Mary Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Mijn ram is 11 dagen geleden gecastreerd, hij is 5 maanden ongeveer.Mijn voedster is 9 week en echt een ukkie.lees dat ze pas met 4 maanden vruchtbaar is, dus ik kan dan toch wel gaan koppelen? Waar ik wel mee zit is dat ze zo klein is en misschien nog niet veel kan hebben. Ze hebben al kennisgemaakt en dat leek goed. (door gaas)zitten de hele dag bij elkaar. Hmmm, wat kan ik doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb Rosie ook de tweede dag al bij Rufus gezet nadat ze hadden kennisgemaakt achter tralies.Rosie was toen 2 maand en Rufus een week of 2 gecastreerd.De eerste keer reed hij heel veel op haar dus heb ik haar weer achter tralies gezet maar de dag nadien zijn ze bij elkaar gegaan en was het niet meer.Het toont heel erg eng als je hem ziet rijden op zo'n uk, maar je zal zelf wel zien in welke mate je ukkie er onder lijdtsucces Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Op het gebied van voortplanting kan je idd zonder risico koppelen hoor, daar moet je je geen zorgen om maken met zo'n jonge voedster. Het gevaar schuilt er idd in of ze niet te jong is om zich tegen hem te verdedigen...Dus bekijk het eens... probeer en is hij niet te hevig, wil niet constant rijden en zijn ze lief tegen elkaar... dan doorgaan en samen zetten... Zie je dat hij haar teveel stress bezorgd, dan wacht je best nog een paar weken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 als ik je andere topics lees denk ik dat het beter is daar ff mee te wachten tot je voedster zich wat meer thuis voelt ,ze heeft al enige stres gehad van de week,en nu denk je dat ze diaree heeft ,dus zou ik zeker nog ff wachten tot ze wat beter is . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 ik zou er zeker ook nog even mee wachten!in je foto topic heb je ook al heel veel goede adviezen gekregen van onder andere de fokkers onder ons! om met de koppeling te wachten tot ze vier maanden ivm de stress die dit bij haarkan veroorzaken! ik zelf zou me ook aan die adviezen houden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Inderdaad beter om dan even te wachten...dank jullie wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten