Evee Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 Ik kan het oude topic zo snel niet terugvinden, en ik denk dat veel van de producten die er in staan ook niet meer te krijgen zijn, dus even een fris topic geopend. Heb je ergens een leuke konijnen aankoop gedaan, een leuk konijnen-hebbeding? Deel het dan hier met de andere bunnybunchers! Het hoeven dus geen producten voor konijnen te zijn (mag wel) maar mag ook gewoon iets leuks voor de konijnenbaasjes zijn 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 februari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2020 Deze week bij de aldi, een babykleed, wat volgens mij ook best leuk is voor huiskonijnen of katten 😉 Toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2020 Rond pasen zijn er altijd zoveel leuke konijnendingen te koop 🙂 Deze schaal bij de xenos: Deze kaarsjes, ook van de xenos: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2020 Bij de action stond ook genoeg, van snoepjes tot decoratie 😉 Helaas (of gelukkig?) niet vegan 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 2 maart 2020 Delen Geplaatst: 2 maart 2020 Ik heb deze zaterdag bij Casa gekocht🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 2 maart 2020 Delen Geplaatst: 2 maart 2020 En m’n nieuwe deurstopper was ook binnen van Amazon 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2020 Een tip voor mensen die graag een kerstboom in konijnensferen willen, maar niet aan pasen doen 😉 Ik heb hele leuke konijnenhangers gekocht een paar jaar terug met pasen, die elk jaar in mijn kerstboom hangen. Ze zijn van hout, dus past prima bij kerst. Maar ja, met kerst is er meestal niet veel konijnigs te vinden in de winkels, en met pasen wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 3 maart 2020 Delen Geplaatst: 3 maart 2020 3 minuten geleden zei Evee: Een tip voor mensen die graag een kerstboom in konijnensferen willen, maar niet aan pasen doen 😉 Ik heb hele leuke konijnenhangers gekocht een paar jaar terug met pasen, die elk jaar in mijn kerstboom hangen. Ze zijn van hout, dus past prima bij kerst. Maar ja, met kerst is er meestal niet veel konijnigs te vinden in de winkels, en met pasen wel! Ja, konijnenbout ligt er genoeg met kerst.... Maarja, dat staat niet zo leuk in een kerstboom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 3 maart 2020 Delen Geplaatst: 3 maart 2020 Dat heb ik gemerkt met Secret Santa. Er waren bijna geen konijnenspulletjes te vinden. Misschien leg ik nu alvast een voorraadje aan. Komt het niet van pas dan kan ik het altijd nog zelf houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 TK Maxx staat nu bomvol nijnenspullen. Ik heb een konijnenschaaltje (hangt een nijntje aan de rand) en konijnentaarthouder (hoe noem je dat? Het is een konijn die een groot plateau omhoog houdt waar je schalen en taarten op kunt zetten) gekocht dit jaar en vorig jaar allemaal konijnenbeeldjes. Ze hadden nu ook weer hele leuke beeldjes, maar ik heb er echt genoeg nu haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 maart 2020 Delen Geplaatst: 12 maart 2020 11 minuten geleden zei Piku: TK Maxx staat nu bomvol nijnenspullen. Ik heb een konijnenschaaltje (hangt een nijntje aan de rand) en konijnentaarthouder (hoe noem je dat? Het is een konijn die een groot plateau omhoog houdt waar je schalen en taarten op kunt zetten) gekocht dit jaar en vorig jaar allemaal konijnenbeeldjes. Ze hadden nu ook weer hele leuke beeldjes, maar ik heb er echt genoeg nu haha. Konijnentaarthouder lijkt me een prima woord, voor een houder voor konijnentaart😂 Mijn zoontje had een beker met een konijn erop en die is gebroken, maar daar kan ik nog maar geen vervanger van vinden. Ik zal eens online kijken, aangezien ik min of meer huisarrest heb. Ik mag wel boodschappen doen, maar dat vind ik zelf wat asociaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2020 Ik moest even opzoeken wat voor winkel dat is, ken het niet. Maar op hun website staat deze foto: 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Het is een Amerikaanse winkel, zit inmiddels in alle grotere steden wel denk ik. Ze kopen rest partijen van grote(re) merken op en verkopen het goedkoper, er staan vaak hele leuke en unieke dingen. Een hondvormige lamp bijvoorbeeld. Ze doen heel erg mee met de seizoenen (zoals Amerikanen ook doen), dus met Halloween heb je veel schedel dingen, je hebt er met kerst hele leuke kerst dingen en nu dus één en al konijnen dingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Hier zitten ze niet😫 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 16 maart 2020 Delen Geplaatst: 16 maart 2020 Hier ook niet, had er ook nog nooit van gehoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 21 maart 2020 Delen Geplaatst: 21 maart 2020 https://www.hema.nl/koken-tafelen/keukentextiel-tafeltextiel/theedoeken-keukendoeken/thee--en-keukendoek---katoen---konijn---2-stuks-5400056.html Konijnen handdoek en theedoek🥰😍 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 maart 2020 Delen Geplaatst: 29 maart 2020 TMMaxx is nu gesloten ivm corona. Dat wordt dus geen leuke paasdingen scoren 😞 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 maart 2020 Delen Geplaatst: 29 maart 2020 Maaaaarrrrrr..... Xenos: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 maart 2020 Delen Geplaatst: 29 maart 2020 En Action heeft nog meer leuks. Ik baal nu ernstig dat m’n geld op is, want zo’n grote paashaas (die met geel shirt en wortel) en stuk of 3 van die konijnen-bedeltjes had ik wel willen hebben... stomme rekeningen ook altijd 🙄 Niet zeuren, plaatjes delen. Huppakee! Action: Dat konijn met ei naast zich is een van kleur veranderende led-ei. Ik heb ‘m ook, geinig ding wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2020 Delen Geplaatst: 30 maart 2020 Even kijken of ik voor Pasen nog wat energie kan vinden om naar Xenos te gaan voor die konijn-glazen en waxinelichtjes (die beeldjes van Xenos heb ik al en de schaal twijfel ik over... 🤔) en naar de Hema voor de theedoek/handdoek set. Vind ze toch wel errug leuk. 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2020 7 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Even kijken of ik voor Pasen nog wat energie kan vinden om naar Xenos te gaan voor die konijn-glazen en waxinelichtjes (die beeldjes van Xenos heb ik al en de schaal twijfel ik over... 🤔) en naar de Hema voor de theedoek/handdoek set. Vind ze toch wel errug leuk. 😍 Ik heb de konijnenglaasjes gekocht 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 30 maart 2020 Delen Geplaatst: 30 maart 2020 Online zijn de theedoeken op. Hier zijn ze alleen nog verkrijgbaar in de stad, maar ik voel niet zo de neiging om naar de stad te gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 maart 2020 Delen Geplaatst: 30 maart 2020 Ik heb net bij Xenos een online bestelling gedaan (ook de konijnen schaal 😇) en ik moet morgen en woensdag én donderdag (jongens wat een feest) toch naar het ziekenhuis, Hema zit daar naast dus denk dat ik dan effe naar binnen loop voor die konijnen-lapjes 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2020 ohhh er zijn weer nieuwe konijnenTom's! Ik heb er al van vorig jaar, maar er zijn weer nieuwe. Eigenlijk heb ik helemaal geen schoenen nodig... https://www.shoptoms.nl/featured-shops/konijntjes-en-kuikens-glimmende-dames-classics 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 1 april 2020 Delen Geplaatst: 1 april 2020 52 minuten geleden zei Evee: Eigenlijk heb ik helemaal geen schoenen nodig... Wat hebben schoenen en nodig met elkaar te maken? 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten