Ga naar inhoud

Konijnen-hebbedingen, de leukste konijnen aankopen.

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Op 24-9-2020 at 07:10 zei Evee:

Een vriendin van mij met 3 kinderen stuurde mij 2 weken geleden een appje: Seth heeft 2 konijnen. Ik had ze daarvoor eigenlijk afgeraden om aan konijnen te beginnen (konijnen houden wordt nog zo onderschat dus ben daar eerlijk over gweest), dus ik schrok even! Toen ik het appje opende zag ik een foto met een heel blij jochie en twee konijnenpantoffels. Pfiew

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Marjoleink:

Nee, 4 is het maximum. Maar je kunt er 4 bestellen 😄.

Wel even opletten, want ik mag nog 20 euro invoerrechten afrekenen.

Das nog een aardig bedrag zeg! Hij is wel leuk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! En bij de mannenmok had ik meer keuze in konijntjes dan bij de vrouwenmok! Maar het resultaat mag er wezen, vooral Wilma en betsy kloppen precies! Gijs ook, maar die was gemakkelijker. Alleen Frits, japannerkleur kon ik niet vinden en er was geen optie voor een kapot oor 😉. Maar hij stond wel van al onze konijntjes het meest op zijn achterpoten dus heb ik die maar gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bunny klopt ook niet helemaal, maar dat was het enige kleine konijn in zwart-wit. De konijnen van mijn ex-man vond ik lastiger, daar moest ik echt wel een paar foto's bij pakken. En zelf lijk ik uiteraard niet. Dat is bij jou anders denk ik, maar er passen ongeveer drie Eefjes in een Marjolein, dus het plaatje klopt niet erg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .