Spring naar bijdragen
Hangoortje

Nieuw koppel

Recommended Posts

Afgelopen jaar ben ik mijn eerste konijn verloren. Ik was er echt kapot van. Het hele jaar was het al heen en weer naar de DA, elke keer was er weer wat anders, maar werd hij wel weer beter. De voedster was zo zielig alleen, dat ik daar uiteraard snel een vriendje voor haar heb gevonden bij een opvang. Maar een paar maanden later overleed zij plots binnen 24 uur (andere symptomen dan haar vriendje, de details zal ik besparen, want dit moet een positief item zijn).

Ik kon het niet aan om gelijk weer te gaan koppelen dus heb iets langer gewacht (maar nog geen maand, want dat vond ik echt zielig) en afgelopen week een lief en heeeeel energiek meisje gevonden voor mijn ram. Ik ben helemaal blij!! 😄 Dus nu ben ik de trotse bunnymum van een bruin koppel, met een hele hangoor en een halve hangoor. Haha, termen die ik eerder nooit had gehoord, ik dacht, een hangoor of niet, maar bij de ram staat één oor altijd overeind en één oor hangt.

Ik heb vandaag een nieuw album aangemaakt voor het verliefde stel (ik krijg alleen nog niet alle foto's gedraaid, dus soms moet je even je beeldscherm een kwartslag draaien (of je hoofd natuurlijk)). De ram is te herkennen aan zijn 'Japanner' vacht en de voedster is helemaal bruin met donkere oren en neus.

Het zijn echt schatjes! 😍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites