Evee Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Omdat iedereen thuiswerken saai lijkt te vinden, nog maar een spelletje er bij 😉 De eerste noemt iets, een object, een diersoort, wat dan ook, en de volgende geeft aan of hij/zij het zou vangen of laten vallen, en waarom. Vergeet ook niet nadat je reageert een nieuw object te noemen 😉 Voorbeeld: Een bos bloemen Vangen! Een beetje lente in huis kan geen kwaad. Nu voor jullie: Een konijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Laten vallen. Ik zit niet in een situatie dat er nog een konijn bij kan. En dan moet ik ook weer koppelen, plus dat ik er het geld niet voor heb. Maar puntje bij paaltje zou ik hem of haar toch wel vangen denk ik, ik kan het waarschijnlijk toch niet laten Een paard (laten we dat even virtueel houden, want ik denk niet dat je levend onder een paard vandaan komt als je hem of haar probeert te vangen) 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Laten vallen 🤣 Als ik die probeer te vangen heb ik denk ik eerst hoefijzers in mijn gezicht en dan word ik geplet onder het gewicht van het paard zelf 😉 Haha nee, zonder dollen. Paarden zijn heel leuk, maar ik heb niet de tijd / ruimte om paarden te houden. Een bloemkool! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen123 Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Vallen helaas. Ik heb geen ervaring met paarden en hoeft het ook niet. Ik hou het meer bij konijnen😊 Voor de volgende: Nieuwe auto! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Bloemkool: nu met corona zou ik hem vangen, en dan doorverkopen voor veel te veel geld als de supermarkten dicht zijn😉 Want Bloemkool vind ik absoluut niet lekker Nieuwe auto: ook vangen. Om weer door te verkopen uiteraard. No Joy riding people Een notitieboekje (de een vind ze verschrikkelijk de ander heeft er in elke kamer wel eentje liggen, typisch toch?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Laten vallen! Ik heb in de loods wel kladblaadjes liggen, maar verder gebruik ik ze niet veel. Ik gebruik meestal het kladblokje op mijn telefoon. Ik heb wel een papieren weekplanner. Een dinosaurusbot 🐉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Mag ik die vangen en ruilen voor het notitieboekje? 😅 Mijn huidige notitieboekje is vol, maar vergeet steeds een nieuwe te kopen. Een dinosaurusbot is cool, maar ik weet niet wat ik er mee moet. Misschien doorverkopen? Haha. Een blender! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Laten vallen, ik heb een hele goede multifunctionele staafmixer en meer apparaten vind ik alleen maar onhandig 🙂 Een corona-vaccin! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 13 maart 2020 Delen Geplaatst: 13 maart 2020 Vangen, sowieso Een boek van meer dan 300 pagina's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Dat ligt aan het onderwerp, maar ik ben over het algemeen wel boekengek, vangen dus! Oliebollen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen, zou het eigenlijk niet moeten doen want mijn buik reageert er slecht op, maar ze zijn wel heel lekker. Dus 1 rond oudjaar en 1 met de kermis kan ik toch echt niet laten. Sushi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen, alleen sushi met avocado lust ik niet, maar sushi is mijn lievelingseten. Een huis. Kleiner dan dat je nu hebt, maar zonder hypotheek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen, gelijk! Ik houd van kleine huizen! Al zit ik heel goed waar ik nu zit, maar geen hypotheek lijkt me heerlijk. 3 lieve kittens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen! Hoewel ik ze eigenlijk niet echt kan houden met al drie katten in huis... kittens zijn te schattig om te laten vallen! 😉 Een reis naar de maan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Laten vallen, veel te eng en wat moet je daar? Een nieuwe telefoon, maar wel helemaal in het Engels. En je kan de taal niet wijzigen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen, mijn telefoon staat sowieso al op Engels en er zit een barst in mijn scherm 😋 Een kaartje voor een dierentuin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen, ik heb hier niet zoveel te doen. Even lekker aapjes kijken Het bordspel de colonisten van catan (of tegenwoordig de coronisten van wuhan) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen123 Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen. Ik hou van spelletjes. Deze lijkt me heeeeel spannend. Een eitje met peper en ketchup. Ik zou zelf vangen. Omdat het lekker is en ik heb honger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Ik ben waarschijnlijk allergisch voor ketchup. Ook heb ik absoluut geen trek nu. Net gebak op. Dus laten vallen Een mooie cactus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 14 maart 2020 Delen Geplaatst: 14 maart 2020 Vangen, met ovenwanten 😂 een bus pringles Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Laten vallen. Ben de laatste tijd echt kotsmisselijk, ben in 2 weken 8 kilo afgevallen. Ik lust niks meer. Behalve augurken Dus bij deze: Een pot augurken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Vangen. Nee ik ben niet zwanger 😉 Maar het is alweer een tijd geleden dat ik die op heb, dus zou ze best wel weer eens lusten. Lekker bij Nasi of door een salade. Kattenkots 🤣 Luna ging namelijk net overgeven terwijl ze op het bureau stond, en ik heb het opgevangen met een reclamefolder 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floppyears Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Dat is wel een hele slimme manier, scheelt schoonmaken. Zo zou ik het wel willen vangen, maar niet met blote handen. Jakkes. mijn supersaaie studieboek internationaal recht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
trekkies Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 vangen lijk me het beste boek om mee in slaap te vallen playstation 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 15 maart 2020 Delen Geplaatst: 15 maart 2020 Laten vallen, ik ben wel fan van PlayStation boven x-box, maar nu de ps5 eraan komt, is 3 toch een beetje achterhaald. Een nieuwe binnenplant, maar giftig voor huisdieren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten