Spring naar bijdragen

Konijnen-hebbedingen, de leukste konijnen aankopen.

Recommended Posts

17 uur geleden zei Marjoleink:

En vanaf wanneer verkrijgbaar in de webwinkel?

Ik dacht ik peil eerst even de interesse, heb ze dus nog niet meebesteld 😉 Het is een leverancier waar ik eens in de 14 dagen bestel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 183
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik kreeg gisteren het allerbeste cadeau ooit voor een konijnen/plantenliefhebber:  

Heb deze gekregen voor de sint 😊

Et voilà!💃🏻  

6 uur geleden zei pakyakker:

Ik wilde ook nog even delen dat ik dit een erg leuk topic vind. Zelf heb ik veel te veel konijnen spullen. Heel veel pyjama's met Stampertje. Ook een paar T-shirt of truien met een konijn erop. Ik heb een konijnenmok, bloempot, kruik in de vorm van Stampertje, kussen in de vorm van een konijn, een konijnenklok, konijnenkaars, knuffels die konijnen zijn, een luchtbevochtiger als konijn, en waarschijnlijk nog wel meer alleen kan ik er zo niet op komen. Klinkt allemaal wel heel obsessief. Het zijn gewoon leuke spulletjes ie her en der staan. Allemaal zijn ze niet meer verkrijgbaar dus lijkt mijn nutteloos om die hier te delen. Ik vind het wel leuk om dit te volgen voor eventuele uitbereiding van mijn collectie omdat het toch een beetje een verzameling is geworden. Als jullie benieuwd zijn naar een item kan ik die natuurlijk wel delen. Het is gewoon een soort van grapje ofzo als het iets in de vorm van een konijn is moet ik het gewoon hebben.

Ik ben wel benieuwd naar je konijnencollectie!

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Pablo&Lola:

Eén van mijn pantoffelkonijnen heeft EC (sorry, mag ik niet mee spotten hè, maar scheve kop waar ik bijna over struikel).. Gelukkig kwam ik deze vandaag tegen tijdens mijn Secret Santa zoektocht op internet. 

Van de hema? Daar heb ik een heerlijk lekker knuffeldekentje van 😉

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Pablo&Lola:

Eén van mijn pantoffelkonijnen heeft EC (sorry, mag ik niet mee spotten hè, maar scheve kop waar ik bijna over struikel).. Gelukkig kwam ik deze vandaag tegen tijdens mijn Secret Santa zoektocht op internet. 
7A28C9AF-1E46-4B04-B019-F2756084420C.thumb.jpeg.d1f3caaef41c4df9058825f664e72a88.jpeg

Waar heb je deze gezien? Ze zijn echt leuk!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-11-2020 at 17:42 zei Pablo&Lola:

7A28C9AF-1E46-4B04-B019-F2756084420C.thumb.jpeg.d1f3caaef41c4df9058825f664e72a88.jpeg

Die zijn zo cute! Diegene die deze krijgt zal vast heel blij zijn. 🙂  (*hoopt stiekem dat ik dat ben ben* 😆)

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mira11 @JacinthaBrehler

De lang verwachte greep uit mijn konijnen collectie. Alle sokken en shirts en truien heb ik maar niet gedaan.

De knuffel en de deken heb ik maar een screenshot van het internet gedaan. Toen ik die knuffel tegen kwam vond ik die te schattig, een konijn met ook nog konijnensokjes aan. Ik heb een zwak voor knuffels, waarom geen idee. Toen ik kind was dat al en het is altijd zo gebleven. Mijn zusje heeft hezelfde.

Goed dit heb ik in de loop der jaren verzameld. Ik heb vast wel meer nog maar dit is wat ik tegen kwam.

Edit: die rechtsboven is een slaapmasker.

Nog een edit: die Stampertje onderin is een kruik. Een soort van knuffel maar daar kan een kruik in.

Collage 2020-11-20 13_38_40.jpg

bewerkt door pakyakker
  • Vind ik leuk 4
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pablo&Lola

Ik heb nog een echte luchtbevochtiger, naast deze. Ik zou hem niet kopen om echt de lucht te bevochtigen. Ik hem 'm vooral voor de sier op mijn nachtkastje staan en ik zet 'm ook wel aan als ik naar bed ga. Het is best wel een kleine dus veel vocht komt er niet uit. Ik heb 'm nu sinds begin augustus gekocht bij de Miniso in Utrecht. Ik heb 'm bijna elke dag wel aan. Het is geen high quality en dat zie je ook wel, hij werkt nu echt veel veel minder als in het begin. Er gaat een katoenen staafje in misschien als ik die vervang dat die het dan beter gaat doen. Het is een heel leuk ding hoor maar niet echt om te bevochtigen of hoe je het wilt noemen. 

Of die dus goed werkt, hij werkt prima, maar verwacht er niet te veel van.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee

Jaa hè!

Ik heb die gevonden bij de Leen Bakker rond februari dit jaar denk ik. Het kan ook wel later zijn geweest. 

Ik twijfelde geen seconden, die moest ik hebben. Het was een konijn en oud roze. Laat ik nou al heel veel spullen in oud roze hebben dus dit paste perfect.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Evee:

Ik had hem ook gezien maar bewust niet gekocht, omdat hij 100% synthetisch is. Buiten het milieu dingetje, heb ik er ook een hekel aan, omdat ik zo mega statisch geladen er van raak. Erg jammer wand hij is zo mega super schattig

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik had hem ook gezien maar bewust niet gekocht, omdat hij 100% synthetisch is. Buiten het milieu dingetje, heb ik er ook een hekel aan, omdat ik zo mega statisch geladen er van raak. Erg jammer wand hij is zo mega super schattig

Klopt, dat is inderdaad wel een nadeel. Hij is wel heerlijk zacht. Ik gebruik het dekentje bij mijn computer stoel, om lekker om te slaan of over m'n benen te leggen als ik het 's avonds koud heb. Hoef hem dus niet vaak te wassen en heb op die manier ook geen last van statische electriciteit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-11-2020 at 15:45 zei Dollie:

Ik heb nog een klok die er heel erg op lijkt en waar ik geen plek voor heb, had 'm zo mee kunnen sturen 😅😂

Mijn man vroeg  al of ik een cat cube voor de konijnen had besteld toen het binnen kwam 😂*

Het kwam ook nog binnen met een waadpak (ook voor mijn vader) dus hij had echt zo iets van "wat heeft mijn vrouw nu weer allemaal besteld!". 

*dollie had deze kerstverlichting voor mij gevonden

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .