Ga naar inhoud

Konijnen-hebbedingen, de leukste konijnen aankopen.

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kan het oude topic zo snel niet terugvinden, en ik denk dat veel van de producten die er in staan ook niet meer te krijgen zijn, dus even een fris topic geopend. 

Heb je ergens een leuke konijnen aankoop gedaan, een leuk konijnen-hebbeding? Deel het dan hier met de andere bunnybunchers! 

Het hoeven dus geen producten voor konijnen te zijn (mag wel) maar mag ook gewoon iets leuks voor de konijnenbaasjes zijn 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Een tip voor mensen die graag een kerstboom in konijnensferen willen, maar niet aan pasen doen 😉 Ik heb hele leuke konijnenhangers gekocht een paar jaar terug met pasen, die elk jaar in mijn kerstboom hangen. Ze zijn van hout, dus past prima bij kerst. Maar ja, met kerst is er meestal niet veel konijnigs te vinden in de winkels, en met pasen wel!

kerstboom-konijn.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Evee:

Een tip voor mensen die graag een kerstboom in konijnensferen willen, maar niet aan pasen doen 😉 Ik heb hele leuke konijnenhangers gekocht een paar jaar terug met pasen, die elk jaar in mijn kerstboom hangen. Ze zijn van hout, dus past prima bij kerst. Maar ja, met kerst is er meestal niet veel konijnigs te vinden in de winkels, en met pasen wel!

kerstboom-konijn.jpg

Ja, konijnenbout ligt er genoeg met kerst.... Maarja, dat staat niet zo leuk in een kerstboom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

TK Maxx staat nu bomvol nijnenspullen. Ik heb een konijnenschaaltje (hangt een nijntje aan de rand) en konijnentaarthouder (hoe noem je dat? Het is een konijn die een groot plateau omhoog houdt waar je schalen en taarten op kunt zetten) gekocht dit jaar en vorig jaar allemaal konijnenbeeldjes. Ze hadden nu ook weer hele leuke beeldjes, maar ik heb er echt genoeg nu haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Piku:

TK Maxx staat nu bomvol nijnenspullen. Ik heb een konijnenschaaltje (hangt een nijntje aan de rand) en konijnentaarthouder (hoe noem je dat? Het is een konijn die een groot plateau omhoog houdt waar je schalen en taarten op kunt zetten) gekocht dit jaar en vorig jaar allemaal konijnenbeeldjes. Ze hadden nu ook weer hele leuke beeldjes, maar ik heb er echt genoeg nu haha.

Konijnentaarthouder lijkt me een prima woord, voor een houder voor konijnentaart😂

Mijn zoontje had een beker met een konijn erop en die is gebroken, maar daar kan ik nog maar geen vervanger van vinden. Ik zal eens online kijken, aangezien ik min of meer huisarrest heb. Ik mag wel boodschappen doen, maar dat vind ik zelf wat asociaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een Amerikaanse winkel, zit inmiddels in alle grotere steden wel denk ik. Ze kopen rest partijen van grote(re) merken op en verkopen het goedkoper, er staan vaak hele leuke en unieke dingen. Een hondvormige lamp bijvoorbeeld.

Ze doen heel erg mee met de seizoenen (zoals Amerikanen ook doen), dus met Halloween heb je veel schedel dingen, je hebt er met kerst hele leuke kerst dingen en nu dus één en al konijnen dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

En Action heeft nog meer leuks. Ik baal nu ernstig dat m’n geld op is, want zo’n grote paashaas (die met geel shirt en wortel) en stuk of 3 van die konijnen-bedeltjes had ik wel willen hebben... stomme rekeningen ook altijd 🙄

Niet zeuren, plaatjes delen. Huppakee! Action:

Dat konijn met ei naast zich is een van kleur veranderende led-ei. Ik heb ‘m ook, geinig ding wel. 

C821DECE-24AE-4CDD-BE7C-C45C0FCC00CF.jpeg

E129BBB8-0C78-46CD-8228-BB823879BD46.jpeg

338A6E78-184B-477C-ADC8-91B90C8CB3DB.jpeg

5A818AB7-DE80-4C3B-B71A-21056CB57E91.jpeg

820A5520-1985-4ACE-94EA-4369E1414D16.jpeg

2EB07C61-EA32-46D4-950C-181DBB82164E.jpeg

902C47EB-2A81-403C-8338-3D5876459546.jpeg

31052E6C-106A-410E-ACBD-9B1372795835.jpeg

A1CCBCAF-0D92-4EEF-B699-1DCBF9DB2445.jpeg

7300EABB-1538-410E-802C-B8269CB23BB1.jpeg

5D79B129-8E11-403F-BEB5-85330507140E.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kijken of ik voor Pasen nog wat energie kan vinden om naar Xenos te gaan voor die konijn-glazen en waxinelichtjes (die beeldjes van Xenos heb ik al en de schaal twijfel ik over... 🤔) en naar de Hema voor de theedoek/handdoek set. Vind ze toch wel errug leuk.  😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Even kijken of ik voor Pasen nog wat energie kan vinden om naar Xenos te gaan voor die konijn-glazen en waxinelichtjes (die beeldjes van Xenos heb ik al en de schaal twijfel ik over... 🤔) en naar de Hema voor de theedoek/handdoek set. Vind ze toch wel errug leuk.  😍

Ik heb de konijnenglaasjes gekocht 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net bij Xenos een online bestelling gedaan (ook de konijnen schaal 😇) en ik moet morgen en woensdag én donderdag (jongens wat een feest) toch naar het ziekenhuis, Hema zit daar naast dus denk dat ik dan effe naar binnen loop voor die konijnen-lapjes 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .