Spring naar bijdragen

De sportschool

Recommended Posts

• Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hebben jullie ook zo'n fijn maatje met sporten?

Jeetje, @BunnieHop, knap hoor! Als een vervelende man of vrouw jou ooit lastigvalt, kan je diegene zo optillen en wegslingeren.   Edit: Twee tegelijk kan ook wel met je 152,5 kg, haha.

Ik heb het op het moment te druk om te sporten, hou het dus maar bij af en toe een sprintje als ik wandel met de hond en pak het in januari wel weer op.

Jeetje wat een gewichten zeg! Ik heb niet zulke sterke polsen (je zou denken dat met al het gesjouw met pakjes die wel sterk zouden zijn) dus ik geloof dat ik gezellig met Marjolein mee zou doen qua gewichten ­čśä

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik ben maar weer rustig aan begonnen met kettlebells. Moet toch wat nu de klimhal ook weer dicht is. Om te beginnen elke dag 100 swings en 50 keer elke kant om draaien en dat in gewicht en oefeningen opvoeren. Zorgen dat er wat lijn in blijft en wat meer bijkomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ja daar heb ik ook nog een filmpje van van een paar dagen geleden maar dat online delen gaat me wat┬áte ver┬á­čśé┬ámeestal is ie zich constant overal mee aan het bemoeien of kijken hoe hij toch aandacht kan krijgen maar nu was het bunnyflop en klaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dus ook maar een Fitbit gekocht en deze vandaag voor het eerst uitgeprobeerd. Ik zit nu op bijna 13.000 stappen. Niet slecht voor een eerste dag vind ik.┬áBen benieuwd of ik het volhoud, want man, wat moet je veel lopen voor zoÔÇÖn aantal┬ástappen. ­čś»

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij gaan de eerste 10.000 wel makkelijk. De volgende 5000 vind ik lastiger! Maar meestal kom ik er toch wel aan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is zo stom, ik zat daar gisteren over na te denken (niet om een fitbit te kopen, vind horloges niet fijn zitten, maar om zo'n aantal stappen te halen) en ik dacht helemaal niks voor mij! Heb ik helemaal geen tijd voor en geen zin in. Ik ga dan liever even een half uur fanatiek sporten, veel sneller klaar. Maar is eigenlijk natuurlijk dikke onzin, tot een jaar geleden had ik een hond waar ik anderhalf uur per dag mee liep en toen kon het ook┬á­čĄĚÔÇŹÔÖÇ´ŞĆ┬ásindsdien heb ik het echt niet drukker gekregen, integendeel want er zijn heel wat uren per week aan bijv. reistijd weggevallen (waar zijn die uren gebleven?!) het is ook maar net wat je jezelf wijsmaakt.

Conclusie is nog steeds dat ik het niet ga doen vrees ik hahaha maar toch

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet nog 4000 stappen. Ga ik zo maar doen. Qua tijd, tsja, de tijd vliegt als je een serie kijkt. Drie kwartier serie kijken of meer dan 5000 stappen in dezelfde tijd ­čĺü. Het is vooral een kwestie van geen excuus en gewoon doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind persoonlijk vijf keer per week een half uurtje sporten voor mezelf echt prima, naast twee dagdelen fysiek werk bij de konijnen. Dus ik vind het niet nodig om er aan te beginnen, maar was meer dat ik tot de conclusie kwam dat het dus inderdaad gewoon onzin en smoesjes is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites