Ga naar inhoud

Hoe ziet het dagelijkse menu van jouw konijnen er uit?


Evee

Aanbevolen berichten

Leuk om te lezen! Tot vorig jaar kregen ze 2x per dag een gemengde schaal (omvang voerbak hond) met rucola, witlof, andijvie en drie schepjes brokken. En vers water. Hooi kon ik toen om de dag bijvullen. Vanaf vorig jaar krijgen ze 1x per dag zo'n schaal en ik merk dat het hooi nu een stuk sneller op gaat. Water en hooi check ik gedurende de dag of er wat bij kan. Toevallig gisteren bij de dierenarts op de weegschaal geweest, de een is niks aangekomen of afgevallen en bij de ander zat een onsje verschil 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Bij ons krijgen ze 's ochtends hooi en een handje brokken s' middags om 4/5 uur krijgen ze vers water, hooi eventueel bijvullen en in de avond krijgen ze wat gras een een wilgentakken ook krijgen ze vaak kruiden en groente in de avond of tussendoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze dol op eten. 😄

 

Ochtend:

-Schoon water 

-Handje Care +

-Hooi bijvullen Pets Own choice en om de   dag een handje Timothy hooi erbij. 

 

Eind van de middag:

- verse groente ( niet zo veel, ze zijn           beide geen grote groente eters) 

 

Laat in de avond:

-Schoon water

- Handje Care + 

- Hooi bijvullen

 

Voor ik naar bed ga strooi ik een handje met kruiden, bladeren, gedroogde groente enz. in hun verblijf zodat ze lekker wat te doen hebben. 

Oh ja, als ze weer terug in hun verblijf moeten geef ik ze een ook een lijnzaadbrokje of een erwtenvlok. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .