Ga naar inhoud

Corona virus

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik lees net dat er versoepelingen zijn aangekondigd vanaf 2 maart: scholen deels open, kappers open, winkels open op afspraak. Ik kreeg al een appje van de kapper van mijn zoon, of ik een afspraak wil

Mijn schoonmoeder is vandaag jarig en we hebben een corona-proof party gegeven voor haar. We hebben er in ieder geval ontzettend om kunnen lachen!   Vanochtend om 8 uur hebben we allemaal ee

Als introvert persoon zie ik vooral veel voordelen. 🤡 

27 minuten geleden zei JacB:

Balen..! Ik wacht nog steeds op m’n uitslag. 

Dat is wel lang! Had je de test online aangevraagd? Want ik kon elke keer savonds inloggen met digid om de uitslag te bekijken. Maar ik denk dat als ze je moeten bellen het inderdaad wel langer duurt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga me vanmiddag toch laten testen. Het voelt nog steeds als een simpele verkoudheid, ik hoest of nies eigenlijk ook niet, maar ik heb volgende week wat afspraken die ik liever niet verzet, dus hoop die met een negatieve uitslag wel door te kunnen laten gaan.

Ik ben wel behoorlijk nerveus, het lijkt me echt extreem onprettig. Als de optie er was zou ik veel liever een bloedonderzoek laten doen, daarbij weet ik ten minste wat ik zou kunnen verwachten. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
57 minuten geleden zei happy211:

Ik ga me vanmiddag toch laten testen. Het voelt nog steeds als een simpele verkoudheid, ik hoest of nies eigenlijk ook niet, maar ik heb volgende week wat afspraken die ik liever niet verzet, dus hoop die met een negatieve uitslag wel door te kunnen laten gaan.

Ik ben wel behoorlijk nerveus, het lijkt me echt extreem onprettig. Als de optie er was zou ik veel liever een bloedonderzoek laten doen, daarbij weet ik ten minste wat ik zou kunnen verwachten. 

Wat goed dat je je last testen! Corona kan zich idd ook voordoen als gewone verkoudheid, en dat verschil kan je gewoon niet voelen! Hopelijk is de uitslag negatief 🤞🏻

Test zelf valt wel mee hoor, nu zelf 2x laten doen. Voor je 't weet is 't weer over. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@happy211 Ik vond de test ook wel meevallen, het stokje in je keel is niet zo erg. Die in je neus is vervelend, maar dat is maar 10 tellen en dan is het ook weer voorbij. Het is vooral een raar gevoel, het is niet extreem onprettig en niet pijnlijk ofzo. 

Ik heb één keer wel kort een bloedneus gehad na het stokje in de neus. Neem eventueel een flesje water en wat tissues mee. Een slok water na afloop kan fijn zijn, en als je neus bloed is het wel lekker dat je tissues bij de hand hebt. 

Het grote voordeel van testen is dat je duidelijkheid hebt. En bij mij was de uitslag elke keer vrij snel in te zien, dezelfde dag nog. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Fijn!! 

Haha ja herkenbaar, liep me ook zorgen te maken die 2 keer dat ik me liet testen, maar was ook allebei de keren negatief. Maarja, liever te veel zorgen dan dat ik positief blijk te zijn en iedereen in m'n omgeving heb besmet 🤷🏼‍♀️

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

De buren een paar huizen verder hebben duidelijk een feestje in de tuin... Ze hebben zelfs over de positionering van de voertuigen nagedacht, zo staat er bijv. ook een fiets voor onze deur en hebben de gasten verspreid geparkeerd. Ze heeft een paar weken terug al corona gehad weet ik, dus ze denkt vast dat ze het voorlopig niet meer kan krijgen. Maar of dat ook voor alle andere gasten zo is? Zo komen we natuurlijk nooit uit de lockdown, zucht. 

• Verward 2
  • Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ooh wat heb ik mij dood geërgerd aan die breed wandelaars in het o zo drukke park waardoor ik telkens aan de kant moest over gras en hobbels en bijna door mijn enkel ging omdat anderen te egoïstisch zijn om even achter elkaar te gaan lopen zodat er meer afstand is. Grr 😡 en wat was het warm in mijn winterjas. Kon thuis gelijk mijn shirt in de was doen want die was doorweekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei IreneM:

Wie doet dan ook met dit weer een winterjas aan 😂 

Nou ik had een dunne shirt aan dus dacht dat ik een winterjas er wel over aan kon hebben. Het was niet mijn dikste winterjas.. 😶

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik lees net dat er versoepelingen zijn aangekondigd vanaf 2 maart: scholen deels open, kappers open, winkels open op afspraak. Ik kreeg al een appje van de kapper van mijn zoon, of ik een afspraak wilde maken. Ik heb een foto meegestuurd van de huidige situatie, en hij zou voor de zekerheid ook de heggenschaar meenemen.

• Haha 8
Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden zei BunnieHop:

Gaan de tattooshops dan ook op afspraak open dat je weet @Marjoleink?

ik zit al ff te zoeken wat er is uitgelekt aan maatregelen/versoepelingen maar krijg amper iets 

Ik weet het niet. Ik heb alleen dit kunnen vinden:

https://nos.nl/artikel/2369689-avondklok-3-weken-langer-scholen-deels-open-kappers-mogen-aan-de-slag.html

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben negatief, vanmorgen bericht gehad. 
Dus ik kan morgen gewoon met Tumtum naar cursus gelukkig. En ‘s middags naar m’n behandelgesprek ipv dat digitaal of telefonisch te moeten doen. 

Wat die kappers betreft: ik hoop echt dat ze weer open gaan. Ik kan nog wel een keer door m’n moeder geknipt en geschoren worden, maar m’n moeder moet echt nodig naar de kapper. Die heeft opeens krullen en dr haar zit in dr ogen 😶

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei Pablo&Lola:

Stuur die heggenschaar maar door, want ik heb hier ook een vent bij wie het haar inmiddels tot over zijn schouders komt.

Die zag zijn kans schoon om een matje te laten groeien?

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago zei Boefje:

Ik schakel niet zo best van -10 naar 16 graden in 3 dagen tijd. 

Ik wel hoor, heerlijk bij een vriend in de tuin gezeten! Ik leef helemaal op joh! Bij mij is de overschakeling van zomer naar herfst altijd de hel. Zon en warmte, kom maar door ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .