Ga naar inhoud

Vangen of laten vallen?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Omdat iedereen thuiswerken saai lijkt te vinden, nog maar een spelletje er bij 😉

De eerste noemt iets, een object, een diersoort, wat dan ook, en de volgende geeft aan of hij/zij het zou vangen of laten vallen, en waarom.

Vergeet ook niet nadat je reageert een nieuw object te noemen 😉

Voorbeeld:

Een bos bloemen

Vangen! Een beetje lente in huis kan geen kwaad.

Nu voor jullie:

Een konijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten vallen. Ik zit niet in een situatie dat er nog een konijn bij kan. En dan moet ik ook weer koppelen, plus dat ik er het geld niet voor heb. Maar puntje bij paaltje zou ik hem of haar toch wel vangen denk ik, ik kan het waarschijnlijk toch niet laten

Een paard

(laten we dat even virtueel houden, want ik denk niet dat je levend onder een paard vandaan komt als je hem of haar probeert te vangen) 

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten vallen 🤣

Als ik die probeer te vangen heb ik denk ik eerst hoefijzers in mijn gezicht en dan word ik geplet onder het gewicht van het paard zelf 😉 Haha nee, zonder dollen. Paarden zijn heel leuk, maar ik heb niet de tijd / ruimte om paarden te houden.

Een bloemkool!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloemkool: nu met corona zou ik hem vangen, en dan doorverkopen voor veel te veel geld als de supermarkten dicht zijn😉 Want Bloemkool vind ik absoluut niet lekker

Nieuwe auto: ook vangen. Om weer door te verkopen uiteraard. No Joy riding people

Een notitieboekje (de een vind ze verschrikkelijk de ander heeft er in elke kamer wel eentje liggen, typisch toch?) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vangen. Nee ik ben niet zwanger 😉 Maar het is alweer een tijd geleden dat ik die op heb, dus zou ze best wel weer eens lusten. Lekker bij Nasi of door een salade. 

Kattenkots 🤣

Luna ging namelijk net overgeven terwijl ze op het bureau stond, en ik heb het opgevangen met een reclamefolder 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .