! Ik haat jurken! een fotoshoot voor je dieren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1540 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen natuurlijk 🙂 Vandalen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Laten vallen! Wie wil er nou vandalen?! 1 minuut gratis winkelen op de bunnybunch webshop 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Vangen, dan haal ik het volgende keer als ik in Nederland ben (als covid ooit overgaat) wel op. Een nieuwe telefoon. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Lijkt me wel handig (telefoon=mobiel?) 😀 en anders bewaar ik 'm, altijd nog handig... Een snoer met lichtjes eraan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vangen! Altijd handig een regenpak Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Laten vallen. Niet nodig eigenlijk 😃 Een cruise, maar als je hem wil hebben moet je eerst 1000 euro betalen! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Laten vallen! Ik heb geen 1000 euro en ik ben zeeziek een toverstok waarmee je 3 wensen kan doen. (Vertel me ook welke wensen) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari (aangepast) Oehlala😃😃 vangen!! 1. Dat Knabbel en Babbel gezond en lief mogen blijven 2. Dat ik altijd mag blijven wensen 3. Dat ik een Austrailian Shepherd puppy krijg😊🥰🥰🐶 Een verwarming 26 januari aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari hahaha jij bent er zo een van "ik wens dat ik meer wensen krijg" 😂 Vangen, kan ik in de loods wel gebruiken, als ik dan maar niet de energierekening er voor hoef te betalen 😉 Een blik knakworsten 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ahh jammie 😋😋😋 Vangen Een supermooie brillenkoker 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Laten vallen. Ik heb een lade met 15 brillenkokers geloof ik 😂 Die hebben we dus meer dan genoeg. Een paar rolschaatsen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Vangen! Voor mijn zusje die heeft er geen een broodje kaas en komkommer en een broodje kaas en tomaat 😋 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Annasbeestenbende 166 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Heeft er echt niemand zin in een broodje kaas en tomaat 😲 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari 😂 nou, ik heb net koffie gedronken... Ik bewaar het dan liever voor het middageten, vangen dus! Een konijnenren Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Vangen! Niet dat ik er echt één nodig heb, maar ik kan er vast wel iemand blij mee maken. Een kop thee! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Babbeltje en Knabbeltje08 260 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Lekker, vangen! Maar ik heb toch liever koffie 😉😋☕ Nieuwe schoenen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 29 januari Auteur Delen Geplaatst: 29 januari Laten vallen. Hoewel ik best nieuwe schoenen wil, heb ik genoeg schoenen en niets nieuws nodig. Ik wil afleren om te kopen om het kopen, consuminderen dus 😄 Een enorm grote knuffel-eenhoorn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 5 Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Laten vallen we hebben genoeg knuffels in huis Een trampoline (2x2m) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Vangen! Heerlijk lekker stuiteren en vorm van fitness. Een sneeuwscooter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rudij 5 Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Laten vallen voor de enkele keren dat het sneeuwt is de onderhoud veel te duur en het moet wel een beetje dikke laag zijn anders wordt de sneeuwscooter beschadigt Een orgel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7348 Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari Laten vallen. Ik heb niet zo veel met orgels, maar ik moet door jouw vraag wel aan dit filmpje denken: Een sup-board Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 262 Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari Laten vallen. Daar heb ik echt helemaal niks mee, doe mij maar een kano! Een kano 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.