Peggy1982 Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Is het normaal dat dat 2 voedsters op elkaar rijden?Het is de 1e keer dat dit gebeurde, maar het gebeurde net een paar keer achter elkaar. De jongste rijdt steeds op de oudste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 Ja dat is normaal hoor,Bij konijnen is rijden ook een rang-bepaling.Hoe oud is de jongste nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peggy1982 Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 We hebben de jongste op 4 oktober gekocht, toen zeiden ze dat ze ongeveer 8 weken wasIk heb net wel voor de zekerheid even gekeken of we echt 2 vrouwtjes hebben, je kunt het nooit zeker genoeg weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 19 januari 2008 Delen Geplaatst: 19 januari 2008 en wat zag je toen je keek? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bebbels Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Ojee,,,laten het asjeblieft twee voedsters zijn!Oh en mijn vorige twee voedsters deden niet anders dan op elkaar rijden!...wel 20x daags en meestal in de lente/zomer, in de ren... Om en om...alsof ze het leuk vonden. :bunny3: Dus als het twee voedsters zijn hoef je je geen zorgen te maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peggy1982 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Sorry voor de late reactie Het zijn inderdaad 2 voedsters.Ik vind het maar raar om te zien, ik geloof dat Wokkel er ook niet zo blij mee is dat er steeds een ander konijn op haar zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fidel&pino Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Ik ben er gisteren ook achtergekomen dat mijn twee voedsters op elkaar rijdenZe doen dit een beetje om en om ik schrok me rot.Haalde m'n man erbij hebben eerst enorm gelachen omdat we niet wisten of dit normaalwas en of we wel zeker weten 2 voedsters hadden.Gelukkig kwam ik zo op deze site en werd ik gerust gesteld.Maar blijft dit zo lang doorgaan want dit doen ze behoorlijk vaak?Groetjes Elise Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 heb je je voedsters ook eens van de onderkant bekeken om er zekr van te zijn dat het werkelijk twee dames betreft??ee dominante dame rijd namelijki ook wel eens op een heer..... voor de zekerheid toch even tussen de beentjes een kijkje nemen of laten nemen? hoe oud zijn je dames? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fidel&pino Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 We hebben een tijdje terug gekeken met een plaatje op het internet erbij.Met zo'n pluizige onderkant is het inderdaad latig te zien.Ze zagen er hetzelfde uit en gingen er zo vanuit dat het 2 voedsters zijn.Want bij m'n vorige nijntje kon je erg duidelijk zien dat het om een kereltje ging. Ze zijn nu 5 maanden oud en kunnen wel erg goed met elkaar opschieten. Ik kijk nog maar even voor de zekerheid dit vind ik alleen altijd zo zielig.groetjes elise Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fidel&pino Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Heb net Fidel en Pino even goed bekeken en ben ineens niet meer zo heel zeker van m'n zaak. Het verschilt wel heeeeeel ietsiepietsie maar ze zien er zowiezo al verschillend uit misschien toch maar even vragen aan een proffecional.Groetjes Elise Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 bij een leeftijd van vijf maanden zou je bij een man een duidelijk stel ballen moeten zien hangen! twee langwerpige vleeskleurige worstjes! kijk maar snel want je konijnen zijn reeds vruchtbaar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fidel&pino Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Heel erg bedankt voor je reactie.:bow:Ik heb bij geen van beiden worstjes ontdekt.Gelukkig want nu kunnen ze lekker bij elkaar blijven en moeten ze maar even uitzoeken wie er de baas is al gaat het redelijk gelijk op haha :boxing:Groetjes een opgelucht baasje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 die worstjes zi je echt wel heel goed zitten.....als je wilt kan ik er nog wel een foto van plaatsen voor je.... dat rijden doen ze dan idd om d e rangorde te bepalen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten