Ga naar inhoud

Welke hondenspeeltjes zijn favoriet bij jullie honden?

Aanbevolen berichten

Er zijn hier volgens mij best wel veel konijnenbaasjes die ook een hond hebben, dus ik ben wel eens benieuwd: wat zijn de favoriete speeltjes van jullie honden?

Qila speelt graag met balletjes en knuffels, en trekspeeltjes / trekspelletjes. Maar ik merk dat speeltjes echt te snel kapot gaan, zeker knuffels en trek-speeltjes. De echt sterkere speeltjes, zoals van die kong-dingen, vind ze niet leuk genoeg.

Ik ben dus wel eens benieuwd wat jullie honden leuk vinden, en of jullie speeltjes hebben gevonden die wel sterk genoeg zijn voor grote honden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Euhh... Ik ben een heel slecht voorbeeld. Het speelgoed van mijn dochtertje 🤣🙈

Ze zijn op dit moment schijnbaar helemaal lijp van het pluchen winkelmandje van IKEA. Daar zitten dan pluche aubergine, paprika, brood etc in. Norah kijkt er niet naar om dus Mila en Saské spelen daar erg graag mee. Haha. 

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden zei Laniboekje:

Euhh... Ik ben een heel slecht voorbeeld. Het speelgoed van mijn dochtertje 🤣🙈

Ze zijn op dit moment schijnbaar helemaal lijp van het pluchen winkelmandje van IKEA. Daar zitten dan pluche aubergine, paprika, brood etc in. Norah kijkt er niet naar om dus Mila en Saské spelen daar erg graag mee. Haha. 

Haha, ik denk alleen dat dat wat aan de kleine kant is voor Qila. De goedkope pluche voetbal van ikea heeft ze op het moment ook al (ik denk zelfs al wel 2 jaar, en die leeft nog steeds!).

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Onze hond loopt de hele dag rond met knuffels. Ook lapjes en doekjes zijn favoriet. Ze maakt niks kapot.

Bij sommige knuffels zijn de oren wel wat afgesabbeld 😁.
Dagelijks krijgt zij een gevulde (zwarte)Kong, ook altijd een succes.
Buiten loopt ze graag met dunne takjes en dennenappels rond. Die dennenappels ruikt ze van grote afstand. Ze duikt de bosjes in en komt er dan heel triomfantelijk uit met een dennenappel die ze voor mijn voeten legt... De dennenappels sloopt ze trouwens wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 maanden later...

Onze hond vind letterlijk alles leuk, vooral als er een piepje inzit. Maar het allerleukste is toch wel de rubberen frisbee (die ze alleen buiten mag). Ze struikelt er net niet over als ze ermee rent, maar ze doet er echt alles voor! Zodra ze die eenmaal ziet heeft ze nergens anders meer aandacht voor 😂

aangepast door Dagmar97
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Skittles en Yoda doen ALLES voor een tennisbal. Als die mee naar buiten gaat is het 1 groot feest, zeker als ik hun dan ook nog eens allebei apart mee neem en de ballenwerper mee gaat...! 

Binnen zijn het eigenlijk vooral knuffels en dan zo zacht mogelijk. Alles blijft hier heel gelukkig. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .