Ga naar inhoud

Corona virus

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Je kan altijd nog een hondenlijn meenemen en heel hard fikkie roepen, alsof je je hond kwijt bent? 😉   

Ik lees net dat er versoepelingen zijn aangekondigd vanaf 2 maart: scholen deels open, kappers open, winkels open op afspraak. Ik kreeg al een appje van de kapper van mijn zoon, of ik een afspraak wil

Als introvert persoon zie ik vooral veel voordelen. 🤡 

18 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Voel je je nu weer beter?

Lief dat je het vraagt. Nee, helaas niet. Beetje oververmoeid, plus dat een deel van de behandelingen voor mijn whiplash is stopgezet dus daar heb ik behoorlijk last van. En ik zit veel meer achter de laptop dan wanneer we gewoon op kantoor zijn. Ik kan niet wachten tot het leven weer een beetje normaal wordt. Maar ik neem aan dat iedereen dat zo voelt.

• Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb helemaal geen moeite met die avondklok, maar ik realiseerde me net wel dat ik uiterlijk vandaag nog naar het station moet om iets te regelen met een OV abonnement en dat ik daar dus níet nog de hele avond de tijd voor heb. Nou moet het voor 21 uur wel lukken maar ben blij dat dit me niet om 20:55 te binnen schiet 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden zei Marjoleink:

Lief dat je het vraagt. Nee, helaas niet. Beetje oververmoeid, plus dat een deel van de behandelingen voor mijn whiplash is stopgezet dus daar heb ik behoorlijk last van. En ik zit veel meer achter de laptop dan wanneer we gewoon op kantoor zijn. Ik kan niet wachten tot het leven weer een beetje normaal wordt. Maar ik neem aan dat iedereen dat zo voelt.

Beterschap. Iedereen in lappenmandje lijkt het wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weten jullie of er binnenkort nog leuke live streams van optredens of soortgelijke dingen zijn? Ik zou bijv. op zaterdagavond best willen betalen voor een leuk thuisconcert of festival wat je kan kijken / streamen, maar ik kom dat echt nog bijna niet tegen. Weet er iemand of er ergens een overzicht is van livestreams? Ik kom wel wat overzichtjes tegen, maar dat is allemaal wat al geweest is, niet wat er nog aan komt. Ik zit overigens al wel op twitch, dus mocht iemand suggesties voor leuke streams / artiesten daarop hebben, ook prima!

Wij hebben overigens geen tv abonnement meer, we keken toch alleen nieuws en dat kijken we nu via de npo app op de tv. En met verschillende streamingdiensten heb je op zich genoeg te kijken. Maar dan sponsor je met name de grote bedrijven. Ik zou best een Nederlands festival of live optredens van Nederlandse bands willen kijken thuis, en wil daar ook best wel iets voor betalen, maar dat lijkt dus nog niet op gezet. Of kan ik het gewoon niet vinden?

Of moeten bedrijven dan inkomsten die ze nu van de overheid krijgen inleveren, als ze zelf nog iets verdienen, dat het dus de moeite niet waard is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoorde vandaag dat de buurman van mijn moeder en ook mijn vroegere buurman is overleden aan corona. Daar schrok ik echt van. Zo'n lieve man. Ergens in de 60 jaar. Laat een vrouw, twee kids en een paar kleinkinderen achter. Dat is nu al de 2e in mijn kring die er aan is overleden. En dan nog zijn er debieltjes die denken dat het allemaal maar verzonnen is. Daar kan ik me zoooooo kwaad om maken. Verdorie.. 

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

ik vind inderdaad dat ze zoiets -"corona is verzonnen"- niet mogen zeggen! Het heeft al zoveel levens gekost! 

Maar dat geloven ze niet. Mijn man ziet door zijn werk nog best veel mensen en er zijn genoeg die dan van die anti-corona verhalen vertellen. En vaak vragen/zeggen ze: "Ken jij ze, mensen met corona? Ik niet hoor, allemaal onzin!" Mijn man zegt dan dat hij zeker mensen kent met corona, dat hij ook iemand kende die eraan overleden is. Vaak staan die figuren dan toch even met hun mond vol tanden. Voor zolang het duurt. Want ze blijven toch in hun eigen, foutieve waarheid geloven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo dan. Hier (Canada) kondigen ze net nieuwe travel restricties aan.

Alle binnenkomende mensen op luchthavens moeten op de luchthaven getest worden en dan 3 dagen in een hotel verblijven tot het resultaat binnen is (sneltesten hebben ze hier niet). Op eigen kosten, die worden geschat op $2000.

Bij negatieve uitslag mag je daarna de rest van de 14 dagen quarantaine thuis uitzitten, bij positieve uitslag moet je naar een zogenaamd quarantaine hotel waar je blijft tot 1. de 14 dagen quarantaine voorbij zijn en/of 2. je weer negatief test.

Duur grapje! Ik ben blij dat ik al in het land zit zeg, pfff.

Wat ik wel erg goed vind is dat ze ook alle vluchten naar zon-bestemmingen gecancelled hebben tot eind april. Dat vind ik echt een hele goede zet omdat er toch nog steeds best wat mensen gewoon rustig op vakantie gingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is er eigenlijk al muziek gemaakt die over corona gaat? Volgens mij alleen wat ludieke nummers in het begin, maar verder niet, toch? 

Maar je zou denken dat de eenzaamheid en het verlies dat je er door kan hebben al wel voor iemand inspiratievol is geweest. 

En ook geen bestaande hit die de soundtrack is geworden van deze periode voor zo ver ik weet. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden zei Evee:

Is er eigenlijk al muziek gemaakt die over corona gaat? Volgens mij alleen wat ludieke nummers in het begin, maar verder niet, toch? 

Maar je zou denken dat de eenzaamheid en het verlies dat je er door kan hebben al wel voor iemand inspiratievol is geweest. 

En ook geen bestaande hit die de soundtrack is geworden van deze periode voor zo ver ik weet. 

Volgens mij hoort Soldier On van Di-rect wel een beetje bij de coronatijd, als soundtrack inderdaad. Niet dat het letterlijk over corona gaat, maar dat het mensen steun kan geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 minuten geleden zei Evee:

we hebben zojuist zitten googlen hoe oud scooter is, omdat het wel erg 90's is. Maar die is van 1964 🤣

En trekt nog altijd volle zalen! Hij komt vaak naar we love the 90s. Als hij er is zijn het echt de beste feesten, super super leuk echt! Dan haal ik mijn stappen gemakkelijk hoor 😁

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik vond we love the 90s het ergste. Ik hoop nog steeds dat het dit jaar wel door kan gaan, het is in augustus. Maar denk dat ze niet durven plannen. Kijk deze foto is van een aantal jaar geleden bij scooter. Op de achtergrond een (ex)medeforummer die fanatiek stond te hakkuuuuhhh 😆. En nee hoor, ik stond niet strak, drugskoppen trekken voor de foto hoort er bij 😁.

IMG_20210202_190247.thumb.jpg.685c1dc96146593b52123330d3703c96.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die random zinnetjes van scooter zo leuk, kunnen allemaal op een T-shirt. 

Respect to the man in the icecreamvan! 

En bij dit 2020 nr zegt hij op het eind: 

Stuck on the wrong channel, like chained to a dead camel 😆😆

Alleen daarom al moet ik wel van die man houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .