Spring naar bijdragen
Evee

Valentijnsdag!

Recommended Posts

Morgen valentijnsdag 🥰

Doen jullie er wat aan? Of totaal niets? 

Wij keken vandaag naar omroep zeeland, de lokale omroep. Soms hebben die van die prachtige stukjes er in die je nooit meer vergeet. 

Zoals deze 😉 

Maar goed... vandaag was het dus "geef je valentijn een kale tak" 🤣

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/118145/Geef-je-Valentijn-een-kale-tak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe niet aan 'Geef je Valentijn een kale tak' en niet aan Valentijnsdag zelf. Ik heb geen speciale dag nodig om mijn man te verrassen 😄 Bovendien zijn we een week later een x aantal jaar bij elkaar. Dat vind ik dan nog net wat specialer dan een commerciële dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Valentijnsdag, ik heb er niet zo'n leuke ervaring mee.

We doe er verder ook niets mee...
Wel heb ik vorig jaar een unieke Valentijns-Track gemaakt  🙂

Een ieder die wel wat aan Valentijnsdag doet, veel plezier!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb voor het eerst een echte relatie tijdens valentijnsdag. Voor mij dus zeker wel een kaartje. En ik houd van schrijven (ben momenteel bezig met het schrijven van mijn eigen boek) dus ook een lief verhaaltje erbij. Alleen was ik ziek dus ben niet naar buiten geweest, dus ik vier het dit jaar lekker op 15 februari. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben de dag weer lekkere volgepropt met bruiloft voorbereidingen: we gaan langs bij een dj en een locatie.

En 's avonds hebben we een triple-date met vrienden, eerst uit eten en dan bowlen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij doen ook niet aan valentijnsdag. Het is inderdaad vrij commercieel gemaakt, hoewel het natuurlijk in de praktijk gewoon is wat je er zelf van maakt. Iets wat zelf gemaakt is is toch eigenlijk ook veel leuker en persoonlijker 😉 Een kale (rozen)tak kan blijkbaar ook gewoon als valentijnscadeau 😉 In het begin deden we wel altijd een kaartje kopen voor elkaar, maar  tegenwoordig ook niet meer. Wij doen onderling helemaal niet meer aan cadeau's, tenminste niet voor de vaste verplichte dagen. Zo af en toe kom je toch wel iets leuks (kleins) tegen voor de ander, en dan kopen en geven we het gewoon spontaan, zonder reden.  Onverwacht een cadeautje krijgen vind ik eigenlijk ook veel leuker dan dat het een verplichting is. 

Bij ons valt alles wat er te vieren is ook altijd vrij snel achter elkaar, in januari/februari hebben we verjaardag man, huwelijksjubileum, mijn verjaardag, valentijn. En dan de rest van het jaar niets meer te vieren 😂 lekker rustig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Evee:

Nou, verrassend was het wel, ik kreeg opeens een valentijnscadeau 🤣 

Van?

Mijn zoontje zit te klagen dat hij geen leuke Valentijnsdag heeft (we zijn allebei ziek en zijn vriendinnetje mag morgen niet afspreken). Ik zei tegen hem "je bent de hele dag samen met degene waar je het meest van houdt" maar toen keek hij me heel lelijk aan😢

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van mijn man, haha. 

Ik heb een ixxi ring gekocht een tijdje terug zodat ik iets heb om te vragen als mensen cadeau's willen geven, een wat bredere ring waarin je allerlei bandjes kan wisselen en zo dus allerlei verschillende combinaties kan maken. Nou had ik voor mijn verjaardag best een aantal leuke aanschuifringen gehad voor er in, maar kwam ik bij veel combinaties steeds 1 mm ring te kort. Nu heb ik dus 2 verschillende 1 mm ringen gehad voor er in van mijn man 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze man dacht lief crepe papier hartjes en houten konijntjes voor zijn partner te regelen op valentijnsdag, maar dat liep toch minder leuk af voor hem 😉

https://www.pzc.nl/walcheren/goedkope-valentijnsdate-leidt-tot-eenzame-opsluiting-winkeldief-opgepakt-na-stelen-van-romantische-spullen~a7b4fc49/

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-2-2020 at 07:59 zei Evee:

Wij doen ook niet aan valentijnsdag. Het is inderdaad vrij commercieel gemaakt, hoewel het natuurlijk in de praktijk gewoon is wat je er zelf van maakt. Iets wat zelf gemaakt is is toch eigenlijk ook veel leuker en persoonlijker 😉 Een kale (rozen)tak kan blijkbaar ook gewoon als valentijnscadeau 😉 In het begin deden we wel altijd een kaartje kopen voor elkaar, maar  tegenwoordig ook niet meer. Wij doen onderling helemaal niet meer aan cadeau's, tenminste niet voor de vaste verplichte dagen. Zo af en toe kom je toch wel iets leuks (kleins) tegen voor de ander, en dan kopen en geven we het gewoon spontaan, zonder reden.  Onverwacht een cadeautje krijgen vind ik eigenlijk ook veel leuker dan dat het een verplichting is. 

Bij ons valt alles wat er te vieren is ook altijd vrij snel achter elkaar, in januari/februari hebben we verjaardag man, huwelijksjubileum, mijn verjaardag, valentijn. En dan de rest van het jaar niets meer te vieren 😂 lekker rustig.

Vergeet de decembermaand niet 😛

En lief van je man! Ik heb, zoals voorspeld, niets gehad en mijn man ook niet van mij 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites