Evee 5796 Geplaatst 18 November 2020 Auteur Share Geplaatst 18 November 2020 17 uur geleden zei Marjoleink: En vanaf wanneer verkrijgbaar in de webwinkel? Ik dacht ik peil eerst even de interesse, heb ze dus nog niet meebesteld 😉 Het is een leverancier waar ik eens in de 14 dagen bestel. Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1751 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 Eén van mijn pantoffelkonijnen heeft EC (sorry, mag ik niet mee spotten hè, maar scheve kop waar ik bijna over struikel).. Gelukkig kwam ik deze vandaag tegen tijdens mijn Secret Santa zoektocht op internet. 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 6 uur geleden zei pakyakker: Ik wilde ook nog even delen dat ik dit een erg leuk topic vind. Zelf heb ik veel te veel konijnen spullen. Heel veel pyjama's met Stampertje. Ook een paar T-shirt of truien met een konijn erop. Ik heb een konijnenmok, bloempot, kruik in de vorm van Stampertje, kussen in de vorm van een konijn, een konijnenklok, konijnenkaars, knuffels die konijnen zijn, een luchtbevochtiger als konijn, en waarschijnlijk nog wel meer alleen kan ik er zo niet op komen. Klinkt allemaal wel heel obsessief. Het zijn gewoon leuke spulletjes ie her en der staan. Allemaal zijn ze niet meer verkrijgbaar dus lijkt mijn nutteloos om die hier te delen. Ik vind het wel leuk om dit te volgen voor eventuele uitbereiding van mijn collectie omdat het toch een beetje een verzameling is geworden. Als jullie benieuwd zijn naar een item kan ik die natuurlijk wel delen. Het is gewoon een soort van grapje ofzo als het iets in de vorm van een konijn is moet ik het gewoon hebben. Ik ben wel benieuwd naar je konijnencollectie! Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1230 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 @pakyakker ik ben ook wel benieuwd! En ik ben net zo, als ik iets ‘konijnigs’ zie dan wil ik het hebben. Bij de kringloop of zo. Bij Bol.com: Link naar bericht Deel via andere websites
pakyakker 261 Geplaatst 18 November 2020 Share Geplaatst 18 November 2020 @Mira11 @JacinthaBrehler Oké oké, dat had ik kunnen verwachten natuurlijk.😂 Ik zal eens kijken of ik er een leuke collage van kan maken. Die krijgen jullie tegoed! 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5796 Geplaatst 19 November 2020 Auteur Share Geplaatst 19 November 2020 16 uur geleden zei Pablo&Lola: Eén van mijn pantoffelkonijnen heeft EC (sorry, mag ik niet mee spotten hè, maar scheve kop waar ik bijna over struikel).. Gelukkig kwam ik deze vandaag tegen tijdens mijn Secret Santa zoektocht op internet. Van de hema? Daar heb ik een heerlijk lekker knuffeldekentje van 😉 1 Link naar bericht Deel via andere websites
happy211 504 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 19 uur geleden zei Pablo&Lola: Eén van mijn pantoffelkonijnen heeft EC (sorry, mag ik niet mee spotten hè, maar scheve kop waar ik bijna over struikel).. Gelukkig kwam ik deze vandaag tegen tijdens mijn Secret Santa zoektocht op internet. Waar heb je deze gezien? Ze zijn echt leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1751 Geplaatst 19 November 2020 Share Geplaatst 19 November 2020 Hema! Link naar bericht Deel via andere websites
lolalisa 67 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 Op 18-11-2020 at 17:42 zei Pablo&Lola: Eén van mijn pantoffelkonijnen heeft EC (sorry, mag ik niet mee spotten hè, maar scheve kop waar ik bijna over struikel).. Gelukkig kwam ik deze vandaag tegen tijdens mijn Secret Santa zoektocht op internet. Die zijn zo cute! Diegene die deze krijgt zal vast heel blij zijn. 🙂 (*hoopt stiekem dat ik dat ben ben* 😆) 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5796 Geplaatst 20 November 2020 Auteur Share Geplaatst 20 November 2020 Ik heb deze: https://www.hema.nl/cadeau/voor-wie/voor-haar/snuggle-plaid-130x150---konijn-61122816.html 1 Link naar bericht Deel via andere websites
pakyakker 261 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 (bewerkt) @Mira11 @JacinthaBrehler De lang verwachte greep uit mijn konijnen collectie. Alle sokken en shirts en truien heb ik maar niet gedaan. De knuffel en de deken heb ik maar een screenshot van het internet gedaan. Toen ik die knuffel tegen kwam vond ik die te schattig, een konijn met ook nog konijnensokjes aan. Ik heb een zwak voor knuffels, waarom geen idee. Toen ik kind was dat al en het is altijd zo gebleven. Mijn zusje heeft hezelfde. Goed dit heb ik in de loop der jaren verzameld. Ik heb vast wel meer nog maar dit is wat ik tegen kwam. Edit: die rechtsboven is een slaapmasker. Nog een edit: die Stampertje onderin is een kruik. Een soort van knuffel maar daar kan een kruik in. 20 November 2020 bewerkt door pakyakker 4 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1751 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 1 uur geleden zei lolalisa: Die zijn zo cute! Diegene die deze krijgt zal vast heel blij zijn. 🙂 (*hoopt stiekem dat ik dat ben ben* 😆) Ik heb ze voor mezelf besteld. 😇 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1751 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 @pakyakker Ah, jij hebt die luchtbevochtiger! Werkt ie goed? Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5796 Geplaatst 20 November 2020 Auteur Share Geplaatst 20 November 2020 @pakyakker Die klok! Die is echt leuk! Waar heb je die gevonden? Die blauwige mok heb ik trouwens ook, maar ik ben linkshandig en kan er dus totaal niet uit drinken 🤣 Link naar bericht Deel via andere websites
Dollie 3976 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 Ik heb nog een klok die er heel erg op lijkt en waar ik geen plek voor heb, had 'm zo mee kunnen sturen 😅😂 2 Link naar bericht Deel via andere websites
pakyakker 261 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 @Pablo&Lola Ik heb nog een echte luchtbevochtiger, naast deze. Ik zou hem niet kopen om echt de lucht te bevochtigen. Ik hem 'm vooral voor de sier op mijn nachtkastje staan en ik zet 'm ook wel aan als ik naar bed ga. Het is best wel een kleine dus veel vocht komt er niet uit. Ik heb 'm nu sinds begin augustus gekocht bij de Miniso in Utrecht. Ik heb 'm bijna elke dag wel aan. Het is geen high quality en dat zie je ook wel, hij werkt nu echt veel veel minder als in het begin. Er gaat een katoenen staafje in misschien als ik die vervang dat die het dan beter gaat doen. Het is een heel leuk ding hoor maar niet echt om te bevochtigen of hoe je het wilt noemen. Of die dus goed werkt, hij werkt prima, maar verwacht er niet te veel van. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
pakyakker 261 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 @Evee Jaa hè! Ik heb die gevonden bij de Leen Bakker rond februari dit jaar denk ik. Het kan ook wel later zijn geweest. Ik twijfelde geen seconden, die moest ik hebben. Het was een konijn en oud roze. Laat ik nou al heel veel spullen in oud roze hebben dus dit paste perfect. Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 867 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 Het is een hele verzameling @pakyakker! Leuk hoor! Stampertje vind ik erg schattig. Zelf heb ik helemaal niets van konijnenspulletjes. 2 konijnen in huis is genoeg voor mij. 😂 2 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1230 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 Wat leuk @pakyakker!! Die Stampertje kruik heb ik ook ❤️ Ik zal ook eens foto’s van mijn konijnen verzameling maken binnenkort. Al zit er ook wel het een en ander al in verhuisdozen voor mijn uitzet. 1 Link naar bericht Deel via andere websites
MichelleloveElmo 1483 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 21 uur geleden zei Evee: Ik heb deze: https://www.hema.nl/cadeau/voor-wie/voor-haar/snuggle-plaid-130x150---konijn-61122816.html Ik had hem ook gezien maar bewust niet gekocht, omdat hij 100% synthetisch is. Buiten het milieu dingetje, heb ik er ook een hekel aan, omdat ik zo mega statisch geladen er van raak. Erg jammer wand hij is zo mega super schattig Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5796 Geplaatst 21 November 2020 Auteur Share Geplaatst 21 November 2020 26 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Ik had hem ook gezien maar bewust niet gekocht, omdat hij 100% synthetisch is. Buiten het milieu dingetje, heb ik er ook een hekel aan, omdat ik zo mega statisch geladen er van raak. Erg jammer wand hij is zo mega super schattig Klopt, dat is inderdaad wel een nadeel. Hij is wel heerlijk zacht. Ik gebruik het dekentje bij mijn computer stoel, om lekker om te slaan of over m'n benen te leggen als ik het 's avonds koud heb. Hoef hem dus niet vaak te wassen en heb op die manier ook geen last van statische electriciteit. Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1751 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 Et voilà!💃🏻 7 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1230 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 5 uur geleden zei Pablo&Lola: Et voilà!💃🏻 Wat zijn ze leuk!! Vind het jammer nu dat ik nooit van dat soort pantoffels draag... Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5796 Geplaatst 22 November 2020 Auteur Share Geplaatst 22 November 2020 Op 20-11-2020 at 15:45 zei Dollie: Ik heb nog een klok die er heel erg op lijkt en waar ik geen plek voor heb, had 'm zo mee kunnen sturen 😅😂 Mijn man vroeg al of ik een cat cube voor de konijnen had besteld toen het binnen kwam 😂* Het kwam ook nog binnen met een waadpak (ook voor mijn vader) dus hij had echt zo iets van "wat heeft mijn vrouw nu weer allemaal besteld!". *dollie had deze kerstverlichting voor mij gevonden 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Zwelgje 30 Geplaatst 23 November 2020 Share Geplaatst 23 November 2020 Mijn laatste aanwinst! 😍 3 Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts