Ga naar inhoud

Kiezen laten trekken?


pakyakker

Aanbevolen berichten

Weer een update:

De dierenarts belde net het gaat goed, ze eet niet maar ze vreet zeiden ze al. Precies zoals ik Vlekje ken dus dat is echt heel goed. Ik kan haar om 16 uur weer ophalen maar willen ze wel het één en ander bespreken, dus ik vrees het ergste...

En dat lekkers is gelukkig al in huis. Kan niet wachten om haar weer te zien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog de update die ik gister vergeten ben..

Vlekje maakt het goed, alleen eet ze (nog) geen hooi. Wel brokjes en groente. Wat ze uiteindelijk hebben gedaan is een rontgenfoto en gebitsinspectie. Daar waren een paar kiezen veel te lang en die hebben ze geslepen. Ook hebben ze een klein kiesje getrokken die erg los zat. Ze konden geen onstekingen zien. De foto heeft dat bevestigd, alle tand en kiesworteks zien er goed uit. Ik ben heel erg blij dat het meevalt en dat ze konden slijpen en toch hier één kies trekken.

Nu is het nog te hopen dat haar oogproblemen eindelijk gaan oplossen, want zo kwamen we achter haar slechte gebit. Ook hoop ik dat ze snel weer hooi gaat eten, maar het zal nog wel een beetje te pijn doen. Ik heb dexamethason oogdruppels meegekregen voor de traanbuizen.

Ik ben echt heel erg blij dat we voor nu niet naar Utrecht moeten of iets dergelijks en ook blij dat ik toch de keuze heb gemaakt om het eerst hier in Emmen te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat goed met Vlekje. Alleen wil zo nog steeds niet echt hooi eten. Vandaag ging ze het heel voorzichtig proberen. Dus dat is een stap in de goede richting. Met haar ogen gaat het ook mega goed. Het was dus toch dat haar te lange kiezen de traanbuizen dicht drukten, want om haar ogen heen is het nu al veel minder nat. Ik hoop dat ze uiteindelijk van alles af komt en dat ik weer een helemaal gezond konijntje heb. Vrijdag heb ik nog via de telefoon even een gesprekje met de dierenarts hoe het allemaal gaat.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .