Ga naar inhoud

Op de zij liggen


Esmee Remmelts

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Marjoleink:

Vaak worden konijntjes met 6 weken bij de moeder weggehaald. Dan eten ze zelfstandig, dus in dat opzicht kan het. Alleen als ze tot 8 weken bij de moeder blijven leren ze meer sociale vaardigheden, vandaar dat wij altijd aanraden om ze 8 weken bij de moeder te laten.

Dank je voor de uitleg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze kat doet dit ook wel eens, het is een lekker warm plekje. Het is zo gemaakt dat je je er niet aan kunt branden (zou anders ook voor mensen gevaarlijk kunnen zijn).

Je konijn kan het op zich niet koud hebben als ze binnen woont (tenzij ze ziek zou zijn, maar dat zou je dan ook aan andere zaken moeten merken), dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Misschien mist ze gewoon de warmte van haar broertjes/zusjes om haar heen, als ze 6 weken is zal ze pas net bij hen weg zijn.

Ik zou inderdaad wel oppassen met de kabels, dus toch beter om het zo af te schermen dat ze er niet bij kan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Op 19-2-2020 at 18:13 zei Esmee Remmelts:

Hallo, ik heb nu een week een konijn van 6 weken in huis en net lag ze op de PlayStation die aan stond. Ze lag op haar zij en lag er heel relaxed bij. Is dit normaal? De PlayStation was warm en aan de achterkant kwam warme lucht weg. Kan dit kwaad? 

het is heel normaal dat konijnen op hun zij liggen als ze op hun zij liggen dan relaxen ze gewoon en konijnen houden van warme lucht maar als ik jou was zou ik je konijn dan wel van de playstation af halen want konijnen liggen ook wel vaak gewoon op de grond

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .