Ga naar inhoud

Corona virus

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Huh! Hoe kan je zo snel terecht?!? Ik kan pas 13 juni! En dan moet ik naar naarden omdat in almere geen plek is.

Mijn opties online waren ook erg onhandig en allemaal ver weg inderdaad. Toen heb ik gebeld en nu kan ik inderdaad eerder terecht en gewoon in Breda.

Ik snap niet waarom dat digitaal regelen zo moeilijk moet, dat zou toch voor de GGD veel fijner zijn dan wanneer iedereen moet bellen voor een handige afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Online was inderdaad niet veel keuze. Kon kiezen tussen 3 locaties en dan niet eens de dag en tijd. Natuurlijk was de verste weg de eerste optie, maargoed, half uurtje rijden is goed te doen. Ik heb maandag afspraak gemaakt en kan dus morgen terecht. Op een andere locatie pas over een maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik voel me wat minder fit dan gisteren.
Ben wat zweterig maar desondanks vanmorgen toch nog even 27 strekkende meter beukenhaag gesnoeid, 2 meter hoog voor, achter en bovenkant.
En ook de Red Robin (bol) flink teruggesnoeid.
Nu zit de container weer vol..

aangepast door Koosje
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago zei Koosje:

Ik voel me wat minder fit dan gisteren.
Ben wat zweterig maar desondanks vanmorgen toch nog even 27 strekkende meter beukenhaag gesnoeid, 2 meter hoog voor, achter en bovenkant.
En ook de Red Robin (bol) flink teruggesnoeid.
Nu zit de container weer vol..

Voel me wat minder fit dan gisteren... Jeetje wat een arbeid. 😄

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet, tijdens de online pianoles, is mijn moeder opgebeld. Er zijn vaccins over en dus bellen ze mensen op in de buurt om zich te laten vaccineren. Ik zal die magneet eens proberen. Bij haar dan. Zouden leerkrachten voorrang krijgen, of is dat niet het geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Punky punk:

Daarnet, tijdens de online pianoles, is mijn moeder opgebeld. Er zijn vaccins over en dus bellen ze mensen op in de buurt om zich te laten vaccineren. Ik zal die magneet eens proberen. Bij haar dan. Zouden leerkrachten voorrang krijgen, of is dat niet het geval?

In Nederland niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2021 at 21:18 zei Marjoleink:

In Nederland niet

Ik was 2 weken bij de huisarts/apotheek om wat op te halen en toen vroeg ze ook of mijn man en ik op een lijst willen zodat we sneller gevaccineerd kunnen worden. Blijkbaar bellen ze je dan op als er vaccins over zijn maar dan moet je wel binnen een paar uur of dezelfde dag kunnen komen. (Zo begreep ik het toch) Misschien verschilt het per huisarts hoe ze er mee om gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago zei Newby1981:

Ik was 2 weken bij de huisarts/apotheek om wat op te halen en toen vroeg ze ook of mijn man en ik op een lijst willen zodat we sneller gevaccineerd kunnen worden. Blijkbaar bellen ze je dan op als er vaccins over zijn maar dan moet je wel binnen een paar uur of dezelfde dag kunnen komen. (Zo begreep ik het toch) Misschien verschilt het per huisarts hoe ze er mee om gaan? 

Als er een flesje open is kan je die niet meer bewaren. Beter dat zo'n overgebleven dosis dan in iemands arm wordt geprikt die niet in een risicogroep valt dan dat die weggegooid moet worden. Hetzelfde principe kan via deze site: www.prullenbakvaccin.nl. Ook dan kan je overgebleven vaccins krijgen en moet je dus snel langs en als eerste ter plekke zijn om hem te kunnen krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen donderdag ben ik, ondanks ik wat rillerig en zweterig was, heel actief geweest.
Eerst 's morgens de beukenhaag gesnoeid (totaal 27 strekkende meter, 2 meter hoog, de bovenkant, voor en achterkant) en de Red Robin weer een mooie ronde vorm gegeven.
Hierna zat de 240 liter kliko alweer behoorlijk vol.
's Middags nog 23 kilometer gefietst en 's avonds nog 40 kilometer aan het brommen geweest.
De 2 dagen daarna was ik wat down, lichte en zeurderige hoofdpijn.
Vanmorgen werd ik badend in het zweet wakker.
Dat is bij mij altijd wel een goed teken.
Heb nog steeds wat lichte hoofdpijn maar al met al gaat het weer de goede kant op.
Vanmiddag met vrouwlief een stukje fietsen.
Wilma is overigens zo goed als klachtenvrij.
O ja, ik ben inmiddels 4 kilo afgevallen..

• Verward 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De middelbare scholen gaan weer helemaal open. Over een week mogen ze helemaal open, over twee weken moet het. Met 2x per week verplicht zelftesten. 

Ik denk dat het voor mijn kind heel goed is om weer die structuur te hebben. Nu hebben ze de ene week de ochtenden en de andere week de middagen les, dat schiet niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2021 at 13:05 zei Marjoleink:

Bij mijn moeder bleef de magneet goed plakken. En haar WiFi doet het ook een stuk beter. Ik moet woensdag voor de tweede keer, ik wacht nog even met mijn internetabonnement upgraden.

Wil helemaal geen beter internet thuis, straks moet ik nog wat gaan doen als ik thuiswerk. Ik zit eerder te wachten op de optie om mijn vriendin bij kleding en schoenenwinkels weg te kunnen houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Dat geldt alleen voor mensen die zich aan de regels houden.🙄

Er zijn mensen die vinden dat de regels niet voor hun gelden 🤷🏻‍♀️

Zou wel weer sneu zijn als je, na al die gedurfde acties van de afgelopen dagen, zoals meer mensen na lichte klachten, een onverwachte maandenlange nasleep hebt met vreselijke vermoeidheid...🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .